Diplomová práce se zabývá problematikou hodnocení spokojenosti zákazníka s produkty a službami společnosti Geodis Calberson s.r.o. Diplomová práce analyzuje výchozí postavení podniku v konkurenčním prostředí a na základě získaných informací pomocí marketingového výzkumu uvádí doporučení, která by vedla ke zvýšení spokojenosti zákazníků.
Anotace v angličtině
This Diploma Thesis deals with the evaluation field of customers satisfaction with product and services of Geodis Calberson s.r.o.. Diploma Thesis analyses the starting position of the company within the competitive environment. Based on the findings of a marketing research it suggests recommendations which would lead to increase customer satisfaction.
Klíčová slova
spokojenost zákazníka, dotazník, metody hodnocení spokojenosti zákazníka, statistické vyhodnocení, marketingový výzkum, služby
Diplomová práce se zabývá problematikou hodnocení spokojenosti zákazníka s produkty a službami společnosti Geodis Calberson s.r.o. Diplomová práce analyzuje výchozí postavení podniku v konkurenčním prostředí a na základě získaných informací pomocí marketingového výzkumu uvádí doporučení, která by vedla ke zvýšení spokojenosti zákazníků.
Anotace v angličtině
This Diploma Thesis deals with the evaluation field of customers satisfaction with product and services of Geodis Calberson s.r.o.. Diploma Thesis analyses the starting position of the company within the competitive environment. Based on the findings of a marketing research it suggests recommendations which would lead to increase customer satisfaction.
Klíčová slova
spokojenost zákazníka, dotazník, metody hodnocení spokojenosti zákazníka, statistické vyhodnocení, marketingový výzkum, služby
1. Charakteristika organizace a jejích produktů
2. Popis existujícího stavu zjišťování spokojenosti zákazníků
3. Návrh způsobu měření spokojenosti zákazníků a jeho realizace
4. Vyhodnocení výsledků měření spokojenosti zákazníků a návrh opatření ke zlepšení
Zásady pro vypracování
1. Charakteristika organizace a jejích produktů
2. Popis existujícího stavu zjišťování spokojenosti zákazníků
3. Návrh způsobu měření spokojenosti zákazníků a jeho realizace
4. Vyhodnocení výsledků měření spokojenosti zákazníků a návrh opatření ke zlepšení
Seznam doporučené literatury
NENANDÁL, J. Měření v systémech managementu jakosti. Praha: Management Press, 2004. ISBN 8072611100.
PECÁKOVÁ, I. Statistika v terénních průzkumech, Praha: Professional Publishing 2011, ISBN 9788074310393.
NENANDÁL, J. Modely měření a zlepšování spokojenosti zákazníků: výstup z projektu podpory jakosti č. Praha: Národní informační středisko pro podporu jakosti, 2004. ISBN 8002016726.
Seznam doporučené literatury
NENANDÁL, J. Měření v systémech managementu jakosti. Praha: Management Press, 2004. ISBN 8072611100.
PECÁKOVÁ, I. Statistika v terénních průzkumech, Praha: Professional Publishing 2011, ISBN 9788074310393.
NENANDÁL, J. Modely měření a zlepšování spokojenosti zákazníků: výstup z projektu podpory jakosti č. Praha: Národní informační středisko pro podporu jakosti, 2004. ISBN 8002016726.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Průběh obhajoby je zveřejněn pouze přihlášenému uživateli.