Tato diplomová práce: Komunikační nástroje firmy s absolventy si klade za cíl, pokusit se navrhnout vylepšení stávajícího systému komunikace s absolventy před nástupem do firmy PRECIOSA - LUSTRY, a.s. a během jejich adaptačního procesu. Práce se hlavně zaměřuje na spolupráci firmy se sektorem školství a působení firmy na internetu, zejména potom na sociálních sítích. Výstupem diplomové práce by mělo být vytvoření účinných komunikačních nástrojů pro rozpoznání talentovaných studentů již během studia a zlepšení komunikace firmy prostřednictvím sociálních sítí, zviditelnění se a rozšířená spolupráce se školami. Dalším výstupem by mělo být navržení konceptu adaptačního plánu pro čerstvé absolventy přijaté na pozici obchodníka, který by měl do budoucna sloužit i pro jiné profese jako je designer nebo konstruktér. Včasné rozpoznání talentů, přijetí do firmy a jejich postupná adaptace by měla zvýšit konkurenceschopnost firmy.
Anotace v angličtině
This thesis: Company tools for communication with graduates is trying to suggest improvements of the existing communication system with graduates before joining the company PRECIOSA - LUSTRY, a.s. and during their adaptation process. This paper mainly focuses on the co-operation between education sector and the company and business activity on the Internet, and especially social networks. The outcome of this work would be creating effective communication tools for identifying talented students during their studies and improving communication of the company through social networks, visibility and enhanced cooperation with schools. Another outcome would be proposing the concept of adaptation plan for fresh graduates employed as a trader, which should serve as a basic concept in the future for other professions such as designer or engineer. Early recognition of talent, acceptance into the company and their progressive adaptation should increase the competitiveness of the company.
Absolvent, adaptation plan, communication, social networks, trainee programme, communication tools, LinkedIn, PRECIOSA - LUSTRY, a.s.
Rozsah průvodní práce
103 s. 14 867 znaků
Jazyk
CZ
Anotace
Tato diplomová práce: Komunikační nástroje firmy s absolventy si klade za cíl, pokusit se navrhnout vylepšení stávajícího systému komunikace s absolventy před nástupem do firmy PRECIOSA - LUSTRY, a.s. a během jejich adaptačního procesu. Práce se hlavně zaměřuje na spolupráci firmy se sektorem školství a působení firmy na internetu, zejména potom na sociálních sítích. Výstupem diplomové práce by mělo být vytvoření účinných komunikačních nástrojů pro rozpoznání talentovaných studentů již během studia a zlepšení komunikace firmy prostřednictvím sociálních sítí, zviditelnění se a rozšířená spolupráce se školami. Dalším výstupem by mělo být navržení konceptu adaptačního plánu pro čerstvé absolventy přijaté na pozici obchodníka, který by měl do budoucna sloužit i pro jiné profese jako je designer nebo konstruktér. Včasné rozpoznání talentů, přijetí do firmy a jejich postupná adaptace by měla zvýšit konkurenceschopnost firmy.
Anotace v angličtině
This thesis: Company tools for communication with graduates is trying to suggest improvements of the existing communication system with graduates before joining the company PRECIOSA - LUSTRY, a.s. and during their adaptation process. This paper mainly focuses on the co-operation between education sector and the company and business activity on the Internet, and especially social networks. The outcome of this work would be creating effective communication tools for identifying talented students during their studies and improving communication of the company through social networks, visibility and enhanced cooperation with schools. Another outcome would be proposing the concept of adaptation plan for fresh graduates employed as a trader, which should serve as a basic concept in the future for other professions such as designer or engineer. Early recognition of talent, acceptance into the company and their progressive adaptation should increase the competitiveness of the company.
Absolvent, adaptation plan, communication, social networks, trainee programme, communication tools, LinkedIn, PRECIOSA - LUSTRY, a.s.
Zásady pro vypracování
1. Úvod.
2. Literární rešerše (téma v literatuře).
3. Analýza současného stavu firmy.
4. Zjištěné nedostatky.
5. Návrhy na zlepšení.
Zásady pro vypracování
1. Úvod.
2. Literární rešerše (téma v literatuře).
3. Analýza současného stavu firmy.
4. Zjištěné nedostatky.
5. Návrhy na zlepšení.
Seznam doporučené literatury
KOUBEK, J. Řízení lidských zdrojů: Základy moderní personalistiky. 4. vyd. Praha: Management Press, 2010. ISBN 978-80-7261-168-3.
D'AMBROSSOVÁ, H. Abeceda personalisty. 2. vyd. Praha: ANAG, 2008.
ISBN 978-80-7263-441-5.
PŘIKRYLOVÁ, J. a H. JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, a.s., 2010. ISBN 978-80-247-3622-8.
BLATNÝ, M., et al. Psychologie osobnosti: hlavní témata, současné přístupy. Praha: Grada Publishing, a.s., 2010. ISBN 978-80-247-3434-7.
TORRINGTON, D., L. HALL and S. TAYLOR. Human resources management. 7th ed., Harlow: Pearson Education Limited, 2008. ISBN 978-0-273-71075-2.
Elektronická databáze článků ProQuest (knihovna.tul.cz)
Seznam doporučené literatury
KOUBEK, J. Řízení lidských zdrojů: Základy moderní personalistiky. 4. vyd. Praha: Management Press, 2010. ISBN 978-80-7261-168-3.
D'AMBROSSOVÁ, H. Abeceda personalisty. 2. vyd. Praha: ANAG, 2008.
ISBN 978-80-7263-441-5.
PŘIKRYLOVÁ, J. a H. JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, a.s., 2010. ISBN 978-80-247-3622-8.
BLATNÝ, M., et al. Psychologie osobnosti: hlavní témata, současné přístupy. Praha: Grada Publishing, a.s., 2010. ISBN 978-80-247-3434-7.
TORRINGTON, D., L. HALL and S. TAYLOR. Human resources management. 7th ed., Harlow: Pearson Education Limited, 2008. ISBN 978-0-273-71075-2.
Elektronická databáze článků ProQuest (knihovna.tul.cz)
Přílohy volně vložené
1x CD ROM
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Průběh obhajoby je zveřejněn pouze přihlášenému uživateli.