Vývoj internetu a jeho možností je zdrojem dříve nepředstavitelných způsobů komunikace, prezentace, nabídky, poptávky, zdroje informací i obchodních možností, které se společnosti snaží zahrnout do svého portfolia. Diplomová práce představuje pohled na elektronický marketing vybrané společnosti se zaměřením na její prezentaci a komunikaci prostřednictvím internetových stránek. Součástí diplomové práce je marketingový výzkum, dotazník, jehož cílem bylo zjištění spokojeností zákazníků, obchodních partnerů a odběratelů, s elektronickou marketingovou komunikací společnosti, který vedl k vytvoření návrhu na tvorbu zcela nových internetových stránek, které by se měly týkat druhu produktů společnosti, které doposud nebyly tímto způsobem prezentovány.
Anotace v angličtině
The development of the internet and its possibilities is the source of previously unexpected ways of communication, presentation, supply, demand, sources of information and business opportunities that companies try to include into their own portfolio. This thesis presents a view of e-marketing of a chosen company focused of its presentation and communication via websites. One part of this thesis is a marketing research, a questionnaire which aimed to determine satisfaction of customers, business partners and purchasers, with electronic marketing communication of the company. The results of the questionnaire should lead to a creation of the proposal brand new with a presentation of products that were not presented this way until now.
Klíčová slova
e-marketing, marketingová komunikace, B2B, marketingový výzkum, dotazník, internetové stránky
Vývoj internetu a jeho možností je zdrojem dříve nepředstavitelných způsobů komunikace, prezentace, nabídky, poptávky, zdroje informací i obchodních možností, které se společnosti snaží zahrnout do svého portfolia. Diplomová práce představuje pohled na elektronický marketing vybrané společnosti se zaměřením na její prezentaci a komunikaci prostřednictvím internetových stránek. Součástí diplomové práce je marketingový výzkum, dotazník, jehož cílem bylo zjištění spokojeností zákazníků, obchodních partnerů a odběratelů, s elektronickou marketingovou komunikací společnosti, který vedl k vytvoření návrhu na tvorbu zcela nových internetových stránek, které by se měly týkat druhu produktů společnosti, které doposud nebyly tímto způsobem prezentovány.
Anotace v angličtině
The development of the internet and its possibilities is the source of previously unexpected ways of communication, presentation, supply, demand, sources of information and business opportunities that companies try to include into their own portfolio. This thesis presents a view of e-marketing of a chosen company focused of its presentation and communication via websites. One part of this thesis is a marketing research, a questionnaire which aimed to determine satisfaction of customers, business partners and purchasers, with electronic marketing communication of the company. The results of the questionnaire should lead to a creation of the proposal brand new with a presentation of products that were not presented this way until now.
Klíčová slova
e-marketing, marketingová komunikace, B2B, marketingový výzkum, dotazník, internetové stránky
1. Internet jako nástroj marketingové komunikace
2. Elektronická marketingová komunikace společnosti AGC Flat Glass Czech, a.s.
3. Porovnání webových stránek firmy AGC Flat Glass Czech, a.s.
4. Analýza elektronické marketingové komunikace konkurence
5. Návrhy na optimalizaci webových stránek včetně efektivity využívání elektronické pošty
Zásady pro vypracování
1. Internet jako nástroj marketingové komunikace
2. Elektronická marketingová komunikace společnosti AGC Flat Glass Czech, a.s.
3. Porovnání webových stránek firmy AGC Flat Glass Czech, a.s.
4. Analýza elektronické marketingové komunikace konkurence
5. Návrhy na optimalizaci webových stránek včetně efektivity využívání elektronické pošty
Seznam doporučené literatury
BLAŽKOVÁ, M. Jak využít internet v marketingu. Praha: Grada, 2005.
ISBN 80-247-1095-1.
DE PELSMACKER, P. M. GEUENS a J. VAN DEN BERGH. Marketingová komunikace. Praha: Grada, 2003. ISBN 80-247-0254-1.
DVOŘÁČEK M. a P. STUCHLÍK. Marketing na Internetu, 1. vyd. Praha: Grada, 2000. ISBN 80-7169-957-8.
HUTT, M. D. and T. W. SPEH. Business marketing: B2B. 10th ed. South-Western College Pub, 2009. Cengage Learning.
ISBN 0-324-58167-X.
KOTLER, P., V. WONG, J. SAUNDERS and G. ARMSTRONG. Principles of Marketing. 4th European ed. Harlow: Pearson Education, 2005.
ISBN 0-273-68456-6, ISBN 978-0-273-68456-5.
PŘIKRYLOVÁ, J. a H. JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace.
1. vyd. Praha: Grada, 2010. ISBN 978-80-247-3622-8.
Elektronická databáze článků ProQuest (knihovna tul.cz).
Seznam doporučené literatury
BLAŽKOVÁ, M. Jak využít internet v marketingu. Praha: Grada, 2005.
ISBN 80-247-1095-1.
DE PELSMACKER, P. M. GEUENS a J. VAN DEN BERGH. Marketingová komunikace. Praha: Grada, 2003. ISBN 80-247-0254-1.
DVOŘÁČEK M. a P. STUCHLÍK. Marketing na Internetu, 1. vyd. Praha: Grada, 2000. ISBN 80-7169-957-8.
HUTT, M. D. and T. W. SPEH. Business marketing: B2B. 10th ed. South-Western College Pub, 2009. Cengage Learning.
ISBN 0-324-58167-X.
KOTLER, P., V. WONG, J. SAUNDERS and G. ARMSTRONG. Principles of Marketing. 4th European ed. Harlow: Pearson Education, 2005.
ISBN 0-273-68456-6, ISBN 978-0-273-68456-5.
PŘIKRYLOVÁ, J. a H. JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace.
1. vyd. Praha: Grada, 2010. ISBN 978-80-247-3622-8.
Elektronická databáze článků ProQuest (knihovna tul.cz).
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Průběh obhajoby je zveřejněn pouze přihlášenému uživateli.