Bakalářská práce se zabývá problematikou žáků s dyslexií na základních školách. Cílem bakalářské práce bylo zjistit jak často se hlásí žáci s dyslexií na střední školy ukončené maturitní zkouškou, průměrné klasifikační výsledky žáků s dyslexií v porovnání s žáky bez poruch učení a porovnání výsledků žáků s dyslexií s žáky bez poruch učení v přírodních vědách.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with pupils with dyslexia in elementary schools. The aim of this thesis was to determine how frequently students with dyslexia report to high school leading to graduation exams, the average classification results of students with dyslexia compared to students without learning disabilities and comparing the results of students with dyslexia with students without learning disabilities in the sciences.
Klíčová slova
dyslexie, specifické poruchy učení, žák, klasifikační výsledky, základní škola, střední školy, reedukace.
Bakalářská práce se zabývá problematikou žáků s dyslexií na základních školách. Cílem bakalářské práce bylo zjistit jak často se hlásí žáci s dyslexií na střední školy ukončené maturitní zkouškou, průměrné klasifikační výsledky žáků s dyslexií v porovnání s žáky bez poruch učení a porovnání výsledků žáků s dyslexií s žáky bez poruch učení v přírodních vědách.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with pupils with dyslexia in elementary schools. The aim of this thesis was to determine how frequently students with dyslexia report to high school leading to graduation exams, the average classification results of students with dyslexia compared to students without learning disabilities and comparing the results of students with dyslexia with students without learning disabilities in the sciences.
Klíčová slova
dyslexie, specifické poruchy učení, žák, klasifikační výsledky, základní škola, střední školy, reedukace.
Cíl bakalářské práce: Zmapovat problematiku specifických poruch učení s důrazem na dyslexii a porovnat studijní výsledky a možnosti žáků s dyslexií a žáků bez poruch učení.
Požadavky: Formulace teoretických východisek, příprava průzkumu, sběr dat a vyhodnocení dat, formulace závěrů.
Metody: Analýza dokumentů.
Zásady pro vypracování
Cíl bakalářské práce: Zmapovat problematiku specifických poruch učení s důrazem na dyslexii a porovnat studijní výsledky a možnosti žáků s dyslexií a žáků bez poruch učení.
Požadavky: Formulace teoretických východisek, příprava průzkumu, sběr dat a vyhodnocení dat, formulace závěrů.
Metody: Analýza dokumentů.
Seznam doporučené literatury
JOŠT, J., 2011. Čtení a dyslexie. 1. vyd. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-3030-1.
JUCOVIČOVÁ, D., ŽÁČKOVÁ, H., 2008. Dyslexie. 2. upr.vyd. Praha: Portál. ISBN 978-80-903869-7-6.
MATĚJČEK, Z., VÁGNEROVÁ, M., et al., 2006. Sociální aspekty dyslexie. 1. vyd. Praha: Karolinum. ISBN 80-246-11732.
POKORNÁ, V., 2001. Teorie a náprava vývojových poruch učení a chování. 3. vyd. Praha: Portál. ISBN 80-7178-570-9.
SINDELAROVÁ, B., 1996. Předcházíme poruchám učení. 1. vyd. Praha: Portál. ISBN 80-85282-70-4.
Seznam doporučené literatury
JOŠT, J., 2011. Čtení a dyslexie. 1. vyd. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-3030-1.
JUCOVIČOVÁ, D., ŽÁČKOVÁ, H., 2008. Dyslexie. 2. upr.vyd. Praha: Portál. ISBN 978-80-903869-7-6.
MATĚJČEK, Z., VÁGNEROVÁ, M., et al., 2006. Sociální aspekty dyslexie. 1. vyd. Praha: Karolinum. ISBN 80-246-11732.
POKORNÁ, V., 2001. Teorie a náprava vývojových poruch učení a chování. 3. vyd. Praha: Portál. ISBN 80-7178-570-9.
SINDELAROVÁ, B., 1996. Předcházíme poruchám učení. 1. vyd. Praha: Portál. ISBN 80-85282-70-4.
Přílohy volně vložené
2x CD-ROM
Přílohy vázané v práci
tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Průběh obhajoby je zveřejněn pouze přihlášenému uživateli.