Cílem této diplomové práce je seznámení se ze vznikající strategii prodeje kolekcí designových svítidel společnosti Lasvit a zhodnocení její kompletnosti, funkčnosti apod. Tato práce analyzuje vznikající strategii z několika různých úhlů, jako jsou: stanovení obecné strategie, cenové strategie, strategie budování značky, mezinárodně obchodní strategie a retailingové strategie (strategie maloobchodního prodeje). Analýza ukazuje, že nově vznikající strategie je v základu dobře vymyšlená a prozatím dobře realizovaná, skýtá však prostor pro vylepšení. Zákazníci i konkurence na trhu s kolekcemi designových svítidel je velice náročná a lze uspět jen s vhodnou kombinací dobře zvolené cenové politiky, dobře vymyšlené a aplikované obchodní strategie a silnou obchodní značkou.
Anotace v angličtině
In this thesis, I present the sales strategy of design lighting collections made by Lasvit that has been developed recently. I have evaluated how complete it is and whether it works well. I have analyzed various aspects of that strategy, such as the general strategy determination and the pricing, brand building, export and retailing strategies. The analysis shows that the new strategy is basically well thought out and that it has been implemented well so far. Nevertheless there is a room for improvements. Customers in the market of design lighting collections are quite demanding and market competitors are very hard and only the right combination of a well chosen pricing policy, well thought out and applied business strategy and a strong brand can lead to a success.
Cílem této diplomové práce je seznámení se ze vznikající strategii prodeje kolekcí designových svítidel společnosti Lasvit a zhodnocení její kompletnosti, funkčnosti apod. Tato práce analyzuje vznikající strategii z několika různých úhlů, jako jsou: stanovení obecné strategie, cenové strategie, strategie budování značky, mezinárodně obchodní strategie a retailingové strategie (strategie maloobchodního prodeje). Analýza ukazuje, že nově vznikající strategie je v základu dobře vymyšlená a prozatím dobře realizovaná, skýtá však prostor pro vylepšení. Zákazníci i konkurence na trhu s kolekcemi designových svítidel je velice náročná a lze uspět jen s vhodnou kombinací dobře zvolené cenové politiky, dobře vymyšlené a aplikované obchodní strategie a silnou obchodní značkou.
Anotace v angličtině
In this thesis, I present the sales strategy of design lighting collections made by Lasvit that has been developed recently. I have evaluated how complete it is and whether it works well. I have analyzed various aspects of that strategy, such as the general strategy determination and the pricing, brand building, export and retailing strategies. The analysis shows that the new strategy is basically well thought out and that it has been implemented well so far. Nevertheless there is a room for improvements. Customers in the market of design lighting collections are quite demanding and market competitors are very hard and only the right combination of a well chosen pricing policy, well thought out and applied business strategy and a strong brand can lead to a success.
1. Společnost Lasvit, současný stav a předpoklady pro prodej kolekcí designových svítidel
2. Strategie obchodní firmy
3. Specifika retailového prodeje
4. Stavba konkrétní strategie
5. Cíle a parametry plnění strategie
Zásady pro vypracování
1. Společnost Lasvit, současný stav a předpoklady pro prodej kolekcí designových svítidel
2. Strategie obchodní firmy
3. Specifika retailového prodeje
4. Stavba konkrétní strategie
5. Cíle a parametry plnění strategie
Seznam doporučené literatury
BERNDT, R., et al. Mezinárodní marketingový management. 1. vyd. Praha: Bizbooks, 2007. ISBN 978-80-251-1641-8.
CIMLER, P., D. ZADRAŽILOVÁ a aj. Retail management. 1. vyd. Praha: Management Press, 2007. ISBN 978-80-7261-176-6.
HANZELKOVÁ, A., et al. Strategický marketing: Teorie pro praxi. 1. vyd. Praha: C. H. Beck, 2009. ISBN 978-80-7400-120-8.
KOTLER, P. and Kevin L. KELLER. Marketing Management. 12th ed., New Jersey: Prentice Hall, 2005. ISBN 978-0131457577.
MACHKOVÁ, H., Mezinárodní marketing. 2. upr. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2006. ISBN 80-247-1678-X.
Elektronická databáze článku ProQuest (knihovna.tul.cz).
Seznam doporučené literatury
BERNDT, R., et al. Mezinárodní marketingový management. 1. vyd. Praha: Bizbooks, 2007. ISBN 978-80-251-1641-8.
CIMLER, P., D. ZADRAŽILOVÁ a aj. Retail management. 1. vyd. Praha: Management Press, 2007. ISBN 978-80-7261-176-6.
HANZELKOVÁ, A., et al. Strategický marketing: Teorie pro praxi. 1. vyd. Praha: C. H. Beck, 2009. ISBN 978-80-7400-120-8.
KOTLER, P. and Kevin L. KELLER. Marketing Management. 12th ed., New Jersey: Prentice Hall, 2005. ISBN 978-0131457577.
MACHKOVÁ, H., Mezinárodní marketing. 2. upr. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2006. ISBN 80-247-1678-X.
Elektronická databáze článku ProQuest (knihovna.tul.cz).
Přílohy volně vložené
1 CD ROM
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Průběh obhajoby je zveřejněn pouze přihlášenému uživateli.