Tato práce: Optimalizace marketingové komunikace na základě segmentace trhu vybrané firmy má za cíl optimalizovat marketingovou komunikaci Mezinárodního klubu studentů při Technické univerzitě v Liberci, o. s. Práce se zaměřuje především na tvorbu image organizace prostřednictvím corporate identity a to vše ve vztahu k nástrojům marketingové komunikace především ve vztahu k public relations a marketingové komunikaci na internetu. Hlavním výstupem práci je přepracování současných nástrojů a navržení nových účinných nástrojů marketingové komunikace, které budou vycházet z upravené corporate identity organizace, vnitřních potřeb a analýzy cílové skupiny organizace a to tak, aby organizace dosáhla stanovených cílů marketingové komunikace.
Anotace v angličtině
This thesis: Optimization of marketing communications based on segmentation of the selected company aims to optimize marketing communication of International Students Club of the Technical University of Liberec (Mezinárodní klub student při Technikcé univerzitě v Liberci). The thesis focuses on the creating of the image of the organization based on corporate identity with relation to tools of marketing communication especially in relation to public relations and marketing communications on the Internet. The main outcome of this thesis is reformation of existing tools and suggestion and designing of new effective marketing communication tools which will be based on the corporate identity, organization's internal needs and target group analysis so that the organization will achieve established goals of marketing communications.
Klíčová slova
Marketingová komunikace, public relations, corporate identity, ESN Liberec, Internet, Facebook
Klíčová slova v angličtině
Marketing communication, public relations, corporate identity, ESN Liberec, Internet, Facebook
Rozsah průvodní práce
110 s. (132 501 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Tato práce: Optimalizace marketingové komunikace na základě segmentace trhu vybrané firmy má za cíl optimalizovat marketingovou komunikaci Mezinárodního klubu studentů při Technické univerzitě v Liberci, o. s. Práce se zaměřuje především na tvorbu image organizace prostřednictvím corporate identity a to vše ve vztahu k nástrojům marketingové komunikace především ve vztahu k public relations a marketingové komunikaci na internetu. Hlavním výstupem práci je přepracování současných nástrojů a navržení nových účinných nástrojů marketingové komunikace, které budou vycházet z upravené corporate identity organizace, vnitřních potřeb a analýzy cílové skupiny organizace a to tak, aby organizace dosáhla stanovených cílů marketingové komunikace.
Anotace v angličtině
This thesis: Optimization of marketing communications based on segmentation of the selected company aims to optimize marketing communication of International Students Club of the Technical University of Liberec (Mezinárodní klub student při Technikcé univerzitě v Liberci). The thesis focuses on the creating of the image of the organization based on corporate identity with relation to tools of marketing communication especially in relation to public relations and marketing communications on the Internet. The main outcome of this thesis is reformation of existing tools and suggestion and designing of new effective marketing communication tools which will be based on the corporate identity, organization's internal needs and target group analysis so that the organization will achieve established goals of marketing communications.
Klíčová slova
Marketingová komunikace, public relations, corporate identity, ESN Liberec, Internet, Facebook
Klíčová slova v angličtině
Marketing communication, public relations, corporate identity, ESN Liberec, Internet, Facebook
Zásady pro vypracování
1. Úvod do problematiky marketingové komunikace
2. Definování a analýza cílového segmentu
3. Analýza a hodnocení stávajích a alternativních nástrojů a procesů marketingové
komunikace
4. Identifikace cílů a vytvoření strategie marktetigové komunikace
5. Vytvoření, přepracování a optimalizace nástrojů a procesů marketingové komunikace
Zásady pro vypracování
1. Úvod do problematiky marketingové komunikace
2. Definování a analýza cílového segmentu
3. Analýza a hodnocení stávajích a alternativních nástrojů a procesů marketingové
komunikace
4. Identifikace cílů a vytvoření strategie marktetigové komunikace
5. Vytvoření, přepracování a optimalizace nástrojů a procesů marketingové komunikace
Seznam doporučené literatury
FREY, P. Marketingová komunikace - Nové trendy 3.0. 3. vyd. Praha: Management Press, 2011. ISBN 978-80-7261-237-6.
ALLGAYER, F. a J. KALKA. Marketing podle cílových skupin. 1. vyd. Praha: BIZBOOKS, 2008. ISBN 9788025116173.
PŘIKRYLOVÁ, J. a H. JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace.
1. vyd. Praha: Grada, 2010. ISBN 978-80-247-3622-8.
BELCH, G. E. and M. A. BELCH. Advertising and promotion:
an Integrated Marketing Communications Perspective. 7th ed. Australia: McGraw-Hill, 2008. ISBN 0074717669.
Elektronická databáze článků ProQuest (knihovna.tul.cz).
Seznam doporučené literatury
FREY, P. Marketingová komunikace - Nové trendy 3.0. 3. vyd. Praha: Management Press, 2011. ISBN 978-80-7261-237-6.
ALLGAYER, F. a J. KALKA. Marketing podle cílových skupin. 1. vyd. Praha: BIZBOOKS, 2008. ISBN 9788025116173.
PŘIKRYLOVÁ, J. a H. JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace.
1. vyd. Praha: Grada, 2010. ISBN 978-80-247-3622-8.
BELCH, G. E. and M. A. BELCH. Advertising and promotion:
an Integrated Marketing Communications Perspective. 7th ed. Australia: McGraw-Hill, 2008. ISBN 0074717669.
Elektronická databáze článků ProQuest (knihovna.tul.cz).
Přílohy volně vložené
2x CD (po jednom v každém výtisku diplomové práce)
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, schémata
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Průběh obhajoby je zveřejněn pouze přihlášenému uživateli.