Diplomová práce pojednává o problematice marketingové komunikace firmy SUBARU ČR s.r.o., která sídlí v Praze a zabývá se importem vozů značky Subaru do České republiky.
Cílem je zhodnotit současné firemní aktivity týkající se marketingové komunikace a navrhnout konkrétní doporučení, která zlepší současnou komunikační strategii firmy.
Tři jednotlivé kapitoly první části práce se zabývají teoretickými východisky marketingové komunikace, konkrétními tradičními, ale také trendovými komunikačními nástroji. V následující, praktické části je představena výše zmíněná společnost a je u ní proveden primární a sekundární výzkum, které slouží pro následnou analýzu komunikační strategie firmy a vedou k návrhu nových doporučení.
Anotace v angličtině
The diploma thesis describes issues of marketing communication in the company SUBARU ČR s.r.o. that has Prague as its place of business. To their most important action belongs the car import of Japanese car brand Subaru to the Czech Republic.
The goal is to evaluate contemporary company's activities in accordance to the marketing communication and furthermore also to suggest specific reccomendation that should help to improve the current communication strategy of the company.
First three chapters deal with theoretical principles of the marketing communication and conventional and nontraditional communication tools as well. In following, practical part of the thesis, the prenominat company has been introduced and there have been primary and secondary researchs realized. These are used for such a resulting analysis of company's communication strategy and also lead into a proposal of new advices.
Klíčová slova
Komunikační mix, firemní komunikace, komunikační strategie, marketing, marketingová komunikace, marketingový výzkum, osobní prodej, reklama, podpora prodeje, přímý marketing, public relations
Klíčová slova v angličtině
Advertising, communication mix, communication strategy, corporate communication, direct marketing, marketing, marketing communication, marketing research, personal selling, public relations, sales promotion
Rozsah průvodní práce
135 s. (200 000 znaků).
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce pojednává o problematice marketingové komunikace firmy SUBARU ČR s.r.o., která sídlí v Praze a zabývá se importem vozů značky Subaru do České republiky.
Cílem je zhodnotit současné firemní aktivity týkající se marketingové komunikace a navrhnout konkrétní doporučení, která zlepší současnou komunikační strategii firmy.
Tři jednotlivé kapitoly první části práce se zabývají teoretickými východisky marketingové komunikace, konkrétními tradičními, ale také trendovými komunikačními nástroji. V následující, praktické části je představena výše zmíněná společnost a je u ní proveden primární a sekundární výzkum, které slouží pro následnou analýzu komunikační strategie firmy a vedou k návrhu nových doporučení.
Anotace v angličtině
The diploma thesis describes issues of marketing communication in the company SUBARU ČR s.r.o. that has Prague as its place of business. To their most important action belongs the car import of Japanese car brand Subaru to the Czech Republic.
The goal is to evaluate contemporary company's activities in accordance to the marketing communication and furthermore also to suggest specific reccomendation that should help to improve the current communication strategy of the company.
First three chapters deal with theoretical principles of the marketing communication and conventional and nontraditional communication tools as well. In following, practical part of the thesis, the prenominat company has been introduced and there have been primary and secondary researchs realized. These are used for such a resulting analysis of company's communication strategy and also lead into a proposal of new advices.
Klíčová slova
Komunikační mix, firemní komunikace, komunikační strategie, marketing, marketingová komunikace, marketingový výzkum, osobní prodej, reklama, podpora prodeje, přímý marketing, public relations
Klíčová slova v angličtině
Advertising, communication mix, communication strategy, corporate communication, direct marketing, marketing, marketing communication, marketing research, personal selling, public relations, sales promotion
Zásady pro vypracování
1. Marketingová komunikace jako nástroj marketingu
2. Komunikační nástroje
3. Nové trendy marketingové komunikace
4. Analýza současného využití jednotlivých nástrojů marketingové komunikace ve firmě
5. Návrh nového komunikačního mixu firmy
Zásady pro vypracování
1. Marketingová komunikace jako nástroj marketingu
2. Komunikační nástroje
3. Nové trendy marketingové komunikace
4. Analýza současného využití jednotlivých nástrojů marketingové komunikace ve firmě
5. Návrh nového komunikačního mixu firmy
Seznam doporučené literatury
DIBB, S., et al. Marketing concepts and strategies. 6th ed. North Way Andover, Hampshire: Cengage Learning, 2012. ISBN 978-140-8032-145.
FREY, P. Marketingová komunikace: to nejlepší z nových trendů. 2. roz. vyd. Praha: Management Press, 2008. ISBN 978-80-7261-160-7.
KARLÍČEK, M. a P. KRÁL. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 1. vyd. Praha: Grada, 2011. ISBN 978-802-4735-412.
KOTLER, P. and G. ARMSTRONG. Principles of marketing. 13th ed. Upper Saddle River: Prentice Hall, 2009. ISBN 978-013-7006-694.
PŘIKRYLOVÁ, J. a H. JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace.
1. vyd. Praha: Grada, 2010. ISBN 978-80-247-3622-8.
Elektronická databáze článku ProQuest (knihovna.tul.cz).
Seznam doporučené literatury
DIBB, S., et al. Marketing concepts and strategies. 6th ed. North Way Andover, Hampshire: Cengage Learning, 2012. ISBN 978-140-8032-145.
FREY, P. Marketingová komunikace: to nejlepší z nových trendů. 2. roz. vyd. Praha: Management Press, 2008. ISBN 978-80-7261-160-7.
KARLÍČEK, M. a P. KRÁL. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 1. vyd. Praha: Grada, 2011. ISBN 978-802-4735-412.
KOTLER, P. and G. ARMSTRONG. Principles of marketing. 13th ed. Upper Saddle River: Prentice Hall, 2009. ISBN 978-013-7006-694.
PŘIKRYLOVÁ, J. a H. JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace.
1. vyd. Praha: Grada, 2010. ISBN 978-80-247-3622-8.
Elektronická databáze článku ProQuest (knihovna.tul.cz).
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Průběh obhajoby je zveřejněn pouze přihlášenému uživateli.