Cílem této diplomové práce je navrhnout zlepšení firemní image na základě provedené analýzy firemní identity, image a kultury společnosti ContiTrade Services s.r.o., která je provozovatelem servisní sítě BestDrive. V rámci práce bude také navržena vhodná komunikace s ohledem na image firmy. V první části jsou nejprve vysvětlena teoretická východiska firemní identity, image a kultury a vymezení jejich vzájemného vztahu v rámci marketingu a public relations. V praktické části je provedena analýza současného vnímání image podniku ContiTrade Services a značky BestDrive, spolu se zhodnocením aktuálního stavu firemní identity a kultury. Pro vyhodnocení analýzy image bylo využito především dotazníkového šetření, které bylo distribuováno zaměstnancům společnosti v rámci firemního e-mailu. Výsledky výzkumu byly konfrontovány s předchozím šetřením z roku 2010, kdy došlo ke změně názvu značky. Na základě porovnání dat a výsledků analýzy je doporučena vhodná firemní komunikace s ohledem na žádoucí image.
Anotace v angličtině
The aim of thesis is to suggest an improved corporate image based on analysis of corporate identity, image and corporate culture of ContiTrade Services Ltd., which operates a service network of BestDrive. In this paper it will be proposed appropriate communication considering the company's image. Initially, it will be explained the theoretical basis of corporate identity, image and culture and defined their interrelationship in marketing and public relations. In the practical part, an analysis of the current perception of the company image ContiTrade Services and the BestDrive brand is performed along with an evaluation of the current state of corporate identity and culture. Primarily the questionnaire was used as a method of evaluation, that was distributed to employees of the company in the framework of corporate e-mail. The research results were compared to the previous survey in 2010 when the brand name has been changed. Based on the comparison of data and analysis results it has been defined a recommended appropriate corporate communication with regards to the desirable image.
Cílem této diplomové práce je navrhnout zlepšení firemní image na základě provedené analýzy firemní identity, image a kultury společnosti ContiTrade Services s.r.o., která je provozovatelem servisní sítě BestDrive. V rámci práce bude také navržena vhodná komunikace s ohledem na image firmy. V první části jsou nejprve vysvětlena teoretická východiska firemní identity, image a kultury a vymezení jejich vzájemného vztahu v rámci marketingu a public relations. V praktické části je provedena analýza současného vnímání image podniku ContiTrade Services a značky BestDrive, spolu se zhodnocením aktuálního stavu firemní identity a kultury. Pro vyhodnocení analýzy image bylo využito především dotazníkového šetření, které bylo distribuováno zaměstnancům společnosti v rámci firemního e-mailu. Výsledky výzkumu byly konfrontovány s předchozím šetřením z roku 2010, kdy došlo ke změně názvu značky. Na základě porovnání dat a výsledků analýzy je doporučena vhodná firemní komunikace s ohledem na žádoucí image.
Anotace v angličtině
The aim of thesis is to suggest an improved corporate image based on analysis of corporate identity, image and corporate culture of ContiTrade Services Ltd., which operates a service network of BestDrive. In this paper it will be proposed appropriate communication considering the company's image. Initially, it will be explained the theoretical basis of corporate identity, image and culture and defined their interrelationship in marketing and public relations. In the practical part, an analysis of the current perception of the company image ContiTrade Services and the BestDrive brand is performed along with an evaluation of the current state of corporate identity and culture. Primarily the questionnaire was used as a method of evaluation, that was distributed to employees of the company in the framework of corporate e-mail. The research results were compared to the previous survey in 2010 when the brand name has been changed. Based on the comparison of data and analysis results it has been defined a recommended appropriate corporate communication with regards to the desirable image.
1. Vymezení vztahu marketingu, firemní komunikace a public relations
2. Teoretická východiska firemní identity
3. Firemní komunikace, design a kultura jako součást image
4. Analýza firemní identity, image a kultury podniku ContiTrade Services
5. Doporučení pro komunikaci vybrané firmy s ohledem na žádoucí image
Zásady pro vypracování
1. Vymezení vztahu marketingu, firemní komunikace a public relations
2. Teoretická východiska firemní identity
3. Firemní komunikace, design a kultura jako součást image
4. Analýza firemní identity, image a kultury podniku ContiTrade Services
5. Doporučení pro komunikaci vybrané firmy s ohledem na žádoucí image
Seznam doporučené literatury
BROOKS, I. Firemní kultura. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2003.
ISBN 80-7226-763-9.
LUKÁŠOVÁ, R. Organizační kultura a její změna. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2010. ISBN 978-80-247-2951-0.
MELEWAR, T. C. Facets of Corporate Identity, Communication and Reputation. 1st ed. Kentucky: Routledge, 2008. ISBN 978-0415405287.
BELCH, George E. and Michael A. BELCH. Advertising and promotion:
an Integrated Marketing Communications Perspective. 7th ed. Australia: McGraw-Hill, 2008. ISBN 0074717669.
ŠIGUT, Z. Firemní kultura a lidské zdroje. 1. vyd. Praha: ASPI, 2004.
ISBN 80-7357-046-7.
VYSEKALOVÁ, J. a J. MIKEŠ. Image a firemní identita. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2009. ISBN 978-80-247-2790-5.
Elektronická databáze článků ProQuest (knihovna.tul.cz).
Seznam doporučené literatury
BROOKS, I. Firemní kultura. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2003.
ISBN 80-7226-763-9.
LUKÁŠOVÁ, R. Organizační kultura a její změna. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2010. ISBN 978-80-247-2951-0.
MELEWAR, T. C. Facets of Corporate Identity, Communication and Reputation. 1st ed. Kentucky: Routledge, 2008. ISBN 978-0415405287.
BELCH, George E. and Michael A. BELCH. Advertising and promotion:
an Integrated Marketing Communications Perspective. 7th ed. Australia: McGraw-Hill, 2008. ISBN 0074717669.
ŠIGUT, Z. Firemní kultura a lidské zdroje. 1. vyd. Praha: ASPI, 2004.
ISBN 80-7357-046-7.
VYSEKALOVÁ, J. a J. MIKEŠ. Image a firemní identita. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2009. ISBN 978-80-247-2790-5.
Elektronická databáze článků ProQuest (knihovna.tul.cz).
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, schémata
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Průběh obhajoby je zveřejněn pouze přihlášenému uživateli.