Diplomová práce se zabývá aplikací marketingové strategie vhodné v internetovém prostředí do internetového obchodu. Pro zpracování diplomové práce byl vybrán internetový obchod www.levne-nadobi.cz, který vlastní společnost FEEL s.r.o., který plánuje pro rok 2014 značné vylepšení optimalizací svých stránek a tím přivedení nových návštěvníků, z kterých by se později měli stát zákazníci. Cílem diplomové práce je pomocí marketingové strategie vylepšit stávající situaci internetového obchodu na internetovém trhu. V první části diplomové práci jsou shrnuty teoretické poznatky z oblasti optimalizace, internetového marketingu, zákonů pro e-shopy a internetového marketingového mixu. V praktické části je provedena analýza současného stavu, představen profil společnosti a analýza výsledků změn. Na základě získaných údajů z analýz jsou navržené změny v internetovém obchodu.
Anotace v angličtině
This thesis deals with application of marketing strategy to the online store on the internet basis. For a processing of this thesis was chosen online store www.levne-nadobi.cz, whose holder is FEEL s.r.o. This company planes significant improvements by optimizing their websites and thereby obtaining a new unique visitors that would have become potential customers afterwards. The aim of this thesis is to improve current situation of Internet commerce by marketing strategy on the Internet marketing. In the first part of the thesis there are summarized theoretical knowledge of optimalization, Internet marketing, laws for online stores and Internet marketing mix. In the practical part there is an analysis of the current status, the profile of the company and an analysis of the results. Based on the data obtained from the analysis there are changes in the online store proposed.
Klíčová slova
Internetový obchod, e-commerce, optimalizace, marketingová strategie, analýza, internet
Klíčová slova v angličtině
E-shop, e-commerce, optimalizatition, marketing strategy, analysis, internet
Rozsah průvodní práce
114
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zabývá aplikací marketingové strategie vhodné v internetovém prostředí do internetového obchodu. Pro zpracování diplomové práce byl vybrán internetový obchod www.levne-nadobi.cz, který vlastní společnost FEEL s.r.o., který plánuje pro rok 2014 značné vylepšení optimalizací svých stránek a tím přivedení nových návštěvníků, z kterých by se později měli stát zákazníci. Cílem diplomové práce je pomocí marketingové strategie vylepšit stávající situaci internetového obchodu na internetovém trhu. V první části diplomové práci jsou shrnuty teoretické poznatky z oblasti optimalizace, internetového marketingu, zákonů pro e-shopy a internetového marketingového mixu. V praktické části je provedena analýza současného stavu, představen profil společnosti a analýza výsledků změn. Na základě získaných údajů z analýz jsou navržené změny v internetovém obchodu.
Anotace v angličtině
This thesis deals with application of marketing strategy to the online store on the internet basis. For a processing of this thesis was chosen online store www.levne-nadobi.cz, whose holder is FEEL s.r.o. This company planes significant improvements by optimizing their websites and thereby obtaining a new unique visitors that would have become potential customers afterwards. The aim of this thesis is to improve current situation of Internet commerce by marketing strategy on the Internet marketing. In the first part of the thesis there are summarized theoretical knowledge of optimalization, Internet marketing, laws for online stores and Internet marketing mix. In the practical part there is an analysis of the current status, the profile of the company and an analysis of the results. Based on the data obtained from the analysis there are changes in the online store proposed.
Klíčová slova
Internetový obchod, e-commerce, optimalizace, marketingová strategie, analýza, internet
Klíčová slova v angličtině
E-shop, e-commerce, optimalizatition, marketing strategy, analysis, internet
Zásady pro vypracování
1. Charakteristika firmy
2. Chrarakteristika internetového obchodování
3. Teoretická východiska marketingové strategie a internetového marketingu
4. Analýza trhu internetového obchodování
5. Návrh marketingové strategie pro potřeby vybraného podniku
internetového obchodu
Zásady pro vypracování
1. Charakteristika firmy
2. Chrarakteristika internetového obchodování
3. Teoretická východiska marketingové strategie a internetového marketingu
4. Analýza trhu internetového obchodování
5. Návrh marketingové strategie pro potřeby vybraného podniku
internetového obchodu
Seznam doporučené literatury
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2010. ISBN 9788025127957.
GRAPPONE, Jennifer and Gradiva COUZIN. Search Engine Optimization (SEO): An Hour a Day. 3rd ed. Hoboken: Wiley Publishing Inc., 2010.
ISBN 978-0470902592.
BAILEY, Matt. Internet Marketing: An Hour a Day. 1st ed. Hoboken: Wiley Publishing Inc., 2011. ISBN 978-0470633748.
SEDLÁK, Mirek a Petra MIKULÁŠKOVÁ. Jak vytvořit úspěšný a výdělečný internetový obchod. 1. vyd. Computer Press, 2012. ISBN 9788025137277.
Elektronická databáze článků ProQuest (knihovna.tul.cz).
Seznam doporučené literatury
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2010. ISBN 9788025127957.
GRAPPONE, Jennifer and Gradiva COUZIN. Search Engine Optimization (SEO): An Hour a Day. 3rd ed. Hoboken: Wiley Publishing Inc., 2010.
ISBN 978-0470902592.
BAILEY, Matt. Internet Marketing: An Hour a Day. 1st ed. Hoboken: Wiley Publishing Inc., 2011. ISBN 978-0470633748.
SEDLÁK, Mirek a Petra MIKULÁŠKOVÁ. Jak vytvořit úspěšný a výdělečný internetový obchod. 1. vyd. Computer Press, 2012. ISBN 9788025137277.
Elektronická databáze článků ProQuest (knihovna.tul.cz).
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Průběh obhajoby je zveřejněn pouze přihlášenému uživateli.