Hlavním cílem diplomové práce byl návrh marketingové strategie pro oddělení zábavy v Centru Babylon a.s., porovnání se současnou strategií společnosti a hledání jejího zlepšení. Diplomová práce je rozdělena do dvou částí. První část je teoretická a je zaměřena na popsání marketingového přístupu ke službám a marketingové strategie. V praktické části je představena společnost, popsána analýza marketingové strategie a návrh zlepšení jejích slabých míst. Součástí je také dotazníkové šetření za účelem zjištění zájmu zákazníků o návštěvu oddělení zábavy Centra Babylon. Hlavním přínosem práce je navržení možností zlepšení marketingové strategie.
Anotace v angličtině
The main goal of the diploma thesis was a draft of the marketing strategy for Entertainment Department of Centre Babylon Plc., compared with the current strategy of the centre and seeking possible improvements. The diploma thesis is divided into two parts. The first part is theoretical and focuses on description of the marketing approach to services and the marketing strategy. In the practical part is the introduction of the company, description of the marketing strategy analysis and proposals for addressing weaknesses. It also includes questionnaire surveys to determine customer interest in visiting the entertainment department in Babylon Centre. The main acquisition of this work is suggesting possible improvements to marketing strategy.
Hlavním cílem diplomové práce byl návrh marketingové strategie pro oddělení zábavy v Centru Babylon a.s., porovnání se současnou strategií společnosti a hledání jejího zlepšení. Diplomová práce je rozdělena do dvou částí. První část je teoretická a je zaměřena na popsání marketingového přístupu ke službám a marketingové strategie. V praktické části je představena společnost, popsána analýza marketingové strategie a návrh zlepšení jejích slabých míst. Součástí je také dotazníkové šetření za účelem zjištění zájmu zákazníků o návštěvu oddělení zábavy Centra Babylon. Hlavním přínosem práce je navržení možností zlepšení marketingové strategie.
Anotace v angličtině
The main goal of the diploma thesis was a draft of the marketing strategy for Entertainment Department of Centre Babylon Plc., compared with the current strategy of the centre and seeking possible improvements. The diploma thesis is divided into two parts. The first part is theoretical and focuses on description of the marketing approach to services and the marketing strategy. In the practical part is the introduction of the company, description of the marketing strategy analysis and proposals for addressing weaknesses. It also includes questionnaire surveys to determine customer interest in visiting the entertainment department in Babylon Centre. The main acquisition of this work is suggesting possible improvements to marketing strategy.
1. Charakteristika podniku Centrum Babylon, a.s.
2. Analýza zákazníků a jejich potřeb
3. Teoretická východiska pro vypracování marketingové strategie
4. Definování cílových segmentů zákazníků
5. Návrh marketingové strategie
Zásady pro vypracování
1. Charakteristika podniku Centrum Babylon, a.s.
2. Analýza zákazníků a jejich potřeb
3. Teoretická východiska pro vypracování marketingové strategie
4. Definování cílových segmentů zákazníků
5. Návrh marketingové strategie
Seznam doporučené literatury
McDONALD, Malcom a Hugh WILSON. Marketingový plán: příprava
a úspěšná realizace. 1. vyd. Brno: BizBooks, 2012. ISBN 978-80-265-0014-8.
FREY, Petr. Marketingová komunikace: nové trendy 3.0. 1. vyd. Praha: Management Press, 2011. ISBN 978-80-7261-237-6.
VAŠÍTKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb:efektivně a moderně. 1. vyd. Praha: Grada, 2008. ISBN 978-80-247-2721-9.
KOTLER, Philip. Marketing. 6. vyd. Praha: Grada, 2003. ISBN 80-247-0513-3.
MACHKOVÁ, Hana. International Marketing. 1. vyd. Praha: Oeconomica, 2010. ISBN 978-80-245-1643-1.
SWANN, Peter. The Economics of Innovation. 1st ed. UK: Edward Elgar Publishing, 2009. ISBN 978 1 84844 027 2.
Elektronická databáze článků ProQuest (knihovna.tul.cz).
Seznam doporučené literatury
McDONALD, Malcom a Hugh WILSON. Marketingový plán: příprava
a úspěšná realizace. 1. vyd. Brno: BizBooks, 2012. ISBN 978-80-265-0014-8.
FREY, Petr. Marketingová komunikace: nové trendy 3.0. 1. vyd. Praha: Management Press, 2011. ISBN 978-80-7261-237-6.
VAŠÍTKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb:efektivně a moderně. 1. vyd. Praha: Grada, 2008. ISBN 978-80-247-2721-9.
KOTLER, Philip. Marketing. 6. vyd. Praha: Grada, 2003. ISBN 80-247-0513-3.
MACHKOVÁ, Hana. International Marketing. 1. vyd. Praha: Oeconomica, 2010. ISBN 978-80-245-1643-1.
SWANN, Peter. The Economics of Innovation. 1st ed. UK: Edward Elgar Publishing, 2009. ISBN 978 1 84844 027 2.
Elektronická databáze článků ProQuest (knihovna.tul.cz).
Přílohy volně vložené
CD ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Průběh obhajoby je zveřejněn pouze přihlášenému uživateli.