Předmětem diplomové práce "Marketingový mix podniku internetového obchodu" je analýza současného stavu elektronického obchodu Vceldashop.cz a jeho marketingového mixu. Teoretická část pojednává o jednotlivých koncepcích internetového marketingu a popisuje jednotlivé nástroje marketingového mixu. Praktická část je zaměřena na zhodnocení marketingového mixu obchodu Vceldashop.cz, jeho nedostatků a analýzu konkurence. Následně jsou navrženy nástroje pro zvýšení návštěvnosti internetových stránek a zlepšení prodejnosti zboží. V závěru jsou vyhodnoceny navrhnutá řešení pro zlepšení marketingového mixu a celkového chodu obchodu.
Anotace v angličtině
The aim of this Masters thesis "Marketing mix for online shopping" is an analysis of current state of online store Vceldashop.cz and their marketing mix. The theoretical part deals with individual concepts of internet marketing and describes every single tool of the marketing mix. The practical part is focused on the evaluation of Vceldashop.cz´s marketing mix, his pros and cons and also an analysis of competitors. Than are designed the tools to increase the website traffic and to improve the sales. In conclusion are evaluated proposed solutions for improve of marketing mix and generally businness operations.
Eshop, internet, marketing mix, internet marketing
Rozsah průvodní práce
73 s. [93 115 znaků-bez mezer]
Jazyk
CZ
Anotace
Předmětem diplomové práce "Marketingový mix podniku internetového obchodu" je analýza současného stavu elektronického obchodu Vceldashop.cz a jeho marketingového mixu. Teoretická část pojednává o jednotlivých koncepcích internetového marketingu a popisuje jednotlivé nástroje marketingového mixu. Praktická část je zaměřena na zhodnocení marketingového mixu obchodu Vceldashop.cz, jeho nedostatků a analýzu konkurence. Následně jsou navrženy nástroje pro zvýšení návštěvnosti internetových stránek a zlepšení prodejnosti zboží. V závěru jsou vyhodnoceny navrhnutá řešení pro zlepšení marketingového mixu a celkového chodu obchodu.
Anotace v angličtině
The aim of this Masters thesis "Marketing mix for online shopping" is an analysis of current state of online store Vceldashop.cz and their marketing mix. The theoretical part deals with individual concepts of internet marketing and describes every single tool of the marketing mix. The practical part is focused on the evaluation of Vceldashop.cz´s marketing mix, his pros and cons and also an analysis of competitors. Than are designed the tools to increase the website traffic and to improve the sales. In conclusion are evaluated proposed solutions for improve of marketing mix and generally businness operations.
Eshop, internet, marketing mix, internet marketing
Zásady pro vypracování
1. Charakteristika firmy Vsport(vceldashop.cz)
2. Teoretická východicka marketingového mixu a on-line nakupování
3. Analýza nákupního on-line chování
4. Identifikování atributů marketingového mixu podniku internetového obchodu
5. Návrh marketingového mixu pro potřeby firmy Vsport(vceldashop.cz)
Zásady pro vypracování
1. Charakteristika firmy Vsport(vceldashop.cz)
2. Teoretická východicka marketingového mixu a on-line nakupování
3. Analýza nákupního on-line chování
4. Identifikování atributů marketingového mixu podniku internetového obchodu
5. Návrh marketingového mixu pro potřeby firmy Vsport(vceldashop.cz)
Seznam doporučené literatury
DĚDKOVÁ, J. Základy marketingu. 4. vyd. Liberec: Technická univerzita
v Liberci, 2009. ISBN 978-80-7372-514-3.
BLOUDEK, J. Rozumíte svým zákazníkům. 1. vyd. Brno: Management Press, 2013. ISBN 978-80-7261-258-1.
JANOUCH, V. Internetový marketing. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2010. ISBN 978-80-251-2795-7.
KUBÍČEK, M. Velký průvodce SEO - jak dosáhnout nejlepších pozic ve vyhledávačích. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2010. ISBN 978-80-251-2195-5.
KOTLER, P. Principles of marketing. 14th ed. Boston: Pearson Prentice Hall, 2012. ISBN 978-0-13-216712-3.
DORČÁK, P. Marketing and e-business. 1st ed. EZO.sk, 2011.
ISBN 978-80-970564-0-7.
BOWMAN, D. Market Response and Marketing Mix Models (Foundations and Trends in Marketing). 1st ed. Boston: Now Publishers Inc, 2010.
ISBN 978-1601983541.
BROWN, B. C. How to use the Internet to advertise, promote and market your business or Web site - with little or no money. 1st ed. Ocala: Atlantic Publishing Group, 2006. ISBN 0-910627-57-6.
Elektronická databáze článků ProQuest (knihovna.tul.cz).
Seznam doporučené literatury
DĚDKOVÁ, J. Základy marketingu. 4. vyd. Liberec: Technická univerzita
v Liberci, 2009. ISBN 978-80-7372-514-3.
BLOUDEK, J. Rozumíte svým zákazníkům. 1. vyd. Brno: Management Press, 2013. ISBN 978-80-7261-258-1.
JANOUCH, V. Internetový marketing. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2010. ISBN 978-80-251-2795-7.
KUBÍČEK, M. Velký průvodce SEO - jak dosáhnout nejlepších pozic ve vyhledávačích. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2010. ISBN 978-80-251-2195-5.
KOTLER, P. Principles of marketing. 14th ed. Boston: Pearson Prentice Hall, 2012. ISBN 978-0-13-216712-3.
DORČÁK, P. Marketing and e-business. 1st ed. EZO.sk, 2011.
ISBN 978-80-970564-0-7.
BOWMAN, D. Market Response and Marketing Mix Models (Foundations and Trends in Marketing). 1st ed. Boston: Now Publishers Inc, 2010.
ISBN 978-1601983541.
BROWN, B. C. How to use the Internet to advertise, promote and market your business or Web site - with little or no money. 1st ed. Ocala: Atlantic Publishing Group, 2006. ISBN 0-910627-57-6.
Elektronická databáze článků ProQuest (knihovna.tul.cz).
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Průběh obhajoby je zveřejněn pouze přihlášenému uživateli.