Diplomová práce Využití sociálních medií pro marketingovou komunikaci ve společnosti ESAB VAMBERK, s.r.o. se zabývá marketingovou komunikací zmíněné společnosti se zaměřením na využití sociálních médií. Cílem práce je na základě dotazníkového šetření mezi zákazníky společnosti navrhnout vstup a komunikační strategii na vybraných sociálních médiích pro trh v České republice. Teoretická část popisuje relevantní teoretické poznatky týkající se marketingové komunikace, komunikace na B2B trzích, marketingového výzkumu a charakteristiky sociálních mediích na internetu. V praktické části je nejprve představena společnost ESAB VAMBERK, s.r.o, člen koncernu a její nástroje komunikačního mixu, které společnost v současnosti využívá. Následně je popsáno využití sociálních médií mezi největšími konkurenty této společnosti a marketingový výzkum ohledně postoje na sociální média z pohledu zákazníků. Na základě výsledků tohoto výzkumu je navržena strategie na jednotlivých sociálních médiích, jejímž cílem je zefektivnění komunikace společnosti.
Anotace v angličtině
The thesis Use of Social Media for Marketing Communication in the ESAB VAMBERK, s.r.o. is concerned with marketing communiaction in the mentioned company with focus on the use of social media. The aim of the thesis is based on a questionnaire survey among customers to design input and communication strategy on selected social media market in the Czech Republic. The theoretical part describes the relevant theoretical knowledge related to marketing communications, communications on the B2B markets, marketing research and characteristics of social media on the internet. First in the practical part there is presented the ESAB VAMBERK, s.r.o, člen koncernu and its tools of communication mix which are currently used by the company. After that there is described the use of social media among major competitors of this company and marketing research regarding attitudes on social media from the perspective of customers. On the base of the research results there is a proposal of the strategy for different social media, which aims to streamline communications for this company.
B2B communication, Facebook, Google+, communication mix, marketing communication, marketing research, social media, Youtube
Rozsah průvodní práce
115
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce Využití sociálních medií pro marketingovou komunikaci ve společnosti ESAB VAMBERK, s.r.o. se zabývá marketingovou komunikací zmíněné společnosti se zaměřením na využití sociálních médií. Cílem práce je na základě dotazníkového šetření mezi zákazníky společnosti navrhnout vstup a komunikační strategii na vybraných sociálních médiích pro trh v České republice. Teoretická část popisuje relevantní teoretické poznatky týkající se marketingové komunikace, komunikace na B2B trzích, marketingového výzkumu a charakteristiky sociálních mediích na internetu. V praktické části je nejprve představena společnost ESAB VAMBERK, s.r.o, člen koncernu a její nástroje komunikačního mixu, které společnost v současnosti využívá. Následně je popsáno využití sociálních médií mezi největšími konkurenty této společnosti a marketingový výzkum ohledně postoje na sociální média z pohledu zákazníků. Na základě výsledků tohoto výzkumu je navržena strategie na jednotlivých sociálních médiích, jejímž cílem je zefektivnění komunikace společnosti.
Anotace v angličtině
The thesis Use of Social Media for Marketing Communication in the ESAB VAMBERK, s.r.o. is concerned with marketing communiaction in the mentioned company with focus on the use of social media. The aim of the thesis is based on a questionnaire survey among customers to design input and communication strategy on selected social media market in the Czech Republic. The theoretical part describes the relevant theoretical knowledge related to marketing communications, communications on the B2B markets, marketing research and characteristics of social media on the internet. First in the practical part there is presented the ESAB VAMBERK, s.r.o, člen koncernu and its tools of communication mix which are currently used by the company. After that there is described the use of social media among major competitors of this company and marketing research regarding attitudes on social media from the perspective of customers. On the base of the research results there is a proposal of the strategy for different social media, which aims to streamline communications for this company.
B2B communication, Facebook, Google+, communication mix, marketing communication, marketing research, social media, Youtube
Zásady pro vypracování
1. Teoretická východiska marketingové komunikace
2. Využití sociálních medií v marketingové komunikaci
3. Charakteristika společnosti ESAB VAMBERK, s.r.o.
4. Průzkum zákazníků na B2B trhu
5. Návrh využití sociálních sítí v marketingové komunikaci firmy
Zásady pro vypracování
1. Teoretická východiska marketingové komunikace
2. Využití sociálních medií v marketingové komunikaci
3. Charakteristika společnosti ESAB VAMBERK, s.r.o.
4. Průzkum zákazníků na B2B trhu
5. Návrh využití sociálních sítí v marketingové komunikaci firmy
Seznam doporučené literatury
BEDNÁŘ, V. Marketing na sociálních sítích: Prosaďte se na Facebooku a Twitteru. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2011. ISBN 978-80-251-3320-0.
JANOUCH, B. Internetový marketing: Prosaďte se na webu a sociálních sítích. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2011. ISBN 978-80-251-2795-7.
PŘIKRYLOVÁ, J. a H. Jahodová. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2010. ISBN 978-80-247-3622-8.
ZARRELLA, D. The social media marketing book. 1st ed. Cambridge: O'Reilly Media, Inc., 2009. ISBN 978-0-596-80660-6.
Elektronická databáze článků ProQuest (knihovna.tul.cz)
Seznam doporučené literatury
BEDNÁŘ, V. Marketing na sociálních sítích: Prosaďte se na Facebooku a Twitteru. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2011. ISBN 978-80-251-3320-0.
JANOUCH, B. Internetový marketing: Prosaďte se na webu a sociálních sítích. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2011. ISBN 978-80-251-2795-7.
PŘIKRYLOVÁ, J. a H. Jahodová. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2010. ISBN 978-80-247-3622-8.
ZARRELLA, D. The social media marketing book. 1st ed. Cambridge: O'Reilly Media, Inc., 2009. ISBN 978-0-596-80660-6.
Elektronická databáze článků ProQuest (knihovna.tul.cz)
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Průběh obhajoby je zveřejněn pouze přihlášenému uživateli.