Cílem diplomové práce je navržení marketingové komunikace, která by mohla být aplikována pro pořádání sportovní akce. Teoretická část se zabývá vysvětlením pojmu marketingová komunikace a marketing ve sportu.
Praktická část diplomové práce je věnována komparativní analýze dvou zimních světových akcí, pořádaných na území České republiky. Komparace probíhá v rámci aplikované marketingové komunikace. Na základě zjištěných údajů, odborných konzultací a analýzy podmínek a rizik, je navrhnuta marketingová komunikace a její kalkulace pro E.ON IBU World Cup Biathlon 2015, pořádaný v Novém Městě na Moravě
Anotace v angličtině
The aim of the diploma thesis is to propose marketing communications that could be applied for organizing of a sport event. The theoretical part is concerned with the concept of marketing communication and marketing in sports.
The practical part of the thesis is devoted to a comparative analysis of two worldwide winter events taking place in the Czech Republic. The comparison is mainly exploited in the context of used marketing communications. Findings, expert consultations, and analysis of conditions and risks form the basis for suggesting marketing communications and costing for the IBU Biathlon World Cup 2015 held in Nové Město na Moravě.
Klíčová slova
Marketingová komunikace, integrovaná marketingová komunikace, komparativní analýza, cestovní ruch, reklama, podpora prodeje, vztahy s veřejností.
Cílem diplomové práce je navržení marketingové komunikace, která by mohla být aplikována pro pořádání sportovní akce. Teoretická část se zabývá vysvětlením pojmu marketingová komunikace a marketing ve sportu.
Praktická část diplomové práce je věnována komparativní analýze dvou zimních světových akcí, pořádaných na území České republiky. Komparace probíhá v rámci aplikované marketingové komunikace. Na základě zjištěných údajů, odborných konzultací a analýzy podmínek a rizik, je navrhnuta marketingová komunikace a její kalkulace pro E.ON IBU World Cup Biathlon 2015, pořádaný v Novém Městě na Moravě
Anotace v angličtině
The aim of the diploma thesis is to propose marketing communications that could be applied for organizing of a sport event. The theoretical part is concerned with the concept of marketing communication and marketing in sports.
The practical part of the thesis is devoted to a comparative analysis of two worldwide winter events taking place in the Czech Republic. The comparison is mainly exploited in the context of used marketing communications. Findings, expert consultations, and analysis of conditions and risks form the basis for suggesting marketing communications and costing for the IBU Biathlon World Cup 2015 held in Nové Město na Moravě.
Klíčová slova
Marketingová komunikace, integrovaná marketingová komunikace, komparativní analýza, cestovní ruch, reklama, podpora prodeje, vztahy s veřejností.
1. Teoretická východiska marketingové komunikace
2. Představení problematiky sportovního marketingu
3. Komparativní analýza marketingové komunikace aplikované při světových
šampionátech v České republice
4. Analýza podmínek a rizik pořádání sportovní akce
5. Návrh komunikačního mixu pro pořádání sportovní akce
Zásady pro vypracování
1. Teoretická východiska marketingové komunikace
2. Představení problematiky sportovního marketingu
3. Komparativní analýza marketingové komunikace aplikované při světových
šampionátech v České republice
4. Analýza podmínek a rizik pořádání sportovní akce
5. Návrh komunikačního mixu pro pořádání sportovní akce
Seznam doporučené literatury
SVOBODA, V. Public relations - moderně a účinně. 1. vyd. Praha: Grada, 2009. ISBN 978-80-247-2866-7.
FREY, P. Marketingová komunikace: Nové trendy 3.0. 1. vyd. Praha: Management Press, 2011. ISBN 978-80-7261-237-6.
KOTLER, P. and G. ARMSTRONG. Principles of marketing. 14th ed. New Jersey: Prentice Hall, 2011. ISBN 978-02-737-5243-1.
VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb: efektivně a moderně. 1. vyd. Praha: Grada, 2008. ISBN 978-80-247- 2721-9.
PŘIKRYLOVÁ, J., JAHODOVÁ, H. Moderní marketingová komunikace.
1. vyd. Praha: Grada, 2010. ISBN 978-80-247-3622-8.
Elektronická databáze článků ProQuest (knihovna.tul.cz).
Seznam doporučené literatury
SVOBODA, V. Public relations - moderně a účinně. 1. vyd. Praha: Grada, 2009. ISBN 978-80-247-2866-7.
FREY, P. Marketingová komunikace: Nové trendy 3.0. 1. vyd. Praha: Management Press, 2011. ISBN 978-80-7261-237-6.
KOTLER, P. and G. ARMSTRONG. Principles of marketing. 14th ed. New Jersey: Prentice Hall, 2011. ISBN 978-02-737-5243-1.
VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb: efektivně a moderně. 1. vyd. Praha: Grada, 2008. ISBN 978-80-247- 2721-9.
PŘIKRYLOVÁ, J., JAHODOVÁ, H. Moderní marketingová komunikace.
1. vyd. Praha: Grada, 2010. ISBN 978-80-247-3622-8.
Elektronická databáze článků ProQuest (knihovna.tul.cz).
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Průběh obhajoby je zveřejněn pouze přihlášenému uživateli.