Bakalářská práce se zabývá věrnostním programem Národního památkového ústavu nazvaný Klíč k památkám, který je poskytován jakožto odměna pro věrné návštěvníky. Teoretická část vychází z obecných teoretických východisek marketingové komunikace a ústí ke konkrétnějším východiskům. Od obecného konceptu marketingu přes komunikaci, jakožto nástroj marketingu, k podpoře prodeje a v neposlední řadě k podrobnější charakteristice věrnostních programů. Praktická část popisuje zmíněnou státní příspěvkovou organizaci a nastiňuje i její členění. Dále se věnuje samotnému věrnostnímu programu, jeho popisu i principu fungování. Součástí je marketingový výzkum a zpracování získaných dat vztahujících se k věrnostnímu programu.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with a loyalty program of the National Heritage Institute called The Key to the Monuments, which is provided as a reward for the loyal visitors. The theoretical part is based on the general background of marketing communication and it results in the more concrete solutions, from the general concept of marketing through the communication as a marketing tool, to the sales promotion and last but not least to the detailed characterization of the loyalty programs. The practical part describes the state funded organization mentioned above and also outlines its structure. It includes the loyalty program itself, its description and the principle of functioning. The practical part also covers the marketing research and the processing of the acquired data which is related to the loyalty program.
Klíčová slova
Národní památkový ústav, návštěvník, památka, podpora prodeje, věrnostní program.
Klíčová slova v angličtině
Loyalty program, monument, sales promotion, the National Heritage Institute, visitor.
Rozsah průvodní práce
54 s. (75 000 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá věrnostním programem Národního památkového ústavu nazvaný Klíč k památkám, který je poskytován jakožto odměna pro věrné návštěvníky. Teoretická část vychází z obecných teoretických východisek marketingové komunikace a ústí ke konkrétnějším východiskům. Od obecného konceptu marketingu přes komunikaci, jakožto nástroj marketingu, k podpoře prodeje a v neposlední řadě k podrobnější charakteristice věrnostních programů. Praktická část popisuje zmíněnou státní příspěvkovou organizaci a nastiňuje i její členění. Dále se věnuje samotnému věrnostnímu programu, jeho popisu i principu fungování. Součástí je marketingový výzkum a zpracování získaných dat vztahujících se k věrnostnímu programu.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with a loyalty program of the National Heritage Institute called The Key to the Monuments, which is provided as a reward for the loyal visitors. The theoretical part is based on the general background of marketing communication and it results in the more concrete solutions, from the general concept of marketing through the communication as a marketing tool, to the sales promotion and last but not least to the detailed characterization of the loyalty programs. The practical part describes the state funded organization mentioned above and also outlines its structure. It includes the loyalty program itself, its description and the principle of functioning. The practical part also covers the marketing research and the processing of the acquired data which is related to the loyalty program.
Klíčová slova
Národní památkový ústav, návštěvník, památka, podpora prodeje, věrnostní program.
Klíčová slova v angličtině
Loyalty program, monument, sales promotion, the National Heritage Institute, visitor.
Zásady pro vypracování
1. Teoretická východiska marketingové komunikace
2. Teoretická východiska podpory prodeje
3. Charakteristika vybrané organizace
4. Analýza nástroje podpory prodeje
5. Závěr
Zásady pro vypracování
1. Teoretická východiska marketingové komunikace
2. Teoretická východiska podpory prodeje
3. Charakteristika vybrané organizace
4. Analýza nástroje podpory prodeje
5. Závěr
Seznam doporučené literatury
TELLIS, Gerard J. Reklama a podpora prodeje. 1. vyd. Praha: Grada, 2000, 602 s., ISBN 80-716-9997-7.
PELSMACKER, Patrick de. Marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, c2003, 581 s., [16] s. barev. obr. příl. ISBN 80-247-0254-1.
KARLÍČEK, Miroslav a Petr KRÁL. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 1. vyd. Praha: Grada, 2011, 213 s.
ISBN 978-80-247-3541-2.
KARLÍČEK, Miroslav a Marcela ZAMAZALOVÁ. Marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Oeconomica, 2009, 176 s. ISBN 978-802-4516-011.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 303 s., [16] s. obr. příl. Expert (Grada).
ISBN 978-80-247-3622-8.
Seznam doporučené literatury
TELLIS, Gerard J. Reklama a podpora prodeje. 1. vyd. Praha: Grada, 2000, 602 s., ISBN 80-716-9997-7.
PELSMACKER, Patrick de. Marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, c2003, 581 s., [16] s. barev. obr. příl. ISBN 80-247-0254-1.
KARLÍČEK, Miroslav a Petr KRÁL. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 1. vyd. Praha: Grada, 2011, 213 s.
ISBN 978-80-247-3541-2.
KARLÍČEK, Miroslav a Marcela ZAMAZALOVÁ. Marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Oeconomica, 2009, 176 s. ISBN 978-802-4516-011.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 303 s., [16] s. obr. příl. Expert (Grada).
ISBN 978-80-247-3622-8.
Přílohy volně vložené
1 CD ROM
Přílohy vázané v práci
grafy
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Průběh obhajoby je zveřejněn pouze přihlášenému uživateli.