Hlavním předmětem bakalářské práce "Komunikační strategie firmy Compedium, s.r.o." je návrh vhodné komunikační strategie na základě stanovených cílů. Současným problémem firmy je ubývání stávajících klientů. Zamezení jejich ztráty je zároveň jejím cílem. Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část bakalářské práce je zaměřena na vymezený důležitých pojmů marketingové komunikace. Praktická část seznamuje se základními údaji o firmě Compedium s.r.o. a analyzuje její silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby pomocí SWOT analýzy. Tato část podává také konkrétní návrh komunikační strategie pro udržení stávajících klientů firmy a návrh komunikační strategie pro získání nových klientů.
Anotace v angličtině
The main subject of bachelor thesis "Communication strategy of Compedium company, s.r.o." is the proposal of an appropriate communication strategy based on defined objectives. The current problem is the loss of existing clients. Preventing loss of these clients is also the goal of the company. This thesis is divided into two parts. The theoretical part is focused on the important concept of marketing communication. The practical part introduces the basic particulars of Compedium company, s.r.o. and analyses its strengths, weaknesses, opportunities and treats trough SWOT analyses. In the practical part, there is also prepare the specific communication strategy for keeping existing clients of company and the communication strategy for gaining new clients.
Marketing communication, company, Compedium, strategy, communication strategy, clients.
Rozsah průvodní práce
55 s. (69 162 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Hlavním předmětem bakalářské práce "Komunikační strategie firmy Compedium, s.r.o." je návrh vhodné komunikační strategie na základě stanovených cílů. Současným problémem firmy je ubývání stávajících klientů. Zamezení jejich ztráty je zároveň jejím cílem. Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část bakalářské práce je zaměřena na vymezený důležitých pojmů marketingové komunikace. Praktická část seznamuje se základními údaji o firmě Compedium s.r.o. a analyzuje její silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby pomocí SWOT analýzy. Tato část podává také konkrétní návrh komunikační strategie pro udržení stávajících klientů firmy a návrh komunikační strategie pro získání nových klientů.
Anotace v angličtině
The main subject of bachelor thesis "Communication strategy of Compedium company, s.r.o." is the proposal of an appropriate communication strategy based on defined objectives. The current problem is the loss of existing clients. Preventing loss of these clients is also the goal of the company. This thesis is divided into two parts. The theoretical part is focused on the important concept of marketing communication. The practical part introduces the basic particulars of Compedium company, s.r.o. and analyses its strengths, weaknesses, opportunities and treats trough SWOT analyses. In the practical part, there is also prepare the specific communication strategy for keeping existing clients of company and the communication strategy for gaining new clients.
Marketing communication, company, Compedium, strategy, communication strategy, clients.
Zásady pro vypracování
1. Teoretická východiska, vymezení hlavního cíle a dílčích úkolů
2. Teoretické pojednání o marketingové komunikaci a komunikačních strategiích
3. Profil společnosti Compedium, s. r. o. - popis činnosti společnosti, situační analýza
4. Vlastní návrh komunikační strategie pro společnost
5. Závěr - zhodnocení vlastních návrhů, splnění cílů a přínosu práce
Zásady pro vypracování
1. Teoretická východiska, vymezení hlavního cíle a dílčích úkolů
2. Teoretické pojednání o marketingové komunikaci a komunikačních strategiích
3. Profil společnosti Compedium, s. r. o. - popis činnosti společnosti, situační analýza
4. Vlastní návrh komunikační strategie pro společnost
5. Závěr - zhodnocení vlastních návrhů, splnění cílů a přínosu práce
Seznam doporučené literatury
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 303 s., [16] s. obr. příl. Expert (Grada).
ISBN 978-80-247-3622-8.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 1. vyd. Praha: Grada, 2008, 232 s. ISBN 978-80-247-2721-9.
SCOTT, David Meerman. The new rules of marketing: how to use social media, online video, mobile applications, blogs, news releases, and viral marketing to reach buyers directly. 4th ed. Hoboken, N.J.: John Wiley & Sons, 2013, xxiii, 439 pages. ISBN 978-111-8488-768.
VYSEKALOVÁ, Jitka a Jiří MIKEŠ. Reklama: jak dělat reklamu. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2007, 184 s. Manažer.
ISBN 978-80-247-2001-2.
PELSMACKER, Patrick de. Marketingová komunikace. Praha: Grada, c2003, 581 s., [16] s. barev. obr. příl. ISBN 80-247-0254-1.
Seznam doporučené literatury
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 303 s., [16] s. obr. příl. Expert (Grada).
ISBN 978-80-247-3622-8.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 1. vyd. Praha: Grada, 2008, 232 s. ISBN 978-80-247-2721-9.
SCOTT, David Meerman. The new rules of marketing: how to use social media, online video, mobile applications, blogs, news releases, and viral marketing to reach buyers directly. 4th ed. Hoboken, N.J.: John Wiley & Sons, 2013, xxiii, 439 pages. ISBN 978-111-8488-768.
VYSEKALOVÁ, Jitka a Jiří MIKEŠ. Reklama: jak dělat reklamu. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2007, 184 s. Manažer.
ISBN 978-80-247-2001-2.
PELSMACKER, Patrick de. Marketingová komunikace. Praha: Grada, c2003, 581 s., [16] s. barev. obr. příl. ISBN 80-247-0254-1.
Přílohy volně vložené
CD ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Průběh obhajoby je zveřejněn pouze přihlášenému uživateli.