Bakalářská práce se zabývá posouzením vnitrofiremní komunikace ve výrobní společnosti. Efektivita vnitrofiremní komunikace přímo ovlivňuje chod celé společnosti a její úspěch na trhu. V současné době je toto téma velmi aktuální a firmy si začínají uvědomovat jeho důležitost. V práci jsou představena teoretická východiska vnitrofiremní komunikace a její význam v kontextu firemní identity. Cílem praktické části je analyzovat vnitrofiremní komunikaci vybrané společnosti prostřednictvím situační analýzy a řízeného rozhovoru s vedoucími pracovníky a na základě výsledků z analýzy navrhnout opatření pro optimalizaci vnitrofiremní komunikace. Práce také srovnává komunikaci dvou stěžejních oddělení firmy, a to výrobního a ekonomického.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with the assessment of internal communication in a manufacturing company. Effectiveness of internal communications directly affects the entire company and its market success. Currently, this topic is very timely and companies are beginning to realize its importance. The thesis introduces the theoretical basis of internal communication and its importance in the context of corporate identity. The aim of the practical part is to analyze the internal communication of the selected company through situational analysis and guided interview with management and based on the results of the analysis to propose measures to optimize the internal communication. Work also compares the two main communication department, namely production and economic.
Bakalářská práce se zabývá posouzením vnitrofiremní komunikace ve výrobní společnosti. Efektivita vnitrofiremní komunikace přímo ovlivňuje chod celé společnosti a její úspěch na trhu. V současné době je toto téma velmi aktuální a firmy si začínají uvědomovat jeho důležitost. V práci jsou představena teoretická východiska vnitrofiremní komunikace a její význam v kontextu firemní identity. Cílem praktické části je analyzovat vnitrofiremní komunikaci vybrané společnosti prostřednictvím situační analýzy a řízeného rozhovoru s vedoucími pracovníky a na základě výsledků z analýzy navrhnout opatření pro optimalizaci vnitrofiremní komunikace. Práce také srovnává komunikaci dvou stěžejních oddělení firmy, a to výrobního a ekonomického.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with the assessment of internal communication in a manufacturing company. Effectiveness of internal communications directly affects the entire company and its market success. Currently, this topic is very timely and companies are beginning to realize its importance. The thesis introduces the theoretical basis of internal communication and its importance in the context of corporate identity. The aim of the practical part is to analyze the internal communication of the selected company through situational analysis and guided interview with management and based on the results of the analysis to propose measures to optimize the internal communication. Work also compares the two main communication department, namely production and economic.
1. Teoretická východiska vnitrofiremní komunikace
2. Nástroje a prostředky vnitrofiremní komunikace
3. Analýza vnitrofiremní komunikace v konkrétní firmě
4. Srovnání komunikace ve výrobním a ekonomickém úseku
5. Optimalizace vnitrofiremní komunikace
Zásady pro vypracování
1. Teoretická východiska vnitrofiremní komunikace
2. Nástroje a prostředky vnitrofiremní komunikace
3. Analýza vnitrofiremní komunikace v konkrétní firmě
4. Srovnání komunikace ve výrobním a ekonomickém úseku
5. Optimalizace vnitrofiremní komunikace
Seznam doporučené literatury
SPAHO, K. Organizational communication as key factor of company success, ProQuest [online]. Záhřeb: University of Zagreb, 2010, s. 1372-1381
[vid. 2014-09-10]. Dostupné z: http://search.proquest.com/docview/734617306/467D2112B891422DPQ/6?accountid=17116
FITZPATRICK, L. and V. KLAVS. Internal communications: a manual for practitioners. London: KOGANPAGE, 2014. ISBN 978-0-7494-6932-0.
LOCHER, M. and L. Graham. Interpersonal Pragmatics. Berlin: WALTER DE GRUYTER, 2010. ISBN 978-3-11-021432-1.
BĚLOHLÁVEK, F. Jak vést a motivovat lidi. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2008. ISBN 978-80-251-2235-8.
HORÁKOVÁ, I., D. STEJSKALOVÁ a H. ŠKAPOVÁ. Strategie firemní komunikace. 2. vyd. Praha: Management Press, 2008. ISBN 978-80-7261-178-2.
HOLÁ, J. Interní komunikace ve firmě. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2006. ISBN 978-80-251-1250-0.
Seznam doporučené literatury
SPAHO, K. Organizational communication as key factor of company success, ProQuest [online]. Záhřeb: University of Zagreb, 2010, s. 1372-1381
[vid. 2014-09-10]. Dostupné z: http://search.proquest.com/docview/734617306/467D2112B891422DPQ/6?accountid=17116
FITZPATRICK, L. and V. KLAVS. Internal communications: a manual for practitioners. London: KOGANPAGE, 2014. ISBN 978-0-7494-6932-0.
LOCHER, M. and L. Graham. Interpersonal Pragmatics. Berlin: WALTER DE GRUYTER, 2010. ISBN 978-3-11-021432-1.
BĚLOHLÁVEK, F. Jak vést a motivovat lidi. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2008. ISBN 978-80-251-2235-8.
HORÁKOVÁ, I., D. STEJSKALOVÁ a H. ŠKAPOVÁ. Strategie firemní komunikace. 2. vyd. Praha: Management Press, 2008. ISBN 978-80-7261-178-2.
HOLÁ, J. Interní komunikace ve firmě. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2006. ISBN 978-80-251-1250-0.
Přílohy volně vložené
CD ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Průběh obhajoby je zveřejněn pouze přihlášenému uživateli.