Tato diplomová práce se zabývá využitím mobilních aplikací v rámci automobilového průmyslu. Úvodní teoretická část práce seznamuje čtenáře s historickým vývojem mobilních zařízení a operačních systémů. Dále jsou zde vysvětlena specifika vývoje a omezení spojená s návrhem aplikace určené pro mobilní zařízení. Následující kapitoly popisují rozdělení, rozdíly ve vývoji a proces publikace mobilních aplikací. Praktická část diplomové práce se zabývá analýzou trhu mobilních aplikací, v rámci automobilového průmyslu, se zaměřením na porovnání konkurenčních řešení vybraných automobilových společností ŠKODA AUTO, Volkswagen a Toyota. Na základě výsledků analýzy trhu mobilních aplikací je navržena aplikace určená pro vzdálenou komunikaci mezi automobilem a mobilním zařízením.
Anotace v angličtině
This Diploma thesis deals with using mobile applications in automotive industry. First part of the work introduces readers to mobile equipments and mobile OS history. Second part explains specific process of applications development for purpose of mobile equipments. Next parts of the work describe distribution, differences in development and publication process of mobile applications. Practical part of the thesis contains market research of mobile applications in automotive industry, with focusing on comparisons competitive solutions selected companies ŠKODA AUTO, Volkswagen and Toyota. Additional outcome practical part is proposal mobile application designed to communication between mobile equipment and car, based on previous market analysis.
Klíčová slova
mobilní aplikace, automobilový průmysl, infotainment systém automobilu, Android, iOS, Windows Phone, návrh aplikace, cloud
Klíčová slova v angličtině
Mobile Applications, Automotive Industry, Car Infotainment Systems, Android, iOS, Windows Phone, Application Proposal, Cloud
Rozsah průvodní práce
130 s.(116 179 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Tato diplomová práce se zabývá využitím mobilních aplikací v rámci automobilového průmyslu. Úvodní teoretická část práce seznamuje čtenáře s historickým vývojem mobilních zařízení a operačních systémů. Dále jsou zde vysvětlena specifika vývoje a omezení spojená s návrhem aplikace určené pro mobilní zařízení. Následující kapitoly popisují rozdělení, rozdíly ve vývoji a proces publikace mobilních aplikací. Praktická část diplomové práce se zabývá analýzou trhu mobilních aplikací, v rámci automobilového průmyslu, se zaměřením na porovnání konkurenčních řešení vybraných automobilových společností ŠKODA AUTO, Volkswagen a Toyota. Na základě výsledků analýzy trhu mobilních aplikací je navržena aplikace určená pro vzdálenou komunikaci mezi automobilem a mobilním zařízením.
Anotace v angličtině
This Diploma thesis deals with using mobile applications in automotive industry. First part of the work introduces readers to mobile equipments and mobile OS history. Second part explains specific process of applications development for purpose of mobile equipments. Next parts of the work describe distribution, differences in development and publication process of mobile applications. Practical part of the thesis contains market research of mobile applications in automotive industry, with focusing on comparisons competitive solutions selected companies ŠKODA AUTO, Volkswagen and Toyota. Additional outcome practical part is proposal mobile application designed to communication between mobile equipment and car, based on previous market analysis.
Klíčová slova
mobilní aplikace, automobilový průmysl, infotainment systém automobilu, Android, iOS, Windows Phone, návrh aplikace, cloud
Klíčová slova v angličtině
Mobile Applications, Automotive Industry, Car Infotainment Systems, Android, iOS, Windows Phone, Application Proposal, Cloud
Zásady pro vypracování
1. Rešerše v oblasti současného stavu a vývoje mobilních aplikací v
automobilovém průmyslu
2. Analýza portfolia mobilních aplikací z pohledu pokrytí cílových
skupin
3. Mobilní aplikace jako podpora marketingových strategií podniku
4. Návrh inovativního řešení vybrané aplikace
5. Zhodnocení navrženého řešení, možnosti perspektivního rozvoje
Zásady pro vypracování
1. Rešerše v oblasti současného stavu a vývoje mobilních aplikací v
automobilovém průmyslu
2. Analýza portfolia mobilních aplikací z pohledu pokrytí cílových
skupin
3. Mobilní aplikace jako podpora marketingových strategií podniku
4. Návrh inovativního řešení vybrané aplikace
5. Zhodnocení navrženého řešení, možnosti perspektivního rozvoje
Seznam doporučené literatury
McWHERTER, J. and SCOTT GOWELL. Professional: Mobile Application
Development. 1st ed. Indianapolis: WILEY, 2012. ISBN 978-1-118-20390-3.
MURPHY, L. M. Android 2. Průvodce programováním mobilních aplikací.
1. vyd. Praha: Computer Press, 2011. ISBN 9788025131947.
DOUCEK, P. Informační management v informační společnosti. 1. vyd.
Praha: Professional Publishing, 2013. ISBN 978-80-7431-079-3.
Elektronická databáze článků ProQuest (knihovna.tul.cz).
Seznam doporučené literatury
McWHERTER, J. and SCOTT GOWELL. Professional: Mobile Application
Development. 1st ed. Indianapolis: WILEY, 2012. ISBN 978-1-118-20390-3.
MURPHY, L. M. Android 2. Průvodce programováním mobilních aplikací.
1. vyd. Praha: Computer Press, 2011. ISBN 9788025131947.
DOUCEK, P. Informační management v informační společnosti. 1. vyd.
Praha: Professional Publishing, 2013. ISBN 978-80-7431-079-3.
Elektronická databáze článků ProQuest (knihovna.tul.cz).
Přílohy volně vložené
1 CD
Přílohy vázané v práci
ilustrace, mapy, grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Průběh obhajoby je zveřejněn pouze přihlášenému uživateli.