Cílem bakalářské práce je analyzovat činnost Sportovního klubu Box Klub Malec - Liberec, o.s. a následně navrhnout zlepšení pro jeho činnost.
V první části jsou rozebrány základní údaje z oblasti managementu, marketingu a ekonomie sportovního klubu.
Ve druhé části se zabývám charakteristikou daného sportovního klubu. Stručná historie, způsob současného fungování klubu a jeho rozpočet.
Dále prostřednictvím anketních šetření a SWOT analýzy získávám subjektivní pohled na činnost klubu od jeho členů a též od prezidenta klubu.
Na základě získaných informací poté navrhuji možnosti zlepšení nevyhovujících prostor, kde trénink probíhá, marketingové činnosti a finanční situace klubu.
Anotace v angličtině
The goal of this bachelor´s work is to analyse the activity of the Sports club BOX KLUB MALEC - LIBEREC, O.S. and subsequently give suggestions to improve its activity.
In the first part basic management, marketing and economy data of the sports club are analysed.
The second part deals with the characteristics of the sports club, its potted history, the way of its present operation and its budget.
On the basis of the survey and SWOT analysis a subjective perspective on the club´s activity from its members as well as the president of the club is presented.
Having obtained the information, suggestions to improve unsatisfactory interior as well as exterior where the training takes place, marketing and financial situation of the club are given.
Klíčová slova
sportovní klub, management sportovního klubu, marketing, analýza SWOT.
Klíčová slova v angličtině
the sports club, the management of the sports club, marketing, SWOT analysis.
Rozsah průvodní práce
62 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem bakalářské práce je analyzovat činnost Sportovního klubu Box Klub Malec - Liberec, o.s. a následně navrhnout zlepšení pro jeho činnost.
V první části jsou rozebrány základní údaje z oblasti managementu, marketingu a ekonomie sportovního klubu.
Ve druhé části se zabývám charakteristikou daného sportovního klubu. Stručná historie, způsob současného fungování klubu a jeho rozpočet.
Dále prostřednictvím anketních šetření a SWOT analýzy získávám subjektivní pohled na činnost klubu od jeho členů a též od prezidenta klubu.
Na základě získaných informací poté navrhuji možnosti zlepšení nevyhovujících prostor, kde trénink probíhá, marketingové činnosti a finanční situace klubu.
Anotace v angličtině
The goal of this bachelor´s work is to analyse the activity of the Sports club BOX KLUB MALEC - LIBEREC, O.S. and subsequently give suggestions to improve its activity.
In the first part basic management, marketing and economy data of the sports club are analysed.
The second part deals with the characteristics of the sports club, its potted history, the way of its present operation and its budget.
On the basis of the survey and SWOT analysis a subjective perspective on the club´s activity from its members as well as the president of the club is presented.
Having obtained the information, suggestions to improve unsatisfactory interior as well as exterior where the training takes place, marketing and financial situation of the club are given.
Klíčová slova
sportovní klub, management sportovního klubu, marketing, analýza SWOT.
Klíčová slova v angličtině
the sports club, the management of the sports club, marketing, SWOT analysis.
Zásady pro vypracování
Na základě analýzy činnosti sportovního klubu Box Klub Malec - Liberec, o.s. vypracovat návrh na její zlepšení.
Dílčí úkoly:
1. Charakteristika klubu Box Klub Malec - Liberec, o.s.
2. Analýza vnitřního a vnějšího prostředí klubu.
3. Návrh doporučení pro zlepšení činnosti klubu.
Metody: obsahová analýza textových a obrazových materiálů, rozhovor
Zásady pro vypracování
Na základě analýzy činnosti sportovního klubu Box Klub Malec - Liberec, o.s. vypracovat návrh na její zlepšení.
Dílčí úkoly:
1. Charakteristika klubu Box Klub Malec - Liberec, o.s.
2. Analýza vnitřního a vnějšího prostředí klubu.
3. Návrh doporučení pro zlepšení činnosti klubu.
Metody: obsahová analýza textových a obrazových materiálů, rozhovor
Seznam doporučené literatury
ČÁSLAVOVÁ, Eva. 2009. Management a marketing sportu. 1. Praha: Olympia. 225 s. ISBN 9788073761509.
ČÁSLAVOVÁ, Eva. 2004. Management v tělesné výchově a sportu : (vybrané kapitoly)., 2. Praha: Univerzita Karlova v Praze, nakladatelství Karolinum. 51 s. ISBN 8024600501.
HOBZA, Vladimír. 2006. Základy ekonomie sportu. Praha: Ekopress. 191 s. ISBN
8086929043.
NOVOTNÝ, J. a kol. 2011. Sport v ekonomice. 1. Vyd. Praha: Wolters Kluwer ČR. 512 s. ISBN 978-80-7357-666-0.
SLEPIČKOVÁ, I. 2000. Sport a volný čas. 1. vyd. Praha : Univerzita Karlova. ISBN 80-246-0044-7.
Seznam doporučené literatury
ČÁSLAVOVÁ, Eva. 2009. Management a marketing sportu. 1. Praha: Olympia. 225 s. ISBN 9788073761509.
ČÁSLAVOVÁ, Eva. 2004. Management v tělesné výchově a sportu : (vybrané kapitoly)., 2. Praha: Univerzita Karlova v Praze, nakladatelství Karolinum. 51 s. ISBN 8024600501.
HOBZA, Vladimír. 2006. Základy ekonomie sportu. Praha: Ekopress. 191 s. ISBN
8086929043.
NOVOTNÝ, J. a kol. 2011. Sport v ekonomice. 1. Vyd. Praha: Wolters Kluwer ČR. 512 s. ISBN 978-80-7357-666-0.
SLEPIČKOVÁ, I. 2000. Sport a volný čas. 1. vyd. Praha : Univerzita Karlova. ISBN 80-246-0044-7.
Přílohy volně vložené
CD
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Průběh obhajoby je zveřejněn pouze přihlášenému uživateli.