Cílem bakalářské práce je popsat, jakými způsoby je rozvíjena tvořivost středoškolských studentů při výtvarných předmětech. Metodou řešení bakalářského projektu je zúčastněné a nezúčastněné pozorování při výuce výtvarných předmětů.
Anotace v angličtině
The aim of this work is to give a description of ways by which is creativity developed. It is focused on high school students during lessons of fine art. The method of survey is conducted by participated and non-participated observation during the subjects of fine arts.
Klíčová slova
Tvořivost, kreativita, střední umělecká škola, tvořivé prostředí.
Klíčová slova v angličtině
Creativity, High School of Art, Creativity environment.
Rozsah průvodní práce
42 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem bakalářské práce je popsat, jakými způsoby je rozvíjena tvořivost středoškolských studentů při výtvarných předmětech. Metodou řešení bakalářského projektu je zúčastněné a nezúčastněné pozorování při výuce výtvarných předmětů.
Anotace v angličtině
The aim of this work is to give a description of ways by which is creativity developed. It is focused on high school students during lessons of fine art. The method of survey is conducted by participated and non-participated observation during the subjects of fine arts.
Klíčová slova
Tvořivost, kreativita, střední umělecká škola, tvořivé prostředí.
Klíčová slova v angličtině
Creativity, High School of Art, Creativity environment.
Zásady pro vypracování
Cíl:
Cílem bakalářské práce je popsat, jakými způsoby je rozvíjena tvořivost středoškolských studentů při výtvarných předmětech.
Metoda:
Metodou řešení bakalářského projektu je zúčastněné a nezúčastněné pozorování při výuce výtvarných předmětů.
Zásady pro vypracování
Cíl:
Cílem bakalářské práce je popsat, jakými způsoby je rozvíjena tvořivost středoškolských studentů při výtvarných předmětech.
Metoda:
Metodou řešení bakalářského projektu je zúčastněné a nezúčastněné pozorování při výuce výtvarných předmětů.
Seznam doporučené literatury
Kopřiva, P. 2008. Respektovat a být respektován. 3. vyd. Kroměříž: Spirála.
Mareš, J. & Křivohlavý, J. 1995. Komunikace ve škole. Vyd. 1. Brno: Masarykova univerzita.
Slavík, J., Chrz, V. & Čech, S. 2013. Tvorba jako způsob poznávání. Vyd. 1. Praha: Karolinum.
Seznam doporučené literatury
Kopřiva, P. 2008. Respektovat a být respektován. 3. vyd. Kroměříž: Spirála.
Mareš, J. & Křivohlavý, J. 1995. Komunikace ve škole. Vyd. 1. Brno: Masarykova univerzita.
Slavík, J., Chrz, V. & Čech, S. 2013. Tvorba jako způsob poznávání. Vyd. 1. Praha: Karolinum.
Přílohy volně vložené
0
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Průběh obhajoby je zveřejněn pouze přihlášenému uživateli.