Bakalářská práce mapuje nabídku rozvíjejících aktivit a programů pro děti v batolecím věku v Liberci. Zjišťuje informovanost rodičů o této nabídce a také jejich zájem o další možnosti rozvíjejících aktivit a programů pro batolata v Liberci.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis maps the offer of developing activities and programs for children of toddler age in Liberec. It ascertains parents' awareness of this offer as well as their interest in other possibilities of developing activities and programs for toddlers in Liberec.
Klíčová slova
Batolata, psychologie dítěte, vývoj dítěte, myšlení dítěte, rozvoj osobnosti, sociální dovednosti, teorie připoutání, rodina, péče o děti, výchova a vzdělávání, hra, zájmová činnost
Bakalářská práce mapuje nabídku rozvíjejících aktivit a programů pro děti v batolecím věku v Liberci. Zjišťuje informovanost rodičů o této nabídce a také jejich zájem o další možnosti rozvíjejících aktivit a programů pro batolata v Liberci.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis maps the offer of developing activities and programs for children of toddler age in Liberec. It ascertains parents' awareness of this offer as well as their interest in other possibilities of developing activities and programs for toddlers in Liberec.
Klíčová slova
Batolata, psychologie dítěte, vývoj dítěte, myšlení dítěte, rozvoj osobnosti, sociální dovednosti, teorie připoutání, rodina, péče o děti, výchova a vzdělávání, hra, zájmová činnost
Cíl:
Cílem bakalářské práce je zmapovat nabídku doplňkových a rozvíjejících aktivit a programů pro děti v batolecím věku v Liberci, zjistit informovanost rodičů o této nabídce a jejich zájem o možnosti doplňkových a rozvíjejících aktivit a programů pro batolata.
Požadavky:
Prostudování doporučené literatury a dalších zdrojů
Průzkum nabídky doplňkových a rozvíjejících aktivit a programů pro batolata v Liberci
Příprava a provedení výzkumného šetření
Prezentace a vyhodnocení výsledků výzkumu
Metody:
Studium literatury
Kvantitativní výzkum s pomocí dotazníků a rozhovorů s rodiči
Zásady pro vypracování
Cíl:
Cílem bakalářské práce je zmapovat nabídku doplňkových a rozvíjejících aktivit a programů pro děti v batolecím věku v Liberci, zjistit informovanost rodičů o této nabídce a jejich zájem o možnosti doplňkových a rozvíjejících aktivit a programů pro batolata.
Požadavky:
Prostudování doporučené literatury a dalších zdrojů
Průzkum nabídky doplňkových a rozvíjejících aktivit a programů pro batolata v Liberci
Příprava a provedení výzkumného šetření
Prezentace a vyhodnocení výsledků výzkumu
Metody:
Studium literatury
Kvantitativní výzkum s pomocí dotazníků a rozhovorů s rodiči
Seznam doporučené literatury
BOWLBY, J., 2010. Vazba: teorie kvality raných vztahů mezi matkou a dítětem. Vyd. 1. Praha: Portál. ISBN 978 80 7367 670 4.
HÁJEK, B., HOFBAUER, B., PÁVKOVÁ, J., 2008. Pedagogické ovlivňování volného času: současné trendy. Vyd. 1. Praha: Portál. ISBN 978-80-7367-473-1.
HAŠKOVÁ, H., SAXONBERG, S., MUDRÁK, J., 2012. Péče o nejmenší: boření mýtů. Vyd. 1. Praha: Sociologické nakladatelství (SLON) v koedici se Sociologickým ústavem AV ČR. ISBN 978-80-7419-114-5.
HENDRYCHOVÁ, S., 2013. Úvod do problematiky rozvíjení dítěte do tří let. Ostrava: Ostravská univerzita v Ostravě, Pedagogická fakulta. ISBN 978-80-7464-452-8.
CHRÁSKA, M., 2007. Metody pedagogického výzkumu: základy kvantitativního výzkumu. Vyd. 1. Praha: Grada. ISBN 978 80 247-1369-4.
LANGMEIER, J., KREJČÍŘOVÁ, D., 2006. Vývojová psychologie. 2. aktualiz. vyd. Praha: Grada. ISBN 80-247-1284-9.
PIAGET, J., INHELDER, B., 2014. Psychologie dítěte. Vyd. 6. Praha: Portál. 2014. ISBN 978-80-262-0691-0.
SYSLOVÁ, Z., BORKOVCOVÁ, I., PRŮCHA, J., Péče a vzdělávání dětí v raném věku: komparace české a zahraniční situace. Vyd. 1. Praha: Wolters Kluwer ČR. ISBN 978-80-7478-354-8.
VÁGNEROVÁ, M., 2012. Vývojová psychologie: dětství a dospívání. Vyd. 2., dopl. a přeprac. Praha: Karolinum. ISBN 978- 80-246-2153-1.
Seznam doporučené literatury
BOWLBY, J., 2010. Vazba: teorie kvality raných vztahů mezi matkou a dítětem. Vyd. 1. Praha: Portál. ISBN 978 80 7367 670 4.
HÁJEK, B., HOFBAUER, B., PÁVKOVÁ, J., 2008. Pedagogické ovlivňování volného času: současné trendy. Vyd. 1. Praha: Portál. ISBN 978-80-7367-473-1.
HAŠKOVÁ, H., SAXONBERG, S., MUDRÁK, J., 2012. Péče o nejmenší: boření mýtů. Vyd. 1. Praha: Sociologické nakladatelství (SLON) v koedici se Sociologickým ústavem AV ČR. ISBN 978-80-7419-114-5.
HENDRYCHOVÁ, S., 2013. Úvod do problematiky rozvíjení dítěte do tří let. Ostrava: Ostravská univerzita v Ostravě, Pedagogická fakulta. ISBN 978-80-7464-452-8.
CHRÁSKA, M., 2007. Metody pedagogického výzkumu: základy kvantitativního výzkumu. Vyd. 1. Praha: Grada. ISBN 978 80 247-1369-4.
LANGMEIER, J., KREJČÍŘOVÁ, D., 2006. Vývojová psychologie. 2. aktualiz. vyd. Praha: Grada. ISBN 80-247-1284-9.
PIAGET, J., INHELDER, B., 2014. Psychologie dítěte. Vyd. 6. Praha: Portál. 2014. ISBN 978-80-262-0691-0.
SYSLOVÁ, Z., BORKOVCOVÁ, I., PRŮCHA, J., Péče a vzdělávání dětí v raném věku: komparace české a zahraniční situace. Vyd. 1. Praha: Wolters Kluwer ČR. ISBN 978-80-7478-354-8.
VÁGNEROVÁ, M., 2012. Vývojová psychologie: dětství a dospívání. Vyd. 2., dopl. a přeprac. Praha: Karolinum. ISBN 978- 80-246-2153-1.
Přílohy volně vložené
1 dokument
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Průběh obhajoby je zveřejněn pouze přihlášenému uživateli.