Cílem práce je zpracovat vzdělávací projekt pro předškolní děti 5-7 let, jehož hlavním motivem jsou zvířata. Seznámit děti s nejznámějšími volně žijícími zvířaty, jejich životem a jejich případnými predátory. Děti získají kladný vztah k přírodě, rozvíjejí své poznávací a myšlenkové procesy, slovní zásobu, vyjadřování a základní matematické představy, a jsou tak připraveny na školu.
Anotace v angličtině
The aim of the work is to prepare an educational project for preschool children 5-7 years. The main motive is animals. To acquaint children with the most famous wild animals, their life and their possible predators. Children get positive feeling for nátuře, develop their cognitive and thought processes, vocabulary, expression and basic mathematical imaginations and so they are ready for school.
Klíčová slova
vzdělávací projekt, předškolní děti, volně žijící zvířata, vztah k přírodě, rozvíjení myšlenkových procesů, rozvíjení slovní zásoby, rozvíjení vyjadřování, rozvíjení matematických představ, příprava na školu
Klíčová slova v angličtině
educational project, preschool children, wild animals, feeling for the nátuře, development of cognitive and thought processes, expression and mathematical imaginations, school readiness
Rozsah průvodní práce
30 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem práce je zpracovat vzdělávací projekt pro předškolní děti 5-7 let, jehož hlavním motivem jsou zvířata. Seznámit děti s nejznámějšími volně žijícími zvířaty, jejich životem a jejich případnými predátory. Děti získají kladný vztah k přírodě, rozvíjejí své poznávací a myšlenkové procesy, slovní zásobu, vyjadřování a základní matematické představy, a jsou tak připraveny na školu.
Anotace v angličtině
The aim of the work is to prepare an educational project for preschool children 5-7 years. The main motive is animals. To acquaint children with the most famous wild animals, their life and their possible predators. Children get positive feeling for nátuře, develop their cognitive and thought processes, vocabulary, expression and basic mathematical imaginations and so they are ready for school.
Klíčová slova
vzdělávací projekt, předškolní děti, volně žijící zvířata, vztah k přírodě, rozvíjení myšlenkových procesů, rozvíjení slovní zásoby, rozvíjení vyjadřování, rozvíjení matematických představ, příprava na školu
Klíčová slova v angličtině
educational project, preschool children, wild animals, feeling for the nátuře, development of cognitive and thought processes, expression and mathematical imaginations, school readiness
Zásady pro vypracování
Cíl závěrečné práce: Vypracování pedagogického projektu pro předškolní děti zaměřeného na téma volně žijících zvířat.
Požadavky: Formulace teoretických východisek, příprava a zpracování pedagogického projektu, formulace závěrů.
Metoda: Projekt.
Zásady pro vypracování
Cíl závěrečné práce: Vypracování pedagogického projektu pro předškolní děti zaměřeného na téma volně žijících zvířat.
Požadavky: Formulace teoretických východisek, příprava a zpracování pedagogického projektu, formulace závěrů.
Metoda: Projekt.
Seznam doporučené literatury
FRONĚK, Jiří. 1996. Zvířata v životním prostředí: manipulační atlas. Praha: Blug. ISBN 80-85635-67-4.
MAŘÍKOVÁ, Renata. 2001. Jdeme do školy: na školu jsme připraveni!. Brno: MC nakladatelství. ISBN 80-238-9942-2.
SVOBODOVÁ, Eva, VÁCHOVÁ, Alena, VÍTEČKOVÁ Miluše. 2012. Do školky za zvířátky: metodika práce s příběhy v MŠ. Praha: Portál. ISBN 978-80-262-0185-4.
Seznam doporučené literatury
FRONĚK, Jiří. 1996. Zvířata v životním prostředí: manipulační atlas. Praha: Blug. ISBN 80-85635-67-4.
MAŘÍKOVÁ, Renata. 2001. Jdeme do školy: na školu jsme připraveni!. Brno: MC nakladatelství. ISBN 80-238-9942-2.
SVOBODOVÁ, Eva, VÁCHOVÁ, Alena, VÍTEČKOVÁ Miluše. 2012. Do školky za zvířátky: metodika práce s příběhy v MŠ. Praha: Portál. ISBN 978-80-262-0185-4.