Bakalářská práce se zabývá dětmi s poruchou pozornosti s hyperaktivitou v mateřských školách. V práci jsou vymezeny pojmy ADHD/ADD, symptomy, etiologie, výskyt ADHD v populaci, mýty, diagnostika, možnosti léčby a zásady, jak by měli učitelé mateřských škol s těmito dětmi pracovat. Součástí práce je zároveň i průzkum mezi učitelkami mateřských škol.
Anotace v angličtině
This bacheor thesis concerns the children with syndrome of Attention Deficit Hyperactivity Disorder in kindergartens. The thesis defines the terms ADD/ADHD, symptoms, etiology, the incidence of ADHD in the population, myths, diagnosis, treatment options and cases of how kindergarten teachers should work with these children. Part of the Bachelor´s thesis is also the empirical research among kindergarten teachers.
Bakalářská práce se zabývá dětmi s poruchou pozornosti s hyperaktivitou v mateřských školách. V práci jsou vymezeny pojmy ADHD/ADD, symptomy, etiologie, výskyt ADHD v populaci, mýty, diagnostika, možnosti léčby a zásady, jak by měli učitelé mateřských škol s těmito dětmi pracovat. Součástí práce je zároveň i průzkum mezi učitelkami mateřských škol.
Anotace v angličtině
This bacheor thesis concerns the children with syndrome of Attention Deficit Hyperactivity Disorder in kindergartens. The thesis defines the terms ADD/ADHD, symptoms, etiology, the incidence of ADHD in the population, myths, diagnosis, treatment options and cases of how kindergarten teachers should work with these children. Part of the Bachelor´s thesis is also the empirical research among kindergarten teachers.
Cíl bakalářské práce: Popsat problematiku ADHD/ADD u dětí v mateřských školách. Zjistit, zda jsou učitelé v mateřských školách dostatečně o problematice informováni a jak jsou připraveni s těmito dětmi pracovat.
Při zpracování bakalářské práce budu postupovat v souladu s pokyny vedoucí práce.
Zásady pro vypracování
Cíl bakalářské práce: Popsat problematiku ADHD/ADD u dětí v mateřských školách. Zjistit, zda jsou učitelé v mateřských školách dostatečně o problematice informováni a jak jsou připraveni s těmito dětmi pracovat.
Při zpracování bakalářské práce budu postupovat v souladu s pokyny vedoucí práce.
Seznam doporučené literatury
DRTÍLKOVÁ, I., ŠERÝ, O., 2007. Hyperkinetická porucha: ADHD. Praha: Galén. ISBN 978-80-7262-419-5.
KURTZ, L., 2015. Hry pro rozvoj psychomotoriky: pro děti s ADHD, autismem, smyslovým postižením a dalšími handicapy. Praha: Portál. ISBN 978-80-262-0800-6.
MAZÁNKOVÁ, M., 2018. Inkluze v mateřské škole: děti s PAS, ADHD a handicapem. Praha: Portál. ISBN 978-80-262-1365-9.
PACLT, I., 2007. Hyperkinetická porucha a poruchy chování. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-1426-4.
TRAIN, A., 1997. Specifické poruchy chování a pozornosti: jak jednat s velmi neklidnými dětmi. Praha: Portál. ISBN 80-7178-131-2.
Seznam doporučené literatury
DRTÍLKOVÁ, I., ŠERÝ, O., 2007. Hyperkinetická porucha: ADHD. Praha: Galén. ISBN 978-80-7262-419-5.
KURTZ, L., 2015. Hry pro rozvoj psychomotoriky: pro děti s ADHD, autismem, smyslovým postižením a dalšími handicapy. Praha: Portál. ISBN 978-80-262-0800-6.
MAZÁNKOVÁ, M., 2018. Inkluze v mateřské škole: děti s PAS, ADHD a handicapem. Praha: Portál. ISBN 978-80-262-1365-9.
PACLT, I., 2007. Hyperkinetická porucha a poruchy chování. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-1426-4.
TRAIN, A., 1997. Specifické poruchy chování a pozornosti: jak jednat s velmi neklidnými dětmi. Praha: Portál. ISBN 80-7178-131-2.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Průběh obhajoby je zveřejněn pouze přihlášenému uživateli.