Tato diplomová práce cílí na aktivizaci žáků v procesu výuky. Celá koncepce se zaměřuje na projektovou metodu výuky a, její využití v hodinách chemie a propojení s ostatními výukovými předměty. Práce obsahuje pracovní listy, kam žáci zaznamenávají konečná řečení, laboratorní úlohu na téma sacharidy, formulář pro závěrečné sebehodnocení. Součástí celého konceptu práce jsou také ilustrace, které znázorňují výsledky práce žáků.
Anotace v angličtině
This thesis aims to activate students in the learning process. The whole concept focuses on the project method of teaching and its use in chemistry classes and its connection with other teaching subjects. The work includes worksheets where pupils record their final statements, a laboratory task on carbohydrates, a form for final self-assessment. Illustrations showing the results of the pupils' work are also part of the whole concept of the work.
Tato diplomová práce cílí na aktivizaci žáků v procesu výuky. Celá koncepce se zaměřuje na projektovou metodu výuky a, její využití v hodinách chemie a propojení s ostatními výukovými předměty. Práce obsahuje pracovní listy, kam žáci zaznamenávají konečná řečení, laboratorní úlohu na téma sacharidy, formulář pro závěrečné sebehodnocení. Součástí celého konceptu práce jsou také ilustrace, které znázorňují výsledky práce žáků.
Anotace v angličtině
This thesis aims to activate students in the learning process. The whole concept focuses on the project method of teaching and its use in chemistry classes and its connection with other teaching subjects. The work includes worksheets where pupils record their final statements, a laboratory task on carbohydrates, a form for final self-assessment. Illustrations showing the results of the pupils' work are also part of the whole concept of the work.
MERKUNOVÁ, A., OREL, M., 2008. Anatomie a fyziologie pro humanitní obory. 1. vyd. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-1521-6.
DÖMISCHOVÁ, I., 2011. Projektová výuka: moderní strategie vzdělávání v České republice a německy mluvících zemích. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci. ISBN 978-80-244-2915-1.
VODRÁŽKA, Z., 1996. Biochemie. 1. vyd. Praha: Academia. ISBN 80-200-0600-1.
KELLER, U., aj., 1993. Klinická výživa. 1. vyd. Praha: Scientia Medica. ISBN 80-85526-08-5.
ZVÍROTSKÝ, M., 2014. Zdravý životní styl. Praha: Pedagogická fakulta Univerzity Karlovy. ISBN 978-80-7290-661-1
PETTY, G., 2013. Moderní vyučování. Praha: Portál. ISBN 978-80-262-0367-4.
MERKUNOVÁ, A., OREL, M., 2008. Anatomie a fyziologie pro humanitní obory. 1. vyd. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-1521-6.
DÖMISCHOVÁ, I., 2011. Projektová výuka: moderní strategie vzdělávání v České republice a německy mluvících zemích. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci. ISBN 978-80-244-2915-1.
VODRÁŽKA, Z., 1996. Biochemie. 1. vyd. Praha: Academia. ISBN 80-200-0600-1.
KELLER, U., aj., 1993. Klinická výživa. 1. vyd. Praha: Scientia Medica. ISBN 80-85526-08-5.
ZVÍROTSKÝ, M., 2014. Zdravý životní styl. Praha: Pedagogická fakulta Univerzity Karlovy. ISBN 978-80-7290-661-1
PETTY, G., 2013. Moderní vyučování. Praha: Portál. ISBN 978-80-262-0367-4.
Přílohy volně vložené
1 CD ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Průběh obhajoby je zveřejněn pouze přihlášenému uživateli.