Tématem bakalářská práce je management sociálních služeb. Jejím cílem je vytvořit
přehledovou studii, která popíše, jakými způsoby motivují manažeři zaměstnance
k plnění úkolů cílů organizace v sociálních službách. První část práce popisuje teoretická
východiska. Seznamuje s pojmy management sociálních služeb, s manažerskými
procesy, sociálními službami a motivací zaměstnanců ke kvalitní práci. Druhá část práce
je praktická, obsahuje kvantitativní výzkum, následné vyhodnocení a diskuzi zjištěných
dat. V závěru textu jsou pojmenovány konkrétní nástroje a způsoby motivace, které se
jeví, jako nejvíce účinné při motivaci zaměstnanců. Ze zjištěných dat se jako prioritní
vyprofilovaly motivační nástroje vybavení pracoviště kvalitní odpovídající technikou
a práce s mezilidskými vztahy na pracovišti.
Anotace v angličtině
Annotation
The topic of this bachelor thesis is the management of social services. The aim is to create
an overview study that describes how managers motivate employees to fulfil the tasks of
the organization's goals. The first part describes the theoretical background. It deals with
the concepts deals with social services management, management processes, social
services and motivation. The second part of the work is empirical. It contains quantitative
research and subsequent evaluation and discussion of the data. The result of the text is to
offer tools and ways of motivation that seem to be the most effective in motivating
employees. The priority is in the area of workplace equipment with quality technology
and working with interpersonal relationships at the workplace.
Klíčová slova
Management, manažerské procesy, sociální služby, motivace, stimulace.
Klíčová slova v angličtině
Management, Social Service, Management Processes, Motivation, Stimulation.
Rozsah průvodní práce
83 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Tématem bakalářská práce je management sociálních služeb. Jejím cílem je vytvořit
přehledovou studii, která popíše, jakými způsoby motivují manažeři zaměstnance
k plnění úkolů cílů organizace v sociálních službách. První část práce popisuje teoretická
východiska. Seznamuje s pojmy management sociálních služeb, s manažerskými
procesy, sociálními službami a motivací zaměstnanců ke kvalitní práci. Druhá část práce
je praktická, obsahuje kvantitativní výzkum, následné vyhodnocení a diskuzi zjištěných
dat. V závěru textu jsou pojmenovány konkrétní nástroje a způsoby motivace, které se
jeví, jako nejvíce účinné při motivaci zaměstnanců. Ze zjištěných dat se jako prioritní
vyprofilovaly motivační nástroje vybavení pracoviště kvalitní odpovídající technikou
a práce s mezilidskými vztahy na pracovišti.
Anotace v angličtině
Annotation
The topic of this bachelor thesis is the management of social services. The aim is to create
an overview study that describes how managers motivate employees to fulfil the tasks of
the organization's goals. The first part describes the theoretical background. It deals with
the concepts deals with social services management, management processes, social
services and motivation. The second part of the work is empirical. It contains quantitative
research and subsequent evaluation and discussion of the data. The result of the text is to
offer tools and ways of motivation that seem to be the most effective in motivating
employees. The priority is in the area of workplace equipment with quality technology
and working with interpersonal relationships at the workplace.
Klíčová slova
Management, manažerské procesy, sociální služby, motivace, stimulace.
Klíčová slova v angličtině
Management, Social Service, Management Processes, Motivation, Stimulation.
Zásady pro vypracování
Cíl bakalářské práce: Zjistit a popsat, jakými způsoby manažeři v sociálních službách motivují zaměstnance k plnění úkolů a cílů organizace.
Při zpracování bakalářské práce budu postupovat v souladu s pokyny vedoucí práce.
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG, M., STEPHENS, T., 2008. Management a leadership. 1. vyd. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-2177-4.
BLAŽEK, L., 2014. Management: organizování, plánování, ovlivňování. 2. rozš. vyd. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-4429-2.
KOLEKTIV AUTORŮ, 2020. Management a kvalita sociálních služeb. 1. vyd. Tábor: Asociace poskytovatelů sociálních služeb ČR. ISBN 978-80-8836-106-0.
KOUBEK J., 2015. Řízení lidských zdrojů základy moderní personalistiky. 5. vyd. Praha: Management Press. ISBN 978-80-7261-288-8.
MATOUŠEK, O., a kol., 2007. Sociální služby: legislativa, ekonomika, plánování, hodnocení. 1. vyd. Praha: Portál. ISBN 978-80-7367-310-9.
PLAMÍNEK, J., 2015. Tajemství motivace. 3. rozš. vyd. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-5515-1.
ROBBINS, S., P., COULTER, M., 2004. Management. 1. vyd. Praha: Grada. ISBN 80-247-0495.
VEBER, J., a kol., 2009. Management: Základy moderní manažerské přístupy výkonnost a prosperita. 2.aktual. vyd. Praha: Management Press. ISBN 978-80-7261-200- 0.
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG, M., STEPHENS, T., 2008. Management a leadership. 1. vyd. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-2177-4.
BLAŽEK, L., 2014. Management: organizování, plánování, ovlivňování. 2. rozš. vyd. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-4429-2.
KOLEKTIV AUTORŮ, 2020. Management a kvalita sociálních služeb. 1. vyd. Tábor: Asociace poskytovatelů sociálních služeb ČR. ISBN 978-80-8836-106-0.
KOUBEK J., 2015. Řízení lidských zdrojů základy moderní personalistiky. 5. vyd. Praha: Management Press. ISBN 978-80-7261-288-8.
MATOUŠEK, O., a kol., 2007. Sociální služby: legislativa, ekonomika, plánování, hodnocení. 1. vyd. Praha: Portál. ISBN 978-80-7367-310-9.
PLAMÍNEK, J., 2015. Tajemství motivace. 3. rozš. vyd. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-5515-1.
ROBBINS, S., P., COULTER, M., 2004. Management. 1. vyd. Praha: Grada. ISBN 80-247-0495.
VEBER, J., a kol., 2009. Management: Základy moderní manažerské přístupy výkonnost a prosperita. 2.aktual. vyd. Praha: Management Press. ISBN 978-80-7261-200- 0.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Průběh obhajoby je zveřejněn pouze přihlášenému uživateli.