Závěrečná práce se věnuje kazuistice vybraného chlapce, kterému byla diagnostikována porucha autistického spektra (PAS). První část práce seznamuje se základní charakteristikou a dělením PAS. Druhá část práce se věnuje anamnéze chlapce a popisu vybraných diagnostických metod aplikovaných v průběhu plnění kazuistiky.
Anotace v angličtině
The final part of the thesis deals with a case study of a selected boy who was diagnosed with Autism Spectrum Disorder (ASD). The first part of the thesis introduces the basic characteristics and division of ASD. The second part of the thesis is devoted to the boy's medical history and description of the selected diagnostic methods applied during the case study.
Závěrečná práce se věnuje kazuistice vybraného chlapce, kterému byla diagnostikována porucha autistického spektra (PAS). První část práce seznamuje se základní charakteristikou a dělením PAS. Druhá část práce se věnuje anamnéze chlapce a popisu vybraných diagnostických metod aplikovaných v průběhu plnění kazuistiky.
Anotace v angličtině
The final part of the thesis deals with a case study of a selected boy who was diagnosed with Autism Spectrum Disorder (ASD). The first part of the thesis introduces the basic characteristics and division of ASD. The second part of the thesis is devoted to the boy's medical history and description of the selected diagnostic methods applied during the case study.
Cíl závěrečné práce: Sledování vývoje chlapce a jeho pokroků v prostředí mateřské školy.
Požadavky: Formulace teoretických východisek, analýza případu, příprava a zpracování pedagogické kazuistiky, formulace návrhů na opatření.
Metody: Pozorování, rozhovor.
Zásady pro vypracování
Cíl závěrečné práce: Sledování vývoje chlapce a jeho pokroků v prostředí mateřské školy.
Požadavky: Formulace teoretických východisek, analýza případu, příprava a zpracování pedagogické kazuistiky, formulace návrhů na opatření.
Metody: Pozorování, rozhovor.
Seznam doporučené literatury
BĚLOHLÁVKOVÁ, L., 2013. Rozvoj sociálních dovedností: metodika práce u lidí s Aspergerovým syndromem. Praha: Asociace pomáhající lidem s autismem - APLA. ISBN 978-80-87690-05-5.
DITTRICH, P., 1992. Pedagogicko-psychologická diagnostika. Jinočany: H&H. ISBN 80-85467-69-0.
THOROVÁ, K., 2006. Poruchy autistického spektra. Praha: Portál. ISBN 80-7367-091-7.
ŽAMPACHOVÁ, Z., ČADILOVÁ, V., 2015. Katalog podpůrných opatření pro žáky s potřebou podpory ve vzdělávání z důvodu poruchy autistického spektra nebo vybraných psychických onemocnění: dílčí část. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci. ISBN 978-80-244-4669-1.
Seznam doporučené literatury
BĚLOHLÁVKOVÁ, L., 2013. Rozvoj sociálních dovedností: metodika práce u lidí s Aspergerovým syndromem. Praha: Asociace pomáhající lidem s autismem - APLA. ISBN 978-80-87690-05-5.
DITTRICH, P., 1992. Pedagogicko-psychologická diagnostika. Jinočany: H&H. ISBN 80-85467-69-0.
THOROVÁ, K., 2006. Poruchy autistického spektra. Praha: Portál. ISBN 80-7367-091-7.
ŽAMPACHOVÁ, Z., ČADILOVÁ, V., 2015. Katalog podpůrných opatření pro žáky s potřebou podpory ve vzdělávání z důvodu poruchy autistického spektra nebo vybraných psychických onemocnění: dílčí část. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci. ISBN 978-80-244-4669-1.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Průběh obhajoby je zveřejněn pouze přihlášenému uživateli.