Pedagogický projekt se zaměřuje na zlepšení komunikace mezi vychovatelem a rodiči dětí, které začnou navštěvovat školní družinu. Děti budou žáci 1. ročníku ZŠ. V teoretické části je popsáno, z odborného hlediska, jakým způsobem je možné pracovat na kvalitní komunikaci, spolupráci a důvěře mezi vychovatelem, rodičem a dětmi. Také jakým způsobem začlenit kooperaci rodičů do volnočasových aktivit. Dalším z cílů je podpoření vzájemné spolupráce v rámci výchovy ve školní družině. V praktické části projektu jsou popisovány samotné schůzky a setkání s rodiči a dětmi. Je zde snaha o aplikaci získaných oborných znalostí z teoretické části.
Anotace v angličtině
The pedagogical project focuses on improving communication between the educator and the parents of children who start attending school. The children will be pupils of the 1st year of elementary school. The theoretical part describes, from a professional point of view, how it is possible to work on quality communication, cooperation and trust between the educator, par ent and children. Also how to integrate parental cooperation into leisure activities. Another goal is to support mutual cooperation in education in the school group. The practical part of the project describes the meetings themselves and meetings with parents and children. There is an effort to apply the acquired professional knowledge from the theoretical part.
Pedagogický projekt se zaměřuje na zlepšení komunikace mezi vychovatelem a rodiči dětí, které začnou navštěvovat školní družinu. Děti budou žáci 1. ročníku ZŠ. V teoretické části je popsáno, z odborného hlediska, jakým způsobem je možné pracovat na kvalitní komunikaci, spolupráci a důvěře mezi vychovatelem, rodičem a dětmi. Také jakým způsobem začlenit kooperaci rodičů do volnočasových aktivit. Dalším z cílů je podpoření vzájemné spolupráce v rámci výchovy ve školní družině. V praktické části projektu jsou popisovány samotné schůzky a setkání s rodiči a dětmi. Je zde snaha o aplikaci získaných oborných znalostí z teoretické části.
Anotace v angličtině
The pedagogical project focuses on improving communication between the educator and the parents of children who start attending school. The children will be pupils of the 1st year of elementary school. The theoretical part describes, from a professional point of view, how it is possible to work on quality communication, cooperation and trust between the educator, par ent and children. Also how to integrate parental cooperation into leisure activities. Another goal is to support mutual cooperation in education in the school group. The practical part of the project describes the meetings themselves and meetings with parents and children. There is an effort to apply the acquired professional knowledge from the theoretical part.
Cíl závěrečné práce: Zpracování pedagogického projektu, který je zaměřen na prohloubení vzájemné důvěry mezi vychovatelem, dětmi a jejich rodiči v rámci pravidelné interaktivní tematické spolupráce.
Požadavky: Formulace teoretických východisek, příprava a zpracování pedagogického projektu, formulace závěrů.
Metody: Projekt.
Zásady pro vypracování
Cíl závěrečné práce: Zpracování pedagogického projektu, který je zaměřen na prohloubení vzájemné důvěry mezi vychovatelem, dětmi a jejich rodiči v rámci pravidelné interaktivní tematické spolupráce.
Požadavky: Formulace teoretických východisek, příprava a zpracování pedagogického projektu, formulace závěrů.
Metody: Projekt.
Seznam doporučené literatury
ČAPEK, R., et al., 2017. Jak budovat dobrý vztah s rodiči žáků. Praha: Raabe. ISBN 978-80-7496-295-0.
KOPŘIVA, P., 2016. Respektovat a být respektovám. 3. vyd. Chvalčov: Spirála. ISBN 978-80-904030-0-0.
MATĚJČEK, Z., 1996. Co, kdy a jak ve výchově dětí. 3. vyd. Praha: Portál. ISBN 80-7178-494-X.
SKALKOVÁ, J., 2007. Obecná didaktika. 2. rozš. a aktual. vyd. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-1821-7.
Seznam doporučené literatury
ČAPEK, R., et al., 2017. Jak budovat dobrý vztah s rodiči žáků. Praha: Raabe. ISBN 978-80-7496-295-0.
KOPŘIVA, P., 2016. Respektovat a být respektovám. 3. vyd. Chvalčov: Spirála. ISBN 978-80-904030-0-0.
MATĚJČEK, Z., 1996. Co, kdy a jak ve výchově dětí. 3. vyd. Praha: Portál. ISBN 80-7178-494-X.
SKALKOVÁ, J., 2007. Obecná didaktika. 2. rozš. a aktual. vyd. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-1821-7.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Průběh obhajoby je zveřejněn pouze přihlášenému uživateli.