Bakalářská práce je zaměřena na téma projektového vyučování ve volném čase pro děti a mládež. V teoretické části bakalářské práce je uveden vývoj projektové výuky v zahraničí i v České republice, vymezení pojmu projektové výuky, projektové metody a projekty, typy projektů, kladné a záporné využití této metody, fáze projektů, historie volného času a jeho důležitosti. Poslední část teoretické části je zaměřena na psychologický vývoj dětí v mladším školním věku. V praktické části je zrealizován projekt pro děti mladšího školního věku na téma luštěniny v průběhu 7 hodin a 10 minut.
Anotace v angličtině
The dissertation is focused on topic of the project teaching in the free time for kids and adolescents. The first part covers the theory of the development of the project teaching abroad and in the Czech republic, the definition of the project teaching, the project methods and projects, types of the projects, pros and cons of using this method, phases of the project, history and importance od the free time and lastly, there is a part on the focus on the mental development of school children. There is a project on the subject of Pulses within 7 hours and 10 minutes targeted on school children in the practical part of the coursework.
Bakalářská práce je zaměřena na téma projektového vyučování ve volném čase pro děti a mládež. V teoretické části bakalářské práce je uveden vývoj projektové výuky v zahraničí i v České republice, vymezení pojmu projektové výuky, projektové metody a projekty, typy projektů, kladné a záporné využití této metody, fáze projektů, historie volného času a jeho důležitosti. Poslední část teoretické části je zaměřena na psychologický vývoj dětí v mladším školním věku. V praktické části je zrealizován projekt pro děti mladšího školního věku na téma luštěniny v průběhu 7 hodin a 10 minut.
Anotace v angličtině
The dissertation is focused on topic of the project teaching in the free time for kids and adolescents. The first part covers the theory of the development of the project teaching abroad and in the Czech republic, the definition of the project teaching, the project methods and projects, types of the projects, pros and cons of using this method, phases of the project, history and importance od the free time and lastly, there is a part on the focus on the mental development of school children. There is a project on the subject of Pulses within 7 hours and 10 minutes targeted on school children in the practical part of the coursework.
Cíl: Navrhnout, zrealizovat a reflektovat vlastní projekt ve volnočasových aktivitách pro děti k tématu zdravého životního stylu
Metody: návrh, realizace a reflexe vlastního programu; rešerše a analýza odborné literatury, SWOT analýza.
Požadavky na studenta: pravidelné konzultace s vedoucí práce, práce s dětskou skupinou.
Zásady pro vypracování
Cíl: Navrhnout, zrealizovat a reflektovat vlastní projekt ve volnočasových aktivitách pro děti k tématu zdravého životního stylu
Metody: návrh, realizace a reflexe vlastního programu; rešerše a analýza odborné literatury, SWOT analýza.
Požadavky na studenta: pravidelné konzultace s vedoucí práce, práce s dětskou skupinou.
Seznam doporučené literatury
COUFALOVÁ, Jana. 2006. Projektové vyučování pro první stupeň základní školy: náměty pro učitele. Praha: Fortuna. ISBN 80-7168-958-0
DVOŘÁKOVÁ, Markéta. 2009. Projektové vyučování v české škole: vývoj, inspirace, současné problémy. Praha: Karolinum. ISBN 978-80-246-1620-9
KRATOCHVÍLOVÁ, Jana. 2016. Teorie a praxe projektové výuky. Brno: Masarykova univerzita. ISBN 978-80-210-8163-5
MAŇÁK, Josef, a ŠVEC, Vlastimil. 2003 Výukové metody. Brno: Paido. ISBN 80-7315-039-5
SVOBODOVÁ, Radka, LACKO, Branislav, CINGL, Ondřej. 2010. Projektové řízení a projektové vyučování, aneb, Jak na výukové projekty podle zásad projektového řízení. Choceň: PM Consulting. ISBN 978-80-254-8174-5
Seznam doporučené literatury
COUFALOVÁ, Jana. 2006. Projektové vyučování pro první stupeň základní školy: náměty pro učitele. Praha: Fortuna. ISBN 80-7168-958-0
DVOŘÁKOVÁ, Markéta. 2009. Projektové vyučování v české škole: vývoj, inspirace, současné problémy. Praha: Karolinum. ISBN 978-80-246-1620-9
KRATOCHVÍLOVÁ, Jana. 2016. Teorie a praxe projektové výuky. Brno: Masarykova univerzita. ISBN 978-80-210-8163-5
MAŇÁK, Josef, a ŠVEC, Vlastimil. 2003 Výukové metody. Brno: Paido. ISBN 80-7315-039-5
SVOBODOVÁ, Radka, LACKO, Branislav, CINGL, Ondřej. 2010. Projektové řízení a projektové vyučování, aneb, Jak na výukové projekty podle zásad projektového řízení. Choceň: PM Consulting. ISBN 978-80-254-8174-5
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Průběh obhajoby je zveřejněn pouze přihlášenému uživateli.