Bakalářská práce se zabývá současným vývojem nabídky služeb v oblasti cestovního ruchu a možnostmi dalšího rozvoje. Hlavním cílem této práce je vytvoření vlastní inovace nabídky služeb pro podnikatelský subjekt. Dílčím cílem této práce je představení současných trendů a analýza současných inovativních podnikatelských záměrů. Bakalářská práce obsahuje teoretickou část, která uvede do problematiky poskytování služeb a oboru cestovního ruchu. Dále je v teoretické části uvedeno, jaké nové přístupy a možnosti mohou rozvíjet nabídku služeb a jak je možné inovace vytvářet. Také jsou v této bakalářské práci představeny současné české i mezinárodní projekty, které přináší do nabídky služeb cestovního ruchu inovace a chtějí poskytovat nové služby. Na závěr je v této bakalářské práci představen vlastní návrh projektu, který využívá současných trendů a může inovovat nabídku služeb podnikatelského subjektu.
Annotation in English
The bachelor thesis deals with the current development of services in the field of tourism and the possibilities for further development. The main objective of this work is to create author´s own innovation of services for a business entity. The partial objective of this work is to present current trends and analysis of innovative business plans. The theoretical part first introduces the issue of providing services and the field of tourism. Furthermore, it shows what new approaches and opportunities can develop the range of services and how it is possible to create innovations. The bachelor thesis also presents current Czech and international projects that bring innovation in the field of tourism and want to provide new services. Finally, the thesis presents author´s own project proposal which uses current trends and can innovate the business entity offer of services.
Keywords
cestovní ruch, informační technologie, inovace, marketing, služby
Keywords in English
information technologies, innovations, marketing, services, tourism
Length of the covering note
70 stran
Language
CZ
Annotation
Bakalářská práce se zabývá současným vývojem nabídky služeb v oblasti cestovního ruchu a možnostmi dalšího rozvoje. Hlavním cílem této práce je vytvoření vlastní inovace nabídky služeb pro podnikatelský subjekt. Dílčím cílem této práce je představení současných trendů a analýza současných inovativních podnikatelských záměrů. Bakalářská práce obsahuje teoretickou část, která uvede do problematiky poskytování služeb a oboru cestovního ruchu. Dále je v teoretické části uvedeno, jaké nové přístupy a možnosti mohou rozvíjet nabídku služeb a jak je možné inovace vytvářet. Také jsou v této bakalářské práci představeny současné české i mezinárodní projekty, které přináší do nabídky služeb cestovního ruchu inovace a chtějí poskytovat nové služby. Na závěr je v této bakalářské práci představen vlastní návrh projektu, který využívá současných trendů a může inovovat nabídku služeb podnikatelského subjektu.
Annotation in English
The bachelor thesis deals with the current development of services in the field of tourism and the possibilities for further development. The main objective of this work is to create author´s own innovation of services for a business entity. The partial objective of this work is to present current trends and analysis of innovative business plans. The theoretical part first introduces the issue of providing services and the field of tourism. Furthermore, it shows what new approaches and opportunities can develop the range of services and how it is possible to create innovations. The bachelor thesis also presents current Czech and international projects that bring innovation in the field of tourism and want to provide new services. Finally, the thesis presents author´s own project proposal which uses current trends and can innovate the business entity offer of services.
Keywords
cestovní ruch, informační technologie, inovace, marketing, služby
Keywords in English
information technologies, innovations, marketing, services, tourism
Research Plan
Stanovení cílů bakalářské práce.
Charakteristika základních pojmů a služeb cestovního ruchu.
Analýza realizovaných inovací služeb cestovního ruchu.
Návrh možné inovativní služby.
Formulace závěrů.
Research Plan
Stanovení cílů bakalářské práce.
Charakteristika základních pojmů a služeb cestovního ruchu.
Analýza realizovaných inovací služeb cestovního ruchu.
Návrh možné inovativní služby.
Formulace závěrů.
Recommended resources
BERÁNEK, Jaromír, 2013. Ekonomika cestovního ruchu. Praha: Mag Consulting. ISBN 978-80-86724-46-1.
COOPER, Chris a Colin Michael HALL, 2016. Contemporary tourism: an international approach. 3rd ed. Oxford: Goodfellow Publishers. ISBN 978-1-910158-59-3.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar, 2012. Marketing v cestovním ruchu: jak uspět v domácí i světové konkurenci. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-4209-0.
KOTÍKOVÁ, Halina, 2013. Nové trendy v nabídce cestovního ruchu. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-4603-6.
KROSINSKY, Cary a Todd CORT, 2018. Sustainable innovation and impact. London: Routledge, Taylor & Francis Group. ISBN 978-0-8153-8674-2.
VAJČNEROVÁ, Ida a Kateřina RYGLOVÁ, 2017. Management kvality služeb v cestovním ruchu: jak zvýšit kvalitu služeb a spokojenost zákazníků. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-5021-7.
Odborný konkultant: Ing. Petr Hoška, manažer cestovní kanceláře
Recommended resources
BERÁNEK, Jaromír, 2013. Ekonomika cestovního ruchu. Praha: Mag Consulting. ISBN 978-80-86724-46-1.
COOPER, Chris a Colin Michael HALL, 2016. Contemporary tourism: an international approach. 3rd ed. Oxford: Goodfellow Publishers. ISBN 978-1-910158-59-3.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar, 2012. Marketing v cestovním ruchu: jak uspět v domácí i světové konkurenci. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-4209-0.
KOTÍKOVÁ, Halina, 2013. Nové trendy v nabídce cestovního ruchu. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-4603-6.
KROSINSKY, Cary a Todd CORT, 2018. Sustainable innovation and impact. London: Routledge, Taylor & Francis Group. ISBN 978-0-8153-8674-2.
VAJČNEROVÁ, Ida a Kateřina RYGLOVÁ, 2017. Management kvality služeb v cestovním ruchu: jak zvýšit kvalitu služeb a spokojenost zákazníků. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-5021-7.