Strategické řízení je klíčovou součástí každé úspěšné firmy. Cílem této diplomové práce je pomoci začínající firmě, se sídlem na Slovensku, vytvořit strategický plán, který bude zaměřen na vstup na nový trh a změnu oblasti jejich zaměření. Sledovaná firma plánuje transformaci z marketingové agentury na společnost zabývající se digitálním řešením. První část práce je věnována teoretickým podkladům strategického řízení. Druhá kapitola poskytuje krátký úvod do průzkumu trhu a jeho nástrojů, dále je zde proveden průzkum trhu České republiky. Třetí kapitola představuje společnost a formuluje její strategické cíle a plán. Poslední část diplomové práce je zaměřena na vyhodnocení úspěšnosti strategie s následným doporučením pro další rozvoj a zlepšení.
Anotace v angličtině
Strategic management is a crucial part of every successful company. This master thesis aims to help a start-up company based in Slovakia to create a strategic plan which will be focused on entering a new market and transferring the focus of its operations. The monitored company is planning a transformation from a marketing agency to a digital solutions company. The first part of the thesis is dedicated to the theoretical background of strategic management. The second chapter provides a short introduction to market research and its tools, plus the market research of the Czech Republic is conducted in this part. The third chapter introduces the start-up company and formulates its strategic objectives and plan. The last part of the master thesis focuses on the evaluation of the success of the strategy with further recommendations.
Klíčová slova
cíle, Česká republika, digitální řešení, marketing, růst, strategie, trh, vývoj, webové stránky
Klíčová slova v angličtině
Czech Republic, development, digital solutions, growth, market, marketing, objectives, strategy, web
Rozsah průvodní práce
90 s. (121 697 znaků)
Jazyk
AN
Anotace
Strategické řízení je klíčovou součástí každé úspěšné firmy. Cílem této diplomové práce je pomoci začínající firmě, se sídlem na Slovensku, vytvořit strategický plán, který bude zaměřen na vstup na nový trh a změnu oblasti jejich zaměření. Sledovaná firma plánuje transformaci z marketingové agentury na společnost zabývající se digitálním řešením. První část práce je věnována teoretickým podkladům strategického řízení. Druhá kapitola poskytuje krátký úvod do průzkumu trhu a jeho nástrojů, dále je zde proveden průzkum trhu České republiky. Třetí kapitola představuje společnost a formuluje její strategické cíle a plán. Poslední část diplomové práce je zaměřena na vyhodnocení úspěšnosti strategie s následným doporučením pro další rozvoj a zlepšení.
Anotace v angličtině
Strategic management is a crucial part of every successful company. This master thesis aims to help a start-up company based in Slovakia to create a strategic plan which will be focused on entering a new market and transferring the focus of its operations. The monitored company is planning a transformation from a marketing agency to a digital solutions company. The first part of the thesis is dedicated to the theoretical background of strategic management. The second chapter provides a short introduction to market research and its tools, plus the market research of the Czech Republic is conducted in this part. The third chapter introduces the start-up company and formulates its strategic objectives and plan. The last part of the master thesis focuses on the evaluation of the success of the strategy with further recommendations.
Klíčová slova
cíle, Česká republika, digitální řešení, marketing, růst, strategie, trh, vývoj, webové stránky
Klíčová slova v angličtině
Czech Republic, development, digital solutions, growth, market, marketing, objectives, strategy, web
Zásady pro vypracování
Setting goals and formulating research questions.
Strategic Management - theoretical background.
Market research in the Czech Republic.
Strategy formulation.
Evaluation of the results with suggestions for further recommendations.
Zásady pro vypracování
Setting goals and formulating research questions.
Strategic Management - theoretical background.
Market research in the Czech Republic.
Strategy formulation.
Evaluation of the results with suggestions for further recommendations.
Seznam doporučené literatury
AUSTIN, Lucinda L. a Yan JIN, 2018. Social media and crisis communication. London: Routledge. ISBN 9781315749068
BAKER, Michael John, 2014. Marketing strategy and management. 5th ed. [Basingstoke]: Palgrave Macmillan, 2014, xiii, 545 s. ISBN 978-1-137-02582-1.
FOTR, Jiří, Emil VACÍK, Miroslav ŠPAČEK a Ivan SOUČEK, 2017. Úspěšná realizace strategie a strategického plánu. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-271-0434-5.
KROGERUS, Mikael a Roman TSCHÄPPELER, 2018. Kniha rozhodnutí: 50 grafických modelů pro strategické rozhodování. Ilustroval Philip EARNHART, přeložil Kateřina PREŠLOVÁ. Praha: Portál. ISBN 978-80-262-1311-6
URBAN, Jan, 2018. Strategický management. Praha: Ústav práva a právní vědy. ISBN 978-80-87974-20-9
PROQUEST, 2021. Databáze článků ProQuest [online]. Ann Arbor, MI, USA: ProQuest. [Cit. 2021-09-30]. Available from: http://knihovna.tul.cz/
Seznam doporučené literatury
AUSTIN, Lucinda L. a Yan JIN, 2018. Social media and crisis communication. London: Routledge. ISBN 9781315749068
BAKER, Michael John, 2014. Marketing strategy and management. 5th ed. [Basingstoke]: Palgrave Macmillan, 2014, xiii, 545 s. ISBN 978-1-137-02582-1.
FOTR, Jiří, Emil VACÍK, Miroslav ŠPAČEK a Ivan SOUČEK, 2017. Úspěšná realizace strategie a strategického plánu. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-271-0434-5.
KROGERUS, Mikael a Roman TSCHÄPPELER, 2018. Kniha rozhodnutí: 50 grafických modelů pro strategické rozhodování. Ilustroval Philip EARNHART, přeložil Kateřina PREŠLOVÁ. Praha: Portál. ISBN 978-80-262-1311-6
URBAN, Jan, 2018. Strategický management. Praha: Ústav práva a právní vědy. ISBN 978-80-87974-20-9
PROQUEST, 2021. Databáze článků ProQuest [online]. Ann Arbor, MI, USA: ProQuest. [Cit. 2021-09-30]. Available from: http://knihovna.tul.cz/
Přílohy volně vložené
žádné
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Průběh obhajoby je zveřejněn pouze přihlášenému uživateli.