Tato bakalářská práce "Budování lovebrandu pomocí nástrojů online marketingu" pojednává o problematice budování značky v online prostoru. V první části se autorka věnuje vysvětlení klíčových pojmů jako je značka, lovebrand, marketingový mix nebo SWOT analýza. Následně jsou zde popsány konkrétní nástroje online marketingu, do kterých můžeme zařadit PPC, SEO, e-mailing nebo sociální sítě. V další části práce představuje zvolenou značku a zkoumá, zda je konkurenceschopná a navrhuje její další postup pro budování lovebrandu, kde využívá nástroje online marketingu, především pak sociální sítě. Autorka si pro tuto práci zvolila značku Gleash. Cílem práce je analyzovat a navrhnout konkrétní strategie a doporučení pro značku Gleash s ohledem na využití online marketingových nástrojů, vizuální identity a sociálních médií. Výsledkem práce jsou konkrétní doporučení pro značku Gleash, které mají za cíl posílit její pozici na trhu a budovat silný vztah se zákazníky.
Anotace v angličtině
This bachelor's thesis, titled "Building a Lovebrand Using Online Marketing Tools" addresses the issue of brand building in the online space. In the first part, the author focuses on explaining key concepts such as brand, lovebrand, marketing mix, and SWOT analysis. Subsequently, specific online marketing tools are described, including PPC, SEO, email marketing, and social media. The following section introduces the chosen brand and examines its competitiveness, proposing further steps for building a lovebrand, with a particular emphasis on leveraging online marketing tools, especially social media. The author has selected Gleash as the brand for this study. The aim of the thesis is to analyze and propose specific strategies and recommendations for Gleash, considering the utilization of online marketing tools, visual identity, and social media. The outcome of this thesis consists of concrete recommendations for Gleash, aiming to strengthen its market position and cultivate a strong relationship with customers.
Klíčová slova
Instagram, lovebrand, online marketing, sociální sítě, vizuální identita
Klíčová slova v angličtině
Instagram, lovebrand, online marketing, social media, visual identity
Rozsah průvodní práce
72 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce "Budování lovebrandu pomocí nástrojů online marketingu" pojednává o problematice budování značky v online prostoru. V první části se autorka věnuje vysvětlení klíčových pojmů jako je značka, lovebrand, marketingový mix nebo SWOT analýza. Následně jsou zde popsány konkrétní nástroje online marketingu, do kterých můžeme zařadit PPC, SEO, e-mailing nebo sociální sítě. V další části práce představuje zvolenou značku a zkoumá, zda je konkurenceschopná a navrhuje její další postup pro budování lovebrandu, kde využívá nástroje online marketingu, především pak sociální sítě. Autorka si pro tuto práci zvolila značku Gleash. Cílem práce je analyzovat a navrhnout konkrétní strategie a doporučení pro značku Gleash s ohledem na využití online marketingových nástrojů, vizuální identity a sociálních médií. Výsledkem práce jsou konkrétní doporučení pro značku Gleash, které mají za cíl posílit její pozici na trhu a budovat silný vztah se zákazníky.
Anotace v angličtině
This bachelor's thesis, titled "Building a Lovebrand Using Online Marketing Tools" addresses the issue of brand building in the online space. In the first part, the author focuses on explaining key concepts such as brand, lovebrand, marketing mix, and SWOT analysis. Subsequently, specific online marketing tools are described, including PPC, SEO, email marketing, and social media. The following section introduces the chosen brand and examines its competitiveness, proposing further steps for building a lovebrand, with a particular emphasis on leveraging online marketing tools, especially social media. The author has selected Gleash as the brand for this study. The aim of the thesis is to analyze and propose specific strategies and recommendations for Gleash, considering the utilization of online marketing tools, visual identity, and social media. The outcome of this thesis consists of concrete recommendations for Gleash, aiming to strengthen its market position and cultivate a strong relationship with customers.
Klíčová slova
Instagram, lovebrand, online marketing, sociální sítě, vizuální identita
Klíčová slova v angličtině
Instagram, lovebrand, online marketing, social media, visual identity
Zásady pro vypracování
Vymezení pojmu lovebrand a možností budování značky pomocí online marketingu
Představení zvolené značky
Analýza trhu a současného postavení značky
Návrh a realizace marketingové strategie
Vyhodnocení výsledků a návrh doporučení
Zásady pro vypracování
Vymezení pojmu lovebrand a možností budování značky pomocí online marketingu
Představení zvolené značky
Analýza trhu a současného postavení značky
Návrh a realizace marketingové strategie
Vyhodnocení výsledků a návrh doporučení
Seznam doporučené literatury
HERMAN, Jenn, Eric BUTOW a Corey WALKER, 2018. Instagram For Business For Dummies. 1st ed. Hoboken: John Wiley. For dummies. ISBN 978-1119439813.
SEMERÁDOVÁ, Tereza a Petr WEINLICH, 2019. Marketing na Facebooku a Instagramu: využijte naplno organický dosah i sponzorované příspěvky. Brno: Computer Press. ISBN 978-80-251-4959-1.
UNGERMAN, Otakar, 2014. Využití sociálních médií malými a středními podniky v komunikaci se spotřebitelem. Liberec: Technická univerzita v Liberci. ISBN 978-80-7494-157-3.
VAHL, Andrea, John HAYDON a Jan ZIMMERMAN, 2014. Facebook marketing all-in-one for dummies. 3rd ed. Hoboken: John Wiley. ISBN 978-1-118-81618-9.
Konzultant: Šárka Růtová - majitelka firma Účto MB, s. r. o.
Seznam doporučené literatury
HERMAN, Jenn, Eric BUTOW a Corey WALKER, 2018. Instagram For Business For Dummies. 1st ed. Hoboken: John Wiley. For dummies. ISBN 978-1119439813.
SEMERÁDOVÁ, Tereza a Petr WEINLICH, 2019. Marketing na Facebooku a Instagramu: využijte naplno organický dosah i sponzorované příspěvky. Brno: Computer Press. ISBN 978-80-251-4959-1.
UNGERMAN, Otakar, 2014. Využití sociálních médií malými a středními podniky v komunikaci se spotřebitelem. Liberec: Technická univerzita v Liberci. ISBN 978-80-7494-157-3.
VAHL, Andrea, John HAYDON a Jan ZIMMERMAN, 2014. Facebook marketing all-in-one for dummies. 3rd ed. Hoboken: John Wiley. ISBN 978-1-118-81618-9.