Cílem diplomové práce je navržení webových stránek a obsahu na sociální sítě firmy Truhlářství & Tesařství Dominik Šálek. Teoretická část se zaměřuje na základní definici a vymezení pojmu digitálního marketingu, včetně historie a jeho nástrojů. Pro účel této práce byly dále detailněji představeny dva nástroje digitálního marketingu - webové stránky a sociální sítě Facebook a Instagram. V praktické části je představena
a analyzována firma a její konkurence. Na základě vypracovaných analýz
a sekundárních dat je v praktické části navržen a realizován vývoj webových stránek a komunikace na sociálních sítích. Veškerý proces a aktivity spojené s prezentací firmy na těchto zvolených kanálech jsou následně v práci podrobně popsány
a vizuálně představeny. Tyto činnosti jsou posléze vyhodnoceny a na základě vzniklého hodnocení jsou formulována doporučení na zlepšení.
Anotace v angličtině
The aim of this thesis is to design a website and social networking content for the company Truhlarstvi & Tesarstvi Dominik Salek. The theoretical part focuses on the basic definition and definition of the concept of digital marketing, including its history and tools. For the purpose of this thesis, two digital marketing tools - websites and social networks Facebook and Instagram - were also introduced in detail. In the practical part, the company and its competitors are introduced and analyzed. Based on the developed analyses and secondary data, in the practical part the development of the website and social media communication is designed and implemented. All the process and activities related to the presentation of the company on these selected channels are then described in detail and visually presented in the thesis. These activities are then evaluated and recommendations for improvement are formulated based on the resulting evaluation.
Analytics, content creation, digital marketing, Facebook, Instagram, marketing strategy, website.
Rozsah průvodní práce
93 s. (133 842)
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem diplomové práce je navržení webových stránek a obsahu na sociální sítě firmy Truhlářství & Tesařství Dominik Šálek. Teoretická část se zaměřuje na základní definici a vymezení pojmu digitálního marketingu, včetně historie a jeho nástrojů. Pro účel této práce byly dále detailněji představeny dva nástroje digitálního marketingu - webové stránky a sociální sítě Facebook a Instagram. V praktické části je představena
a analyzována firma a její konkurence. Na základě vypracovaných analýz
a sekundárních dat je v praktické části navržen a realizován vývoj webových stránek a komunikace na sociálních sítích. Veškerý proces a aktivity spojené s prezentací firmy na těchto zvolených kanálech jsou následně v práci podrobně popsány
a vizuálně představeny. Tyto činnosti jsou posléze vyhodnoceny a na základě vzniklého hodnocení jsou formulována doporučení na zlepšení.
Anotace v angličtině
The aim of this thesis is to design a website and social networking content for the company Truhlarstvi & Tesarstvi Dominik Salek. The theoretical part focuses on the basic definition and definition of the concept of digital marketing, including its history and tools. For the purpose of this thesis, two digital marketing tools - websites and social networks Facebook and Instagram - were also introduced in detail. In the practical part, the company and its competitors are introduced and analyzed. Based on the developed analyses and secondary data, in the practical part the development of the website and social media communication is designed and implemented. All the process and activities related to the presentation of the company on these selected channels are then described in detail and visually presented in the thesis. These activities are then evaluated and recommendations for improvement are formulated based on the resulting evaluation.
Analytics, content creation, digital marketing, Facebook, Instagram, marketing strategy, website.
Zásady pro vypracování
Charakteristika marketingu na sociálních sítích.
Představení vybrané společnosti.
Zhodnocení stávajících marketingových aktivit společnosti.
Analýza komunikace konkurence.
Návrh a implementace nové marketingové strategie.
Vyhodnocení výsledků a formulace doporučení.
Zásady pro vypracování
Charakteristika marketingu na sociálních sítích.
Představení vybrané společnosti.
Zhodnocení stávajících marketingových aktivit společnosti.
Analýza komunikace konkurence.
Návrh a implementace nové marketingové strategie.
Vyhodnocení výsledků a formulace doporučení.
Seznam doporučené literatury
BEDNÁŘ, Vojtěch, 2011. Marketing na sociálních sítích: prosaďte se na Facebooku a Twitteru. Brno: Computer Press. ISBN 978-802-5133-200.
LOSEKOOT, Michelle a Eliška VYHNÁNKOVÁ, 2019. Jak na sítě: ovládněte čtyři principy úspěchu na sociálních sítích. V Brně: Jan Melvil Publishing. Žádná velká věda. ISBN 978-80-755-5084-2.
SCHAFFNER, Adam, 2019. Social media marketing workbook 2019: how to leverage the power of Facebook advertising, Instagram marketing, YouTube and SEO to explode your business and personal brand. Social Media Guru.
SEMERÁDOVÁ, Tereza a Petr WEINLICH, 2019. Marketing na Facebooku a Instagramu: využijte naplno organický dosah i sponzorované příspěvky. Brno: Computer Press. ISBN 978-80-251-4959-1.
TREADAWAY, Chris a Mari SMITH, 2011. Marketing na Facebooku: výukový kurz. Brno: Computer Press. ISBN 978-802-5133-378.
Konzultant: Dominik Šálek, majitel firmy Truhlářství - Tesařství Dominik Šálek
Seznam doporučené literatury
BEDNÁŘ, Vojtěch, 2011. Marketing na sociálních sítích: prosaďte se na Facebooku a Twitteru. Brno: Computer Press. ISBN 978-802-5133-200.
LOSEKOOT, Michelle a Eliška VYHNÁNKOVÁ, 2019. Jak na sítě: ovládněte čtyři principy úspěchu na sociálních sítích. V Brně: Jan Melvil Publishing. Žádná velká věda. ISBN 978-80-755-5084-2.
SCHAFFNER, Adam, 2019. Social media marketing workbook 2019: how to leverage the power of Facebook advertising, Instagram marketing, YouTube and SEO to explode your business and personal brand. Social Media Guru.
SEMERÁDOVÁ, Tereza a Petr WEINLICH, 2019. Marketing na Facebooku a Instagramu: využijte naplno organický dosah i sponzorované příspěvky. Brno: Computer Press. ISBN 978-80-251-4959-1.
TREADAWAY, Chris a Mari SMITH, 2011. Marketing na Facebooku: výukový kurz. Brno: Computer Press. ISBN 978-802-5133-378.