Tato práce je zaměřena na online marketingovou komunikaci. Podává přehled o marketingové komunikaci v online i off-line formě. Dále se zaměřuje na sociální sítě, Instagram a Facebook a popisuje společné znaky komunikace na těchto médiích. Dále vysvětluje jejich rozdíly a důvody, které vedou k výběru Instagramu pro komunikaci firmy Sayu. Práce dále popisuje obecná pravidla pro komunikaci firem na Instagramu a následně uvádí formy instagramové komunikace pro firmu Sayu, po vizuální i obsahové stránce.
Anotace v angličtině
This paper is focused on online marketing communication. Provides an overview of marketing communication in online and offline form. It also focuses on social networks, Instagram and Facebook and describes the common features of communication on these media. It also explains their differences and the reasons for choosing Instagram for Sayu communication. The thesis also describes the general rules for communication of companies on Instagram and then lists the forms of instagram communication for the company Sayu, in terms of visual and content.
Klíčová slova
Marketingová komunikace, Online marketingová komunikace, sociální sítě, Facebook, Instagram
Klíčová slova v angličtině
Marketing communication, Online marketing communication, social media, Facebook, Instagram
Rozsah průvodní práce
48 s. (60 412)
Jazyk
CZ
Anotace
Tato práce je zaměřena na online marketingovou komunikaci. Podává přehled o marketingové komunikaci v online i off-line formě. Dále se zaměřuje na sociální sítě, Instagram a Facebook a popisuje společné znaky komunikace na těchto médiích. Dále vysvětluje jejich rozdíly a důvody, které vedou k výběru Instagramu pro komunikaci firmy Sayu. Práce dále popisuje obecná pravidla pro komunikaci firem na Instagramu a následně uvádí formy instagramové komunikace pro firmu Sayu, po vizuální i obsahové stránce.
Anotace v angličtině
This paper is focused on online marketing communication. Provides an overview of marketing communication in online and offline form. It also focuses on social networks, Instagram and Facebook and describes the common features of communication on these media. It also explains their differences and the reasons for choosing Instagram for Sayu communication. The thesis also describes the general rules for communication of companies on Instagram and then lists the forms of instagram communication for the company Sayu, in terms of visual and content.
Klíčová slova
Marketingová komunikace, Online marketingová komunikace, sociální sítě, Facebook, Instagram
Klíčová slova v angličtině
Marketing communication, Online marketing communication, social media, Facebook, Instagram
Zásady pro vypracování
Zpracujte literání rešerši na téma zákonitostí marketingové komunikace klasickou a na sociáních sítítch.
Definujte specifika komunikace s osobami, které se pohybují na sociálních sítích jako jsou Instragram, Facebook ad.
Hodnoťte stávající komunikaci se zákazníky firmy produkující mensturační kalhotky.
Navrhněte pro firmu vhodné formy marketingové komunikace se zákazníky a konkrétní příklady na sociální sítě, kterým by cílovou skupinu mohla oslovit.
Zásady pro vypracování
Zpracujte literání rešerši na téma zákonitostí marketingové komunikace klasickou a na sociáních sítítch.
Definujte specifika komunikace s osobami, které se pohybují na sociálních sítích jako jsou Instragram, Facebook ad.
Hodnoťte stávající komunikaci se zákazníky firmy produkující mensturační kalhotky.
Navrhněte pro firmu vhodné formy marketingové komunikace se zákazníky a konkrétní příklady na sociální sítě, kterým by cílovou skupinu mohla oslovit.