Bakalářská práce představuje program pro letní komunitní pobyt v přírodě pro rodiče s dětmi, který se uskuteční již letos. Práce je rozdělena do tří částí. Jedná se o část teoretickou, analytickou a praktickou. Teoretická část představuje pohled na jedince v konkrétních fázích vývoje z pohledu vývojové psychologie a také pojem komunity, popis plánování programu v rámci zážitkového učení a tvorbu her. Analytická část slouží k představení již existujících programů podobných tomuto tématu. Praktická část představuje detailní popis přípravy letního pobytu v přírodě pro rodiny s dětmi.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with the development of a program for a summer community stay in nature for parents with children, which will take place in the summer. The thesis is divided into three parts: theoretical, analytical, and practical. The theoretical part presents a view of the individual in specific stages of development from the perspective of developmental psychology, as well as explaining the concept of community, program planning within experiential learning, and game creation. The analytical part is used to introduce existing programs similar to this topic. The practical part presents a detailed description of the preparation of a summer stay in nature for families with children.
Bakalářská práce představuje program pro letní komunitní pobyt v přírodě pro rodiče s dětmi, který se uskuteční již letos. Práce je rozdělena do tří částí. Jedná se o část teoretickou, analytickou a praktickou. Teoretická část představuje pohled na jedince v konkrétních fázích vývoje z pohledu vývojové psychologie a také pojem komunity, popis plánování programu v rámci zážitkového učení a tvorbu her. Analytická část slouží k představení již existujících programů podobných tomuto tématu. Praktická část představuje detailní popis přípravy letního pobytu v přírodě pro rodiny s dětmi.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with the development of a program for a summer community stay in nature for parents with children, which will take place in the summer. The thesis is divided into three parts: theoretical, analytical, and practical. The theoretical part presents a view of the individual in specific stages of development from the perspective of developmental psychology, as well as explaining the concept of community, program planning within experiential learning, and game creation. The analytical part is used to introduce existing programs similar to this topic. The practical part presents a detailed description of the preparation of a summer stay in nature for families with children.
Cíl: Vytvoření programu pro letní komunitní pobyt rodičů a dětí v přírodě
Požadavky:
1. Práce s odbornou literaturou
2. Analýza min. dvou pobytových programů pro rodiny s dětmi
3. Pravidelné konzultace s vedoucí práce
4. Vytvoření uceleného komunitního programu pro rodiče a děti na základě teoretických poznatků a analýzy programů.
Metody: Obsahová analýza, rozhovor
Zásady pro vypracování
Cíl: Vytvoření programu pro letní komunitní pobyt rodičů a dětí v přírodě
Požadavky:
1. Práce s odbornou literaturou
2. Analýza min. dvou pobytových programů pro rodiny s dětmi
3. Pravidelné konzultace s vedoucí práce
4. Vytvoření uceleného komunitního programu pro rodiče a děti na základě teoretických poznatků a analýzy programů.
Metody: Obsahová analýza, rozhovor
Seznam doporučené literatury
FRANC, Daniel, Daniela SOBKOVÁ ZOUNKOVÁ a Andy MARTIN. Učení zážitkem a hrou: praktická příručka instruktora. Brno: Computer Press, 2007, vii, 201 s. Edice aktivit a her. ISBN 978-80-251-1701-9.
JIRÁSEK, Ivo. Zážitková pedagogika: teorie holistické výchovy (v přírodě a volném čase). Praha: Portál, 2019. Gymnasion. ISBN 978-80-262-1485-4.
LANGMEIER, J., KREJČÍŘOVÁ, D. Vývojová psychologie. Praha: Grada Publishing, 2006.
PECK, M. Scott. V jiném rytmu: vytváření společenství. Přeložil Mai Fathi HAVRDOVÁ. Praha: Portál, 2012. ISBN 978-80-262-0071-0.
SETON, Ernest Thompson. Kniha lesní moudrosti. 2.vyd. Praha: Olympia, 1991. ISBN 80-7033-084-8.
Seznam doporučené literatury
FRANC, Daniel, Daniela SOBKOVÁ ZOUNKOVÁ a Andy MARTIN. Učení zážitkem a hrou: praktická příručka instruktora. Brno: Computer Press, 2007, vii, 201 s. Edice aktivit a her. ISBN 978-80-251-1701-9.
JIRÁSEK, Ivo. Zážitková pedagogika: teorie holistické výchovy (v přírodě a volném čase). Praha: Portál, 2019. Gymnasion. ISBN 978-80-262-1485-4.
LANGMEIER, J., KREJČÍŘOVÁ, D. Vývojová psychologie. Praha: Grada Publishing, 2006.
PECK, M. Scott. V jiném rytmu: vytváření společenství. Přeložil Mai Fathi HAVRDOVÁ. Praha: Portál, 2012. ISBN 978-80-262-0071-0.
SETON, Ernest Thompson. Kniha lesní moudrosti. 2.vyd. Praha: Olympia, 1991. ISBN 80-7033-084-8.
Přílohy volně vložené
schémata, noty
Přílohy vázané v práci
noty, schémata
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Průběh obhajoby je zveřejněn pouze přihlášenému uživateli.