Informace o kvalifikační práci Příprava a realizace letního pobytového tábora s propojením formálního a neformálního vzdělávání pro děti mladšího i staršího školního věku
- Následující požadované údaje nejsou u této VŠKP vyplněny: Přílohy volně vložené
Hlavní téma
Příprava a realizace letního pobytového tábora s propojením formálního a neformálního vzdělávání pro děti mladšího i staršího školního věku
Hlavní téma v angličtině
The preparation and implementation of a summer residential camp connected with formal and informal education for children of younger and older school age
Název dle studenta
Příprava a realizace letního pobytového tábora s propojením formálního a neformálního vzdělávání pro děti mladšího i staršího školního věku
Název dle studenta v angličtině
The preparation and implementation of a summer residential camp connected with formal and informal education for children of younger and older school age
Cílem bakalářské práce je vytvořit šestidenní program letního pobytového tábora se všestranně zaměřeným vzdělávacím obsahem, následně ho zrealizovat a zreflektovat s důrazem na propojení formálního a neformálního vzdělávání. Práce popisuje letní tábor zpohledu organizátora, vlastní přípravu tábora a přínosy pro jeho účastníky. Program tábora byl zrealizován a zhodnocen.
Anotace v angličtině
The aim of the bachelor's thesis is to create a six-day program for a summer residential camp with comprehensive educational content, then implement and reflect on it with an emphasis on the connection of formal and informal education. The thesis describes the summer camp from the organizer's point of view, the actual preparation of the camp and the benefits for its participants. The camp program was implemented and evaluated.
Klíčová slova
Letní tábor, tvorba programu, volný čas, organizace volného času, tábor pořádaný DDM, starší školní věk, mladší školní věk
Klíčová slova v angličtině
Summer camp, program creation, free time, organization of free time, camp organized by the Home for Children and Youth, older school age, younger school age
Rozsah průvodní práce
71 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem bakalářské práce je vytvořit šestidenní program letního pobytového tábora se všestranně zaměřeným vzdělávacím obsahem, následně ho zrealizovat a zreflektovat s důrazem na propojení formálního a neformálního vzdělávání. Práce popisuje letní tábor zpohledu organizátora, vlastní přípravu tábora a přínosy pro jeho účastníky. Program tábora byl zrealizován a zhodnocen.
Anotace v angličtině
The aim of the bachelor's thesis is to create a six-day program for a summer residential camp with comprehensive educational content, then implement and reflect on it with an emphasis on the connection of formal and informal education. The thesis describes the summer camp from the organizer's point of view, the actual preparation of the camp and the benefits for its participants. The camp program was implemented and evaluated.
Klíčová slova
Letní tábor, tvorba programu, volný čas, organizace volného času, tábor pořádaný DDM, starší školní věk, mladší školní věk
Klíčová slova v angličtině
Summer camp, program creation, free time, organization of free time, camp organized by the Home for Children and Youth, older school age, younger school age
Zásady pro vypracování
Cíle: 1. Vytvořit týdenní program na letní pobytový tábor se všestranně zaměřeným vzdělávacím obsahem
2: Realizovat a reflektovat program s důrazem na propojení formálního a neformálního vzdělávání
Metody: Pozorování Nestrukturované rozhovory Anketa spokojenosti dětí v závěru letního pobytového tábora
Požadavky:
-nastudovat odbornou literaturu a metodické materiály k letnímu pobytovému táboru (LPT) -vytvořit všestranně zaměřený program pro týdenní LPT se zaměřením na témata napříč vzdělávacích oblastí -realizace LPT se sběrem dat (pozorování,rozhovory) -reflexe problěhlých aktivit formou ankety -na základě analýzy dat návrhy změn a inovací
Zásady pro vypracování
Cíle: 1. Vytvořit týdenní program na letní pobytový tábor se všestranně zaměřeným vzdělávacím obsahem
2: Realizovat a reflektovat program s důrazem na propojení formálního a neformálního vzdělávání
Metody: Pozorování Nestrukturované rozhovory Anketa spokojenosti dětí v závěru letního pobytového tábora
Požadavky:
-nastudovat odbornou literaturu a metodické materiály k letnímu pobytovému táboru (LPT) -vytvořit všestranně zaměřený program pro týdenní LPT se zaměřením na témata napříč vzdělávacích oblastí -realizace LPT se sběrem dat (pozorování,rozhovory) -reflexe problěhlých aktivit formou ankety -na základě analýzy dat návrhy změn a inovací
Seznam doporučené literatury
FRANC, D., ZOUNKOVÁ, D. MARTIN, A., 2007. Učení zážitkem a hrou. 1. vyd. Brno: Computer Press, a. s. ISBN 978-80-251-1701-9.
HARMACH, J., 2004. Tábory a jiné zotavovací akce: průvodce jejich přípravou. Praha: IDM MŠMT. ISBN 80-86033-93-7
HÁJEK, B. a J. PÁVKOVÁ, J. Pedagogika volného času. 1. vyd. Praha: Portál, 2008, 221 s. ISBN 978-80-7367-473-1
HOFBAUER, Břetislav. Děti, mládež a volný čas. Praha: Portál, 2004. 172 s. ISBN 80-7178-927-5.
VÁGNEROVÁ, Marie. 2012. Vývojová psychologie: dětství a dospívání. Vyd. 2., dopl. a přeprac. Praha: Karolinum, 2012. 531 s. ISBN 978-80-246-2153-1.
Seznam doporučené literatury
FRANC, D., ZOUNKOVÁ, D. MARTIN, A., 2007. Učení zážitkem a hrou. 1. vyd. Brno: Computer Press, a. s. ISBN 978-80-251-1701-9.
HARMACH, J., 2004. Tábory a jiné zotavovací akce: průvodce jejich přípravou. Praha: IDM MŠMT. ISBN 80-86033-93-7
HÁJEK, B. a J. PÁVKOVÁ, J. Pedagogika volného času. 1. vyd. Praha: Portál, 2008, 221 s. ISBN 978-80-7367-473-1
HOFBAUER, Břetislav. Děti, mládež a volný čas. Praha: Portál, 2004. 172 s. ISBN 80-7178-927-5.
VÁGNEROVÁ, Marie. 2012. Vývojová psychologie: dětství a dospívání. Vyd. 2., dopl. a přeprac. Praha: Karolinum, 2012. 531 s. ISBN 978-80-246-2153-1.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
portréty
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Průběh obhajoby je zveřejněn pouze přihlášenému uživateli.