Závěrečná práce "Dětský den s pravěkem" představuje pedagogický projekt určený dětem staršího školního věku navštěvující školní klub. Tento projekt má za úkol prohloubit a ověřit znalosti o době pravěké. Práce je rozdělena do dvou částí - teoretická a praktická.
V teoretické části se nachází popis cílové skupiny, jsou stručně popsány základní pojmy, jako je například socializace, komunikace, výchova mimo vyučování a školní klub. Ve druhé části práce autorka popisuje činnosti a aktivity, které budou probíhat zábavně naučnou formou ve vnitřních prostorách školního klubu a na školní zahradě. Klíčové aktivity projektu budou poznávací, pohybové, výtvarné a pracovní.
Anotace v angličtině
The final work "Children's Day with Prehistory" is a pedagogical project for children of older school age attending a school club. The task of this project is to deepen and verify the knowledge about the prehistoric times. The work is divided into two parts - theoretical and practical.
In the theoretical part there is a description of the target group, basic concepts such as socialization, communication, extracurricular education school club are briefly described. In the second part of the thesis, the author describes the activities that will take place in a fun and educational way in the indoor areas of the school club and in the school garden. The key activities of the project will be cognitive, physical, artistic and occupational.
Klíčová slova
Pravěk, starší školní věk, školní klub, pravěký člověk, jeskynní malba, venuše
Klíčová slova v angličtině
Prehistoric, older school age, school club, prehistoric man, cave painting, venus
Rozsah průvodní práce
28 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Závěrečná práce "Dětský den s pravěkem" představuje pedagogický projekt určený dětem staršího školního věku navštěvující školní klub. Tento projekt má za úkol prohloubit a ověřit znalosti o době pravěké. Práce je rozdělena do dvou částí - teoretická a praktická.
V teoretické části se nachází popis cílové skupiny, jsou stručně popsány základní pojmy, jako je například socializace, komunikace, výchova mimo vyučování a školní klub. Ve druhé části práce autorka popisuje činnosti a aktivity, které budou probíhat zábavně naučnou formou ve vnitřních prostorách školního klubu a na školní zahradě. Klíčové aktivity projektu budou poznávací, pohybové, výtvarné a pracovní.
Anotace v angličtině
The final work "Children's Day with Prehistory" is a pedagogical project for children of older school age attending a school club. The task of this project is to deepen and verify the knowledge about the prehistoric times. The work is divided into two parts - theoretical and practical.
In the theoretical part there is a description of the target group, basic concepts such as socialization, communication, extracurricular education school club are briefly described. In the second part of the thesis, the author describes the activities that will take place in a fun and educational way in the indoor areas of the school club and in the school garden. The key activities of the project will be cognitive, physical, artistic and occupational.
Klíčová slova
Pravěk, starší školní věk, školní klub, pravěký člověk, jeskynní malba, venuše
Klíčová slova v angličtině
Prehistoric, older school age, school club, prehistoric man, cave painting, venus
Zásady pro vypracování
Cíl závěrečné práce: Zpracování pedagogického projektu zaměřeného na prohlubování a ověřování znalostí o době pravěké pro děti druhého stupně ZŠ navštěvující školní klub.
Požadavky: Formulace teoretických východisek, příprava a zpracování pedagogického projektu, formulace závěrů.
Metody: Projekt.
Zásady pro vypracování
Cíl závěrečné práce: Zpracování pedagogického projektu zaměřeného na prohlubování a ověřování znalostí o době pravěké pro děti druhého stupně ZŠ navštěvující školní klub.
Požadavky: Formulace teoretických východisek, příprava a zpracování pedagogického projektu, formulace závěrů.
Metody: Projekt.
Seznam doporučené literatury
AUGUSTA, P., 2006. Dějiny českých zemí v obrazech: od pravěku po současnost. Praha: Albatros. ISBN 80-00-01704-0.
ČAPEK, R., 2015. Moderní didaktika: lexikon výukových a hodnoticích metod. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-3450-7.
HÁJEK, B., HOFBAUER, B., PÁVKOVÁ, J., 2010. Pedagogika volného času. 2. přeprac. vyd. Praha: Pedagogická fakulta Univerzity Karlovy. ISBN 978-80-7290-471-6.
NAKONEČNÝ, M., 2014. Motivace chování. 3. přeprac. vyd. Praha: Triton. ISBN 978-80-7387-830-6.
TINKOVÁ, E., HRBKOVÁ, K., 2012. Jak se žilo v pravěku. Kralice na Hané: Computer Media. ISBN 978-80-7402-132-9.
VÁGNEROVÁ, M., LISÁ, L., 2021. Vývojová psychologie: dětství a dospívání. 3. přeprac. a dopl. vyd. Praha: Karolinum. ISBN 978-80-246-4961-0.
Seznam doporučené literatury
AUGUSTA, P., 2006. Dějiny českých zemí v obrazech: od pravěku po současnost. Praha: Albatros. ISBN 80-00-01704-0.
ČAPEK, R., 2015. Moderní didaktika: lexikon výukových a hodnoticích metod. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-3450-7.
HÁJEK, B., HOFBAUER, B., PÁVKOVÁ, J., 2010. Pedagogika volného času. 2. přeprac. vyd. Praha: Pedagogická fakulta Univerzity Karlovy. ISBN 978-80-7290-471-6.
NAKONEČNÝ, M., 2014. Motivace chování. 3. přeprac. vyd. Praha: Triton. ISBN 978-80-7387-830-6.
TINKOVÁ, E., HRBKOVÁ, K., 2012. Jak se žilo v pravěku. Kralice na Hané: Computer Media. ISBN 978-80-7402-132-9.
VÁGNEROVÁ, M., LISÁ, L., 2021. Vývojová psychologie: dětství a dospívání. 3. přeprac. a dopl. vyd. Praha: Karolinum. ISBN 978-80-246-4961-0.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Průběh obhajoby je zveřejněn pouze přihlášenému uživateli.