Práce je zaměřena na posílení funkční vztahové interakce, komunikace a zdravého životního stylu prostřednictvím taneční zájmové činnosti. Hlavním cílem je vytvoření fungující skupiny uvnitř tanečního kroužku.
Teoretická část obsahuje základní pojmy jako je tanec, pohyb, zdraví životní styl, komunikace, motivace a volný čas.
Praktická část obsahuje projekt vhodný k realizaci prostřednictvím zážitkové pedagogiky, resp. formou hry.
Anotace v angličtině
The work focuses on strengthening functional relationship interaction, communication, and a healthy lifestyle through dance extracurricular activities. The main goal is to create a functional group within the dance circle.
The theoretical part contains basic concepts such as dance, movement, healthy lifestyle, communication, motivation, and leisure time.
The practical part includes a project suitable for implementation through experiential education, or through the use of games.
Klíčová slova
Zájmová aktivita - tanec, pohyb, komunikace, kolektiv, motivace v dospívání, zdraví životní styl, volný čas.
Klíčová slova v angličtině
Extracurricular activity-dance, movement, communication, collective, motivation in adolescence, health lifestyle, leisure time.
Rozsah průvodní práce
29 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Práce je zaměřena na posílení funkční vztahové interakce, komunikace a zdravého životního stylu prostřednictvím taneční zájmové činnosti. Hlavním cílem je vytvoření fungující skupiny uvnitř tanečního kroužku.
Teoretická část obsahuje základní pojmy jako je tanec, pohyb, zdraví životní styl, komunikace, motivace a volný čas.
Praktická část obsahuje projekt vhodný k realizaci prostřednictvím zážitkové pedagogiky, resp. formou hry.
Anotace v angličtině
The work focuses on strengthening functional relationship interaction, communication, and a healthy lifestyle through dance extracurricular activities. The main goal is to create a functional group within the dance circle.
The theoretical part contains basic concepts such as dance, movement, healthy lifestyle, communication, motivation, and leisure time.
The practical part includes a project suitable for implementation through experiential education, or through the use of games.
Klíčová slova
Zájmová aktivita - tanec, pohyb, komunikace, kolektiv, motivace v dospívání, zdraví životní styl, volný čas.
Klíčová slova v angličtině
Extracurricular activity-dance, movement, communication, collective, motivation in adolescence, health lifestyle, leisure time.
Zásady pro vypracování
Cíl: Zpracování pedagogického projektu, který se zaměřuje na posílení funkční vztahové interakce, komunikace a zdravého životního stylu prostřednictvím taneční zájmové činnosti.
Požadavky:Formulace teoretických východisek, příprava a zpracování prdagogického projektu, formulace závěrů.
Metoda:Projekt.
Při zpracovávání závěrečné práce budu postupovat v souladu s pokyny vedoucí práce.
Zásady pro vypracování
Cíl: Zpracování pedagogického projektu, který se zaměřuje na posílení funkční vztahové interakce, komunikace a zdravého životního stylu prostřednictvím taneční zájmové činnosti.
Požadavky:Formulace teoretických východisek, příprava a zpracování prdagogického projektu, formulace závěrů.
Metoda:Projekt.
Při zpracovávání závěrečné práce budu postupovat v souladu s pokyny vedoucí práce.
Seznam doporučené literatury
DOSEDLOVÁ, J., 2012. Role tance v dějinách lidstva a v současné psychoterapii. 1. vyd. Praha: Grada. ISBN 978-80247-3711-9
HANUŠ, R., CHYTILOVÁ, L., 2009. Zážitkově pedagogické učení. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-2816-2
PRŮCHA, J., 2009. Moderní pedagogika. 4. aktual. a dopl. vyd. Praha: Portál. ISBN 978-807367-503-5.
VÁGNEROVÁ, M.,1999. Úvod do psychologie. 2. vyd. Praha. Karolinum. ISBN 80-7184-421-7
ZEDKOVÁ, I., 2012. Tanečně pohybová terapie: teorie a praxe. Olomouc: Univerzita Palackého. ISBN 9788024431857
Seznam doporučené literatury
DOSEDLOVÁ, J., 2012. Role tance v dějinách lidstva a v současné psychoterapii. 1. vyd. Praha: Grada. ISBN 978-80247-3711-9
HANUŠ, R., CHYTILOVÁ, L., 2009. Zážitkově pedagogické učení. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-2816-2
PRŮCHA, J., 2009. Moderní pedagogika. 4. aktual. a dopl. vyd. Praha: Portál. ISBN 978-807367-503-5.
VÁGNEROVÁ, M.,1999. Úvod do psychologie. 2. vyd. Praha. Karolinum. ISBN 80-7184-421-7
ZEDKOVÁ, I., 2012. Tanečně pohybová terapie: teorie a praxe. Olomouc: Univerzita Palackého. ISBN 9788024431857
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Průběh obhajoby je zveřejněn pouze přihlášenému uživateli.