Tato bakalářská práce se zaměřuje na vysvětlení významných teoretických pojmů z oblastí online marketingu, databází, databázových systémů, SQL a Business Intelligence. V praktické části se tyto pojmy využívají při zpracování marketingových dat, jež jsou následně vizualizována v přehledném dashboardu. Cílem práce je přiblížit čtenářům významy těchto pojmů a představit řešení projektu prostřednictvím nástroje Bizzflow.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis focuses on explaining important theoretical concepts in the areas of online marketing, databases, database systems, SQL and Business Intelligence. In the practical part, these concepts are used in the processing of marketing data, which is then visualized in a clear dashboard. The aim of the thesis is to introduce the readers to the meanings of these concepts and to present the project solution through the Bizzflow tool.
Klíčová slova
Bizzflow, Business intelligence, databáze, ETL, GoodData, SQL, online marketing, vizualizace.
Klíčová slova v angličtině
Bizzflow, Business Intelligence, databases, ETL, GoodData, SQL, online marketing, visualization.
Rozsah průvodní práce
72
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce se zaměřuje na vysvětlení významných teoretických pojmů z oblastí online marketingu, databází, databázových systémů, SQL a Business Intelligence. V praktické části se tyto pojmy využívají při zpracování marketingových dat, jež jsou následně vizualizována v přehledném dashboardu. Cílem práce je přiblížit čtenářům významy těchto pojmů a představit řešení projektu prostřednictvím nástroje Bizzflow.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis focuses on explaining important theoretical concepts in the areas of online marketing, databases, database systems, SQL and Business Intelligence. In the practical part, these concepts are used in the processing of marketing data, which is then visualized in a clear dashboard. The aim of the thesis is to introduce the readers to the meanings of these concepts and to present the project solution through the Bizzflow tool.
Klíčová slova
Bizzflow, Business intelligence, databáze, ETL, GoodData, SQL, online marketing, vizualizace.
Klíčová slova v angličtině
Bizzflow, Business Intelligence, databases, ETL, GoodData, SQL, online marketing, visualization.
Zásady pro vypracování
Možnosti zpracování marketingových dat.
Vymezení relevantních databázových a Business Intelligence pojmů.
Představení ETL nástroje Bizzflow.
Analýza a transformace dat pomocí Bizzflow.
Zhodnocení a formulace doporučení.
Zásady pro vypracování
Možnosti zpracování marketingových dat.
Vymezení relevantních databázových a Business Intelligence pojmů.
Představení ETL nástroje Bizzflow.
Analýza a transformace dat pomocí Bizzflow.
Zhodnocení a formulace doporučení.
Seznam doporučené literatury
FORTA, Ben, 2013. Sams Teach Yourself SQL in 10 Minutes. 4. vyd. Indianapolis: Sams Publishing. ISBN 978-06-7233-607-2.
HARRINGTON, Jan L., 2016. Relational Database Design and Implementation. 4. vyd. Cambridge: Elsevier. ISBN 978-0-12-804399-8.
PROKOP, Marek a kolektiv autorů, 2014. Online marketing. Brno: Computer Press. ISBN 978-80-251-4155-7.
LAURENČÍK, Marek a Michal BUREŠ, 2018. SQL: podrobný průvodce uživatele. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-271-0774-2.
REEVE, April, , 2013. Managing Data in Motion: Data Integration Best Practice Techniques and Technologies. Waltham: Elsevier. ISBN 978-0-12-397167-8.