Primárním cílem této diplomové práce je implementace principů výkonnostního online a offline marketingu při organizaci eventových kampaní a zhodnocení kritérií pro úspěšnost takových akcí pro vybranou společnost produkující alkoholický nápoj. Nástrojem pro tuto práci je mimo jíné popis činnosti brand ambassadora ve vybrané společnosti a vysvětlení fungování student brand ambassador programu pro tuto společnost v České republice, včetně organizace eventu a jeho online propagace. V teoretické části jsou popsány pojmy související s realizací marketingové aktivace a její online propagace jako jsou výkonnostní marketing, event management a brand ambassador. V poslední části práce je popsáno vytvoření eventu a shrnutí zhodnocení celkové úspěšnosti akce, i její eventové kampaně.
Anotace v angličtině
The primary objective of this thesis is to implement the principles of online and offline performance marketing in the organization of event campaigns and to evaluate the criteria for the success of such events for a selected alcoholic beverage company. The tool for this thesis is, among other things, a description of the activities of the brand ambassador in the selected company and an explanation of the functioning of the student brand ambassador program for this company in the Czech Republic, including the organization of the event and its online promotion. The theoretical part describes the concepts related to the implementation of marketing activation and its online promotion such as performance marketing, event management and brand ambassador. The last part of the thesis describes the creation of the event and summarizes the evaluation of the overall success of the event and its event campaign.
Primárním cílem této diplomové práce je implementace principů výkonnostního online a offline marketingu při organizaci eventových kampaní a zhodnocení kritérií pro úspěšnost takových akcí pro vybranou společnost produkující alkoholický nápoj. Nástrojem pro tuto práci je mimo jíné popis činnosti brand ambassadora ve vybrané společnosti a vysvětlení fungování student brand ambassador programu pro tuto společnost v České republice, včetně organizace eventu a jeho online propagace. V teoretické části jsou popsány pojmy související s realizací marketingové aktivace a její online propagace jako jsou výkonnostní marketing, event management a brand ambassador. V poslední části práce je popsáno vytvoření eventu a shrnutí zhodnocení celkové úspěšnosti akce, i její eventové kampaně.
Anotace v angličtině
The primary objective of this thesis is to implement the principles of online and offline performance marketing in the organization of event campaigns and to evaluate the criteria for the success of such events for a selected alcoholic beverage company. The tool for this thesis is, among other things, a description of the activities of the brand ambassador in the selected company and an explanation of the functioning of the student brand ambassador program for this company in the Czech Republic, including the organization of the event and its online promotion. The theoretical part describes the concepts related to the implementation of marketing activation and its online promotion such as performance marketing, event management and brand ambassador. The last part of the thesis describes the creation of the event and summarizes the evaluation of the overall success of the event and its event campaign.
Teoretická východiska týkající se výkonnostního online marketingu a event managementu
Vysvětlení konceptu brand ambassador, jeho fungování a zhodnocení ve vybrané společnosti.
Zhodnocení dosavadních kritérií pro úspěšnost marketingové aktivace pomocí online a offline konverzí
Realizace eventové kampaně
Zhodnocení výsledků a formulace doporučení
Zásady pro vypracování
Teoretická východiska týkající se výkonnostního online marketingu a event managementu
Vysvětlení konceptu brand ambassador, jeho fungování a zhodnocení ve vybrané společnosti.
Zhodnocení dosavadních kritérií pro úspěšnost marketingové aktivace pomocí online a offline konverzí
Realizace eventové kampaně
Zhodnocení výsledků a formulace doporučení
Seznam doporučené literatury
GONWAY, David George, 2019. Event Manager's Bible. Boston: Little, Brown Book Group. ISBN 978-14-7214-346-4
HIND, David W G, DISIMULACION, Maria Arlene, FERNANDEZ, Karen, LIN, Kuan-Wen Eric, SHARMA, Anukrati a Peni ZULANDARI SUROTO, 2019. International Best Practice in Event Management: Based on The APIEM Certified Event Manager. Jakarta: Prasetiya Mulya Publishing. ISBN 978-602-1571-34-7.
KINGSNORTH, Simon, 2022. Strategie digitálního marketingu: komplexní přístup k budování strategie pro on-line marketing. Brno: Lingea. ISBN 978-80-7508-714-0.
MALLEN, Cheryl a Lorne ADAMS, 2017. Event management in sport, recreation and tourism: theoretical and practical dimensions. London: Routledge. ISBN 978-11-3823-476-5.
MILLER, Donald, 2017. Building a StoryBrand. New York: HarperCollins Publishers. ISBN 978-14-0020-183-9.
Konzultant: Martina Battistová, Brand Manager, STOCK Plzeň
Seznam doporučené literatury
GONWAY, David George, 2019. Event Manager's Bible. Boston: Little, Brown Book Group. ISBN 978-14-7214-346-4
HIND, David W G, DISIMULACION, Maria Arlene, FERNANDEZ, Karen, LIN, Kuan-Wen Eric, SHARMA, Anukrati a Peni ZULANDARI SUROTO, 2019. International Best Practice in Event Management: Based on The APIEM Certified Event Manager. Jakarta: Prasetiya Mulya Publishing. ISBN 978-602-1571-34-7.
KINGSNORTH, Simon, 2022. Strategie digitálního marketingu: komplexní přístup k budování strategie pro on-line marketing. Brno: Lingea. ISBN 978-80-7508-714-0.
MALLEN, Cheryl a Lorne ADAMS, 2017. Event management in sport, recreation and tourism: theoretical and practical dimensions. London: Routledge. ISBN 978-11-3823-476-5.
MILLER, Donald, 2017. Building a StoryBrand. New York: HarperCollins Publishers. ISBN 978-14-0020-183-9.