Hlavním cílem této diplomové práce je poskytnout hluboký vhled do procesu mapování zákaznické cesty a jeho významu pro online marketing v rámci kavárenského odvětví. V teoretické části se práce soustředí na představení základních konceptů zákaznické zkušenosti a mapování zákaznické cesty a následně analyzuje metody online marketingu, včetně aplikace modelů marketingového trychtýře, a hodnotí jejich přínos pro zlepšení interakce se zákazníky. Praktická část se zabývá mapováním zákaznické cesty v Kafe Stánek Šalďák, které probíhá na základě zjištěných poznatků z teoretické části a provedené situační analýzy společnosti. Výstupem práce je mapa zákaznické cesty pro Kafe Stánek Šalďák spolu s návrhy na vylepšení a strategie rozšíření kontaktních bodů skrze digitalizaci, které mají potenciál zvýšit konkurenceschopnost podniku a přilákat nové zákazníky.
Anotace v angličtině
The primary goal of this thesis is to provide an in-depth insight into the customer journey mapping process and its significance for online marketing within the cafe industry. The theoretical part focuses on introducing the fundamental concepts of customer experience and customer journey mapping, followed by an analysis of online marketing methods, including the application of marketing funnel models, and assessing their contribution to improving customer interactions. The practical part deals with mapping the customer journey at Kafe Stánek Šalďák, based on findings from the theoretical part and the situational analysis of the company. The outcome of the work is a customer journey map for Kafe Stánek Šalďák, along with suggestions for improvement and strategies for expanding contact points through digitalization, which have the potential to increase the company's competitiveness and attract new customers.
customer experience, customer journey mapping, digital marketing, marketing funnel, social media
Rozsah průvodní práce
126 s. (200 600 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Hlavním cílem této diplomové práce je poskytnout hluboký vhled do procesu mapování zákaznické cesty a jeho významu pro online marketing v rámci kavárenského odvětví. V teoretické části se práce soustředí na představení základních konceptů zákaznické zkušenosti a mapování zákaznické cesty a následně analyzuje metody online marketingu, včetně aplikace modelů marketingového trychtýře, a hodnotí jejich přínos pro zlepšení interakce se zákazníky. Praktická část se zabývá mapováním zákaznické cesty v Kafe Stánek Šalďák, které probíhá na základě zjištěných poznatků z teoretické části a provedené situační analýzy společnosti. Výstupem práce je mapa zákaznické cesty pro Kafe Stánek Šalďák spolu s návrhy na vylepšení a strategie rozšíření kontaktních bodů skrze digitalizaci, které mají potenciál zvýšit konkurenceschopnost podniku a přilákat nové zákazníky.
Anotace v angličtině
The primary goal of this thesis is to provide an in-depth insight into the customer journey mapping process and its significance for online marketing within the cafe industry. The theoretical part focuses on introducing the fundamental concepts of customer experience and customer journey mapping, followed by an analysis of online marketing methods, including the application of marketing funnel models, and assessing their contribution to improving customer interactions. The practical part deals with mapping the customer journey at Kafe Stánek Šalďák, based on findings from the theoretical part and the situational analysis of the company. The outcome of the work is a customer journey map for Kafe Stánek Šalďák, along with suggestions for improvement and strategies for expanding contact points through digitalization, which have the potential to increase the company's competitiveness and attract new customers.
customer experience, customer journey mapping, digital marketing, marketing funnel, social media
Zásady pro vypracování
Možnosti online trackingu v oblasti reklamy.
Modely používané při cílení online reklamy (TOFU-MOFU-BOFU, AIDA, marketingový trychtýř, marketingové aukce).
Představení současného stavu zákaznického mapování u vybrané společnosti
Návrh optimalizace procesů mapování a související marketingové strategie
Zhodnocení výsledků navrhovaného řešení a formulace doporučení.
Zásady pro vypracování
Možnosti online trackingu v oblasti reklamy.
Modely používané při cílení online reklamy (TOFU-MOFU-BOFU, AIDA, marketingový trychtýř, marketingové aukce).
Představení současného stavu zákaznického mapování u vybrané společnosti
Návrh optimalizace procesů mapování a související marketingové strategie
Zhodnocení výsledků navrhovaného řešení a formulace doporučení.
Seznam doporučené literatury
ATHERTON, Julie, 2020. Social media strategy: a practical guide to social media marketing and customer engagement. London: Kogan Page. ISBN 978-0-7494-9707-1.
BRUNEC, Jan, 2017. Google analytics. Praha: Grada Publishing. Průvodce. ISBN 978-80-271-0338-6.
KINGSNORTH, Simon, 2019. Digital marketing strategy: an integrated approach to online marketing. Second edition. London: Kogan Page. ISBN 978-0-7494-8422-4.
SEMERÁDOVÁ, Tereza, Petr WEINLICH, Pavla ŠVERMOVÁ, Marián LAMR, Lenka SUKOVÁ, Ladislava MÍKOVÁ and Michal DOSTÁL, 2021. Jak na digitální marketingovou strategii firmy. Liberec: Technická univerzita v Liberci. ISBN 978-80-7494-564-9.
Konzultant: Ing. Gabriel Rabina, majitel společnosti Catfé Kočičárna s.r.o.
Seznam doporučené literatury
ATHERTON, Julie, 2020. Social media strategy: a practical guide to social media marketing and customer engagement. London: Kogan Page. ISBN 978-0-7494-9707-1.
BRUNEC, Jan, 2017. Google analytics. Praha: Grada Publishing. Průvodce. ISBN 978-80-271-0338-6.
KINGSNORTH, Simon, 2019. Digital marketing strategy: an integrated approach to online marketing. Second edition. London: Kogan Page. ISBN 978-0-7494-8422-4.
SEMERÁDOVÁ, Tereza, Petr WEINLICH, Pavla ŠVERMOVÁ, Marián LAMR, Lenka SUKOVÁ, Ladislava MÍKOVÁ and Michal DOSTÁL, 2021. Jak na digitální marketingovou strategii firmy. Liberec: Technická univerzita v Liberci. ISBN 978-80-7494-564-9.