Bakalářská práce "Personální marketing ve vybraném podniku" je rozdělena na dvě části, na teoretickou část a praktickou část. Teoretická část práce popisuje koncept personálního marketingu a jeho aplikaci prostřednictvím marketingového mixu, včetně externího a interního personálního marketingu. Dále je popsána korelace mezi spokojenosti zaměstnanců a budováním značky zaměstnavatele. Praktická část se zaměřuje na vybranou společnost, kde popisuje současně používané externí komunikační kanály a hodnotí jejich důležitost pomocí výstupu z dotazníkového šetření. Na základě získaných a interpretovaných výsledků je v závěru uvedeno doporučení jak pro zlepšení externí marketingové komunikace, tak užívání zbylých marketingových nástrojů.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis "Personnel Marketing of the Selected Company" is divided into two parts, a theoretical part and a practical part. The theoretical part of the thesis describes the concept of personnel marketing and its application through the marketing mix, including external and internal personnel marketing. Furthermore, the correlation between employee satisfaction and employer branding is described. The practical part focuses on a selected company, where it describes the simultaneously used external communication channels and evaluates their importance using the output of a questionnaire survey. Based on the obtained and interpreted results, the conclusion provides recommendations for improving both external marketing communication and the use of the remaining marketing tools.
Klíčová slova
Externí personální marketing, marketing, marketingový mix v personálním marketingu, personální marketing, spokojenost zaměstnanců, značka zaměstnavatele
Bakalářská práce "Personální marketing ve vybraném podniku" je rozdělena na dvě části, na teoretickou část a praktickou část. Teoretická část práce popisuje koncept personálního marketingu a jeho aplikaci prostřednictvím marketingového mixu, včetně externího a interního personálního marketingu. Dále je popsána korelace mezi spokojenosti zaměstnanců a budováním značky zaměstnavatele. Praktická část se zaměřuje na vybranou společnost, kde popisuje současně používané externí komunikační kanály a hodnotí jejich důležitost pomocí výstupu z dotazníkového šetření. Na základě získaných a interpretovaných výsledků je v závěru uvedeno doporučení jak pro zlepšení externí marketingové komunikace, tak užívání zbylých marketingových nástrojů.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis "Personnel Marketing of the Selected Company" is divided into two parts, a theoretical part and a practical part. The theoretical part of the thesis describes the concept of personnel marketing and its application through the marketing mix, including external and internal personnel marketing. Furthermore, the correlation between employee satisfaction and employer branding is described. The practical part focuses on a selected company, where it describes the simultaneously used external communication channels and evaluates their importance using the output of a questionnaire survey. Based on the obtained and interpreted results, the conclusion provides recommendations for improving both external marketing communication and the use of the remaining marketing tools.
Klíčová slova
Externí personální marketing, marketing, marketingový mix v personálním marketingu, personální marketing, spokojenost zaměstnanců, značka zaměstnavatele
Analýza uplatňování externího personálního marketingu ve vybraném podniku.
Zhodnocení analýzy a formulace doporučení.
Závěr.
Zásady pro vypracování
Teoretická východiska personálního marketingu.
Představení vybraného podniku.
Analýza uplatňování externího personálního marketingu ve vybraném podniku.
Zhodnocení analýzy a formulace doporučení.
Závěr.
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG, Michael, Stephen TAYLOR, 2015. Řízení lidských zdrojů: Moderní pojetí a postupy. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-5258-7.
MYSLIVCOVÁ, Světlana, Kateřina MARŠÍKOVÁ, Pavla ŠVERMOVÁ a Vendula MACHÁČKOVÁ, 2017. Personální marketing a budování značky zaměstnavatele. Liberec: Technická univerzita v Liberci. ISBN 978-80-7494-382-9.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG, 2012, Principles of marketing. Harlow: Pearson. ISBN 978-0-273-75243-1.
ŠLAPÁK, Čeněk Tim a Martin ŠTEFKO, 2015. Praktický personální marketink: řízení lidských zdrojů v pracovněprávních souvislostech. Praha: Ústav státu a práva AV ČR. ISBN 978-80-87439-19-7.
KNORR-BREMSE Systémy pro užitková vozidla ČR, s.r.o.
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG, Michael, Stephen TAYLOR, 2015. Řízení lidských zdrojů: Moderní pojetí a postupy. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-5258-7.
MYSLIVCOVÁ, Světlana, Kateřina MARŠÍKOVÁ, Pavla ŠVERMOVÁ a Vendula MACHÁČKOVÁ, 2017. Personální marketing a budování značky zaměstnavatele. Liberec: Technická univerzita v Liberci. ISBN 978-80-7494-382-9.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG, 2012, Principles of marketing. Harlow: Pearson. ISBN 978-0-273-75243-1.
ŠLAPÁK, Čeněk Tim a Martin ŠTEFKO, 2015. Praktický personální marketink: řízení lidských zdrojů v pracovněprávních souvislostech. Praha: Ústav státu a práva AV ČR. ISBN 978-80-87439-19-7.