Tématem závěrečné práce je projekt dětského dne na Základní a mateřské škole ve Vysokém Veselí. Cílem závěrečné práce je vytvořit projekt pro uskutečnění dětského dne na téma indiáni. Předmětem zájmu je vysvětlení pojmů, které s tímto tématem, souvisejí. Jedná se o pojem environmentální výchovy a její cíle a prostředky. Dále popisuje cílovou skupinu pro projektový den a v poslední řadě samotný projekt.
Anotace v angličtině
The topic of the final thesis is the children's day project at the Elementary and Kindergarten in Vysoké Veselí. The goal of the final thesis is to create a project for the realization of a children's day on the theme of Indians. The subject of interest is the explanation of terms related to this topic. This is the concept of environmental education and its goals and means. It also describes the target group for the project day and, finally, the project itself.
Klíčová slova
Environmentální výchova, cíle a prostředky enviromentální výchovy, rámcový vzdělávací program, školní vzdělávací program, ranný a střední školní věk.
Klíčová slova v angličtině
Environmental education, goals and means of environmental education, framework education program, school education program, early and middle school age.
Rozsah průvodní práce
27 s. (6086 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Tématem závěrečné práce je projekt dětského dne na Základní a mateřské škole ve Vysokém Veselí. Cílem závěrečné práce je vytvořit projekt pro uskutečnění dětského dne na téma indiáni. Předmětem zájmu je vysvětlení pojmů, které s tímto tématem, souvisejí. Jedná se o pojem environmentální výchovy a její cíle a prostředky. Dále popisuje cílovou skupinu pro projektový den a v poslední řadě samotný projekt.
Anotace v angličtině
The topic of the final thesis is the children's day project at the Elementary and Kindergarten in Vysoké Veselí. The goal of the final thesis is to create a project for the realization of a children's day on the theme of Indians. The subject of interest is the explanation of terms related to this topic. This is the concept of environmental education and its goals and means. It also describes the target group for the project day and, finally, the project itself.
Klíčová slova
Environmentální výchova, cíle a prostředky enviromentální výchovy, rámcový vzdělávací program, školní vzdělávací program, ranný a střední školní věk.
Klíčová slova v angličtině
Environmental education, goals and means of environmental education, framework education program, school education program, early and middle school age.
Zásady pro vypracování
Cíl: Zpracovat pedagogický projekt pro děti mladšího školního věku se zaměřením na enviromentální výchovu.
Požadavky: Formulace teoretických východisek, příprava a zpracování pedagogického projektu, formulace závěrů.
Metoda: Projekt.
Při zpracování závěrečné práce budu postupovat v souladu s pokyny vedoucí práce.
Zásady pro vypracování
Cíl: Zpracovat pedagogický projekt pro děti mladšího školního věku se zaměřením na enviromentální výchovu.
Požadavky: Formulace teoretických východisek, příprava a zpracování pedagogického projektu, formulace závěrů.
Metoda: Projekt.
Při zpracování závěrečné práce budu postupovat v souladu s pokyny vedoucí práce.
Seznam doporučené literatury
BENDL, Stanislav a kol., 2015. Vychovatelství. Učebnice teoretických základůoboru. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-9763-2.
DVOŘÁKOVÁ, Hana, 2011. Pohybem a hrou rozvíjíme osobnost dítěte. Praha: Portál. ISBN 978-80-7367-819-7.
ŠEBEŠOVÁ, Petra a kol., 2013. Enviromentální výchova pro ZŠ a SŠ.Tři kroky k aktivnímu vyučování. Praha: Portál. ISBN 978-80-262-0503-6.
ŠIRCOVÁ, Ivana, 2007. S dětmi v přírodě. Zážitková výchova po celýrok. Praha: Portál. ISBN 978-80-7367-2001-0.
VÁGNEROVÁ, Marie a kol., 2022. Vývojová psychologie. Dětství adospívání. Praha: Karolinum. ISBN 978-80-246-4961-0.
Seznam doporučené literatury
BENDL, Stanislav a kol., 2015. Vychovatelství. Učebnice teoretických základůoboru. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-9763-2.
DVOŘÁKOVÁ, Hana, 2011. Pohybem a hrou rozvíjíme osobnost dítěte. Praha: Portál. ISBN 978-80-7367-819-7.
ŠEBEŠOVÁ, Petra a kol., 2013. Enviromentální výchova pro ZŠ a SŠ.Tři kroky k aktivnímu vyučování. Praha: Portál. ISBN 978-80-262-0503-6.
ŠIRCOVÁ, Ivana, 2007. S dětmi v přírodě. Zážitková výchova po celýrok. Praha: Portál. ISBN 978-80-7367-2001-0.
VÁGNEROVÁ, Marie a kol., 2022. Vývojová psychologie. Dětství adospívání. Praha: Karolinum. ISBN 978-80-246-4961-0.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Průběh obhajoby je zveřejněn pouze přihlášenému uživateli.