Bakalářská práce zkoumá vztah mezi generačním marketingem a trendem sdílené ekonomiky v oblasti služeb.
Teoretická část se zabývá definicí marketingu a sdílené ekonomiky. Práce popisuje specifické potřeby, hodnoty a preference generace X, Y a Z. Teoretická část je dále zaměřena na charakteristiku a základní pojmy coworkingu jako jednu z forem sdílené služby.
Praktická část představuje vybrané coworkingové centrum a charakterizuje základní informace o něm. Tato část se dále zabývá marketingovým mixem vybraného coworkingového centra a provádí analýzu generačního marketingu prostřednictvím dotazníkového šetření a osobní schůzky v coworkingovém centru.
Anotace v angličtině
The bachelor examines the relationship between generational marketing and the trend of the sharing economy in the service sector.
The theoretical part deals with the definition of marketing and the sharing economy. The thesis describes the specific needs, values and preferences generation X, Y and Z. The theoretical part further focuses on the characterization and basic concepts of coworking as one form of shared service.
The practical part introduces a selected coworking center and characterizes basic information about it. This part also deals with the marketing mix of the selected coworking center and conducts an analysis of generational marketing through questionnaire surveys and personal meetings in the coworking center.
Klíčová slova
Coworkingové centrum, generační marketing, generace, marketingový mix, práce na dálku.
Klíčová slova v angličtině
Coworking center, generational marketing, generation, marketing mix, remote work.
Rozsah průvodní práce
47 s. (83 064 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce zkoumá vztah mezi generačním marketingem a trendem sdílené ekonomiky v oblasti služeb.
Teoretická část se zabývá definicí marketingu a sdílené ekonomiky. Práce popisuje specifické potřeby, hodnoty a preference generace X, Y a Z. Teoretická část je dále zaměřena na charakteristiku a základní pojmy coworkingu jako jednu z forem sdílené služby.
Praktická část představuje vybrané coworkingové centrum a charakterizuje základní informace o něm. Tato část se dále zabývá marketingovým mixem vybraného coworkingového centra a provádí analýzu generačního marketingu prostřednictvím dotazníkového šetření a osobní schůzky v coworkingovém centru.
Anotace v angličtině
The bachelor examines the relationship between generational marketing and the trend of the sharing economy in the service sector.
The theoretical part deals with the definition of marketing and the sharing economy. The thesis describes the specific needs, values and preferences generation X, Y and Z. The theoretical part further focuses on the characterization and basic concepts of coworking as one form of shared service.
The practical part introduces a selected coworking center and characterizes basic information about it. This part also deals with the marketing mix of the selected coworking center and conducts an analysis of generational marketing through questionnaire surveys and personal meetings in the coworking center.
Klíčová slova
Coworkingové centrum, generační marketing, generace, marketingový mix, práce na dálku.
Klíčová slova v angličtině
Coworking center, generational marketing, generation, marketing mix, remote work.
Zásady pro vypracování
Stanovení cílů.
Vysvětlení pojmů, zaměření a funkce coworkingových center.
Analýza coworkingového centra.
Zhodnocení činnosti coworkingového centra.
Formulace závěru a zhodnocení výzkumu.
Zásady pro vypracování
Stanovení cílů.
Vysvětlení pojmů, zaměření a funkce coworkingových center.
Analýza coworkingového centra.
Zhodnocení činnosti coworkingového centra.
Formulace závěru a zhodnocení výzkumu.
Seznam doporučené literatury
FRIED, Jason a David Heinemeier HANSSON, 2014. Práce na dálku: zn.: Kancelář zbytečná. Brno: Jan Melvil Publishing. ISBN 978-80-87270-98-1.
PICHRT, Jan; Radim BOHÁČ a Jakub MORÁVEK, 2017. Sdílená ekonomika - sdílený právní problém?. Praha: Wolters Kluwer. ISBN 978-80-7552-874-2.
PICHRT, Jan; Radim BOHÁČ a Jakub MORÁVEK, 2019. Sdílená ekonomika tři roky poté - závěry a perspektivy. Praha: Wolters Kluwer. ISBN 978-80-7598-591-0
SUVITTAWAT, Adisak, 2023. How Customer Responding to Coworking Spaces By 24 Hour Service Providers Under the Covid-19 Pandemic: A Case of Three Dummy Coworking Space Providers at Nakhon Ratchasima Province. Global Business & Finance Review, vol. 28, no. 1, s. 47-57. ISSN 10886931.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava, 2014. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-5037-8.
Seznam doporučené literatury
FRIED, Jason a David Heinemeier HANSSON, 2014. Práce na dálku: zn.: Kancelář zbytečná. Brno: Jan Melvil Publishing. ISBN 978-80-87270-98-1.
PICHRT, Jan; Radim BOHÁČ a Jakub MORÁVEK, 2017. Sdílená ekonomika - sdílený právní problém?. Praha: Wolters Kluwer. ISBN 978-80-7552-874-2.
PICHRT, Jan; Radim BOHÁČ a Jakub MORÁVEK, 2019. Sdílená ekonomika tři roky poté - závěry a perspektivy. Praha: Wolters Kluwer. ISBN 978-80-7598-591-0
SUVITTAWAT, Adisak, 2023. How Customer Responding to Coworking Spaces By 24 Hour Service Providers Under the Covid-19 Pandemic: A Case of Three Dummy Coworking Space Providers at Nakhon Ratchasima Province. Global Business & Finance Review, vol. 28, no. 1, s. 47-57. ISSN 10886931.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava, 2014. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-5037-8.
Přílohy volně vložené
Žádné
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Průběh obhajoby je zveřejněn pouze přihlášenému uživateli.