Práce se zaměřuje na představení dvou dílčích projektů probíhajících v rámci projektu Comenius na Střední uměleckoprůmyslové škole v Turnově.
Cílem této bakalářské práce je porovnat výukové charakteristiky partnerských škol projektu Comenius, zjistit názory a postoje účastníků na základě výpovědí zúčastněných žáků v jednotlivých institucích.
V teoretické části práce je představena Střední uměleckoprůmyslová škola v Turnově, která se v letech 2010-2014 zapojila v rámci programu celoživotního učení do projektu Comenius. Samostatná kapitola představuje průběh projektu na zúčastněných šperkařských školách v partnerských zemích v Evropě.
Praktická část prezentuje realizaci a výsledky výzkumného šetření uskutečněného mezi účastníky projektu Comenius. V závěru je provedena analýza řemeslných charakteristik a specifik jednotlivých škol.
Anotace v angličtině
The thesis focuses on introducing two projects realizing in case of the Comenius project at Secondary School of Applied Arts and the College of Craft Turnov.
The point of this thesis is to compare the teaching methods of partnership schools of Comenius program, to find out the opinions and attitudes of the participants depending on their statements.
In the theoretical part of the thesis the school is introduced at Secondary School of Applied Arts and the College of Craft Turnov about themselves in the years 2010-2014 participated in the Lifelong Learning Programme Comenius projects.One chapter also describes the course of the project at the partnership jewellery schools all over Europe.
The actual part of the thesis presents realization and the results of the research among the students of the Comenius project. The analysis of the crafts and the specifics of each school are described at the end of the thesis.
Klíčová slova
Comenius, vzdělávání, uměleckoprůmyslová, škola, zahraniční, spolupráce, šperkařství, umění
Klíčová slova v angličtině
Comenius, education, of applied arts, school, foreign, cooperation, jewelery, art
Rozsah průvodní práce
65 s. (91569), obrázky 2 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Práce se zaměřuje na představení dvou dílčích projektů probíhajících v rámci projektu Comenius na Střední uměleckoprůmyslové škole v Turnově.
Cílem této bakalářské práce je porovnat výukové charakteristiky partnerských škol projektu Comenius, zjistit názory a postoje účastníků na základě výpovědí zúčastněných žáků v jednotlivých institucích.
V teoretické části práce je představena Střední uměleckoprůmyslová škola v Turnově, která se v letech 2010-2014 zapojila v rámci programu celoživotního učení do projektu Comenius. Samostatná kapitola představuje průběh projektu na zúčastněných šperkařských školách v partnerských zemích v Evropě.
Praktická část prezentuje realizaci a výsledky výzkumného šetření uskutečněného mezi účastníky projektu Comenius. V závěru je provedena analýza řemeslných charakteristik a specifik jednotlivých škol.
Anotace v angličtině
The thesis focuses on introducing two projects realizing in case of the Comenius project at Secondary School of Applied Arts and the College of Craft Turnov.
The point of this thesis is to compare the teaching methods of partnership schools of Comenius program, to find out the opinions and attitudes of the participants depending on their statements.
In the theoretical part of the thesis the school is introduced at Secondary School of Applied Arts and the College of Craft Turnov about themselves in the years 2010-2014 participated in the Lifelong Learning Programme Comenius projects.One chapter also describes the course of the project at the partnership jewellery schools all over Europe.
The actual part of the thesis presents realization and the results of the research among the students of the Comenius project. The analysis of the crafts and the specifics of each school are described at the end of the thesis.
Klíčová slova
Comenius, vzdělávání, uměleckoprůmyslová, škola, zahraniční, spolupráce, šperkařství, umění
Klíčová slova v angličtině
Comenius, education, of applied arts, school, foreign, cooperation, jewelery, art
Zásady pro vypracování
Cíl:
Porovnat výukové charakteristiky vybraných partnerských škol projektu Comenius. Zjistit názory a postoje vybraných účastníků projektu Comenius.
Požadavky:
Prostudování dostupné literatury a dokumentů.
Prostudování metody dotazníku.
Konstrukce dotazníku.
Provedení a vyhodnocení.
Metody:
dotazník
obsahová analýza
Zásady pro vypracování
Cíl:
Porovnat výukové charakteristiky vybraných partnerských škol projektu Comenius. Zjistit názory a postoje vybraných účastníků projektu Comenius.
Požadavky:
Prostudování dostupné literatury a dokumentů.
Prostudování metody dotazníku.
Konstrukce dotazníku.
Provedení a vyhodnocení.
Metody:
dotazník
obsahová analýza
Seznam doporučené literatury
KULKA, Jiří. Psychologie umění. Vyd. 2., přeprac. a dopl., v Grada Publishing 1. Praha: Grada, 2008, 435 s. Psyché (Grada Publishing). ISBN 978-802-4723-297.
CHRÁSKA, Miroslav. Metody pedagogického výzkumu: základy kvantitativního výzkumu. Vydání 1. Praha: Grada Publishing, 2007, 265 s. ISBN 978-80-247-1369-4.
HELUS, Zdeněk. Sociální psychologie pro pedagogy. Vyd. 1. Praha: Grada, 2007, 280 s. Pedagogika (Grada). ISBN 978-80-247-1168-3.
VÁGNEROVÁ, Marie. Vývojová psychologie. Vyd. 1. V Praze: Karolinum, 2005, 467 s. ISBN 978-802-4609-560.
DEBNÁR, Viktor A. Umělci bez hranic: mezinárodní spolupráce a mobilita v oblasti kultury. 1. vyd. Praha: Institut umění, 2009, 72 p. ISBN 978-807-0082-409.
Seznam doporučené literatury
KULKA, Jiří. Psychologie umění. Vyd. 2., přeprac. a dopl., v Grada Publishing 1. Praha: Grada, 2008, 435 s. Psyché (Grada Publishing). ISBN 978-802-4723-297.
CHRÁSKA, Miroslav. Metody pedagogického výzkumu: základy kvantitativního výzkumu. Vydání 1. Praha: Grada Publishing, 2007, 265 s. ISBN 978-80-247-1369-4.
HELUS, Zdeněk. Sociální psychologie pro pedagogy. Vyd. 1. Praha: Grada, 2007, 280 s. Pedagogika (Grada). ISBN 978-80-247-1168-3.
VÁGNEROVÁ, Marie. Vývojová psychologie. Vyd. 1. V Praze: Karolinum, 2005, 467 s. ISBN 978-802-4609-560.
DEBNÁR, Viktor A. Umělci bez hranic: mezinárodní spolupráce a mobilita v oblasti kultury. 1. vyd. Praha: Institut umění, 2009, 72 p. ISBN 978-807-0082-409.
Přílohy volně vložené
CD ROM
Přílohy vázané v práci
mapy, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Průběh obhajoby je zveřejněn pouze přihlášenému uživateli.