Bakalářská práce se zabývá tvorbou funkčního celotáborového programu pro věkově heterogenní skupiny na letním táboře. Cílem bakalářské práce je vytvořit, koordinovat a pomocí polostrukturovaného pozorování, rozhovorů a analýzy SWOT vyhodnotit celotáborový program. Práce se také zaměřila na prosociálnost účastníků a podporu jejich rozvojových potřeb během táborového programu. Výsledky vyhodnocení ukázaly, že tábor je vhodný pro každou věkovou kategorii, od raného věku až po časnou dospělost.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with the creation of a functional all-camp program for age heterogeneous groups at summer camp. The bachelor's thesis aims to create, coordinate and evaluate a camp-wide program using semi-structured observation, interviews and SWOT analysis. The thesis also focused on the prosociality of the participants and support for their developmental needs during the camp program. The results of the evaluation showed that the camp is suitable for every age category, from early years to middle adulthood.
Klíčová slova
celotáborový program, věkově heterogenní skupina, prosocialita, rodina, komunita
Klíčová slova v angličtině
camp-wide program, age heterogenous groups, prosociality, family, community
Rozsah průvodní práce
79 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá tvorbou funkčního celotáborového programu pro věkově heterogenní skupiny na letním táboře. Cílem bakalářské práce je vytvořit, koordinovat a pomocí polostrukturovaného pozorování, rozhovorů a analýzy SWOT vyhodnotit celotáborový program. Práce se také zaměřila na prosociálnost účastníků a podporu jejich rozvojových potřeb během táborového programu. Výsledky vyhodnocení ukázaly, že tábor je vhodný pro každou věkovou kategorii, od raného věku až po časnou dospělost.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with the creation of a functional all-camp program for age heterogeneous groups at summer camp. The bachelor's thesis aims to create, coordinate and evaluate a camp-wide program using semi-structured observation, interviews and SWOT analysis. The thesis also focused on the prosociality of the participants and support for their developmental needs during the camp program. The results of the evaluation showed that the camp is suitable for every age category, from early years to middle adulthood.
Klíčová slova
celotáborový program, věkově heterogenní skupina, prosocialita, rodina, komunita
Klíčová slova v angličtině
camp-wide program, age heterogenous groups, prosociality, family, community
Zásady pro vypracování
Cíl:
Vytvořit, koordinovat a vyhodnotit funkční program pro věkově heterogenní skupiny na letním táboře.
Zásady pro vypracování:
- pravidelné konzultace s vedoucí práce
- práce s odbornou literaturou
- teoretická část zpracována před realizací programu
- program konzultovaný před jeho realizací
- autoevaluace programu tábora
Metody:
- pozorování
- rozhovory
- narativní metoda
Zásady pro vypracování
Cíl:
Vytvořit, koordinovat a vyhodnotit funkční program pro věkově heterogenní skupiny na letním táboře.
Zásady pro vypracování:
- pravidelné konzultace s vedoucí práce
- práce s odbornou literaturou
- teoretická část zpracována před realizací programu
- program konzultovaný před jeho realizací
- autoevaluace programu tábora
Metody:
- pozorování
- rozhovory
- narativní metoda
Seznam doporučené literatury
HELUS, Z., 2015. Sociální psychologie pro pedagogy. 2., přepracované a doplněné vydání. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-4674-6.
NEUMAN, J. 2014. Dobrodružné hry a cvičení v přírodě. Portál. ISBN 978-80-262-0628- 6.
ŠVAŘÍČEK, R., et. al., 2014. Kvalitativní výzkum v pedagogických vědách. Praha: Portál. ISBN 978-80-262-0644-6
VÁGNEROVÁ, M., 2012. Vývojová psychologie: dětství a dospívání. Vyd. 2. Praha: Karolinum. ISBN 978-80-246-2153-1
ZELINOVÁ, M., 2007. Hry pro rozvoj emocí a komunikace. Praha: Portál. ISBN 978-80-7367-197-6
Seznam doporučené literatury
HELUS, Z., 2015. Sociální psychologie pro pedagogy. 2., přepracované a doplněné vydání. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-4674-6.
NEUMAN, J. 2014. Dobrodružné hry a cvičení v přírodě. Portál. ISBN 978-80-262-0628- 6.
ŠVAŘÍČEK, R., et. al., 2014. Kvalitativní výzkum v pedagogických vědách. Praha: Portál. ISBN 978-80-262-0644-6
VÁGNEROVÁ, M., 2012. Vývojová psychologie: dětství a dospívání. Vyd. 2. Praha: Karolinum. ISBN 978-80-246-2153-1
ZELINOVÁ, M., 2007. Hry pro rozvoj emocí a komunikace. Praha: Portál. ISBN 978-80-7367-197-6
Přílohy volně vložené
Tabulka, rozhovory
Přílohy vázané v práci
tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Průběh obhajoby je zveřejněn pouze přihlášenému uživateli.