Bakalářská práce na téma Kvalita služeb v cestovním ruchu je zaměřená na zhodnocení kvality poskytovaných služeb Městského informačního centra v Liberci (MIC) především z pohledu klientů. Teoretická část popisuje problematiku cestovního ruchu a jeho produktu, služeb v cestovním ruchu, kvalitu služeb v České republice a jeho měření a v neposlední řadě se práce věnuje charakteristice turistických informačních center. V úvodu praktické části je představené samotné MIC. Následuje první část, která obsahuje elektronické dotazování s vedoucí pracovnicí daného MIC a druhá část tvoří online dotazníkové šetření, jehož úkolem bylo analyzovat spokojenost klientů s poskytovanými službami MIC a jeho kvalitou z pohledu zákazníka. Na závěr je vyhodnocení kvality nabízených služeb MIC a následné doporučení pro zlepšení jeho kvality.
Anotace v angličtině
The bachelor's thesis on the topic of quality of services in tourism is focused on evaluating the quality of services provided by the Municipal Information Center in Liberec, especially from the perspective of clients. The theoretical part describes the issues of tourism and its product, services in tourism, the quality of services in the Czech Republic and its measurement, and last but not least, the work deals with the characteristics of tourist information centers. In the introduction to the practical part, the Municipal Information Center itself is introduced. The first part follows, which contains an electronic survey with the head of the Municipal Information Center and the second part is an online questionnaire survey, the task of which was to analyze client satisfaction with the services provided by the Municipal Information Center and its quality from the customer's point of view. In conclusion, there is an evaluation of the quality of services offered by the Municipal Information Center and subsequent recommendations for improving its quality.
Klíčová slova
Cestovní ruch, kvalita služeb, měření kvality služeb, městské informační centrum, služby v cestovním ruchu, turistická informační centra
Klíčová slova v angličtině
Quality o services, measuring the quality of services, Municipal Information Center, services in tourism, tourism, tourist information centres
Rozsah průvodní práce
54 s. (75 007 znaků).
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce na téma Kvalita služeb v cestovním ruchu je zaměřená na zhodnocení kvality poskytovaných služeb Městského informačního centra v Liberci (MIC) především z pohledu klientů. Teoretická část popisuje problematiku cestovního ruchu a jeho produktu, služeb v cestovním ruchu, kvalitu služeb v České republice a jeho měření a v neposlední řadě se práce věnuje charakteristice turistických informačních center. V úvodu praktické části je představené samotné MIC. Následuje první část, která obsahuje elektronické dotazování s vedoucí pracovnicí daného MIC a druhá část tvoří online dotazníkové šetření, jehož úkolem bylo analyzovat spokojenost klientů s poskytovanými službami MIC a jeho kvalitou z pohledu zákazníka. Na závěr je vyhodnocení kvality nabízených služeb MIC a následné doporučení pro zlepšení jeho kvality.
Anotace v angličtině
The bachelor's thesis on the topic of quality of services in tourism is focused on evaluating the quality of services provided by the Municipal Information Center in Liberec, especially from the perspective of clients. The theoretical part describes the issues of tourism and its product, services in tourism, the quality of services in the Czech Republic and its measurement, and last but not least, the work deals with the characteristics of tourist information centers. In the introduction to the practical part, the Municipal Information Center itself is introduced. The first part follows, which contains an electronic survey with the head of the Municipal Information Center and the second part is an online questionnaire survey, the task of which was to analyze client satisfaction with the services provided by the Municipal Information Center and its quality from the customer's point of view. In conclusion, there is an evaluation of the quality of services offered by the Municipal Information Center and subsequent recommendations for improving its quality.
Klíčová slova
Cestovní ruch, kvalita služeb, měření kvality služeb, městské informační centrum, služby v cestovním ruchu, turistická informační centra
Klíčová slova v angličtině
Quality o services, measuring the quality of services, Municipal Information Center, services in tourism, tourism, tourist information centres
Zásady pro vypracování
Charakteristika služeb v cestovním ruchu
Teoretická východiska kvality služeb a její měření
Vymezení dimenzí kvality služeb
Marketingový výzkum kvality služeb
Vyhodnocení výzkumu a návrh doporučení
Zásady pro vypracování
Charakteristika služeb v cestovním ruchu
Teoretická východiska kvality služeb a její měření
Vymezení dimenzí kvality služeb
Marketingový výzkum kvality služeb
Vyhodnocení výzkumu a návrh doporučení
Seznam doporučené literatury
HOUŠKA, Petr. 2015. Management kvality v cestovním ruchu. Praha: Vysoká škola obchodní v Praze. ISBN 978-80-86841-55-7.
ORIEŠKA, Ján. 2010. Služby v cestovním ruchu. Praha: Idea servis, ISBN 978-80-85970-68-5.
RYGLOVÁ, Kateřina a Ida RAŠOVSKÁ. 2017. Management kvality služeb v cestovním ruchu: Jak zvýšit kvalitu služeb a spokojenost zákazníků. Praha: Grada Publishing, ISBN 978-80-271-9923-5.
GÚČIK, Marian, Tomáš GAJDOŠÍK a Zuzana LENCSÉSOVÁ. 2016. Kvalita a spokojnosť zákazníka v cestovnom ruchu. Bratislava: Wolters Kluwer, ISBN 987-80-8168-350-3.
COOPER, Chris a Colin Michael HALL. 2016. Contemporary Tourism: An International Approach. 3rd edition. Oxford: Goodfellow Publishers. ISBN 978-1-910158-59-3.
Williams, C. et al., 2016. Service Quality in Leisure, Events, Tourism and Sport. 2nd edition. Wallingford: CABI Publishing. ISBN 978-1–780645-45-2.
PROQUEST. 2020 Databáze článků ProQuest [online]. Ann Arbor, MI, USA: ProQuest. Dostupné z http://knihovna.tul.cz
Konzultant: Ing. Jitka Suchánková
Seznam doporučené literatury
HOUŠKA, Petr. 2015. Management kvality v cestovním ruchu. Praha: Vysoká škola obchodní v Praze. ISBN 978-80-86841-55-7.
ORIEŠKA, Ján. 2010. Služby v cestovním ruchu. Praha: Idea servis, ISBN 978-80-85970-68-5.
RYGLOVÁ, Kateřina a Ida RAŠOVSKÁ. 2017. Management kvality služeb v cestovním ruchu: Jak zvýšit kvalitu služeb a spokojenost zákazníků. Praha: Grada Publishing, ISBN 978-80-271-9923-5.
GÚČIK, Marian, Tomáš GAJDOŠÍK a Zuzana LENCSÉSOVÁ. 2016. Kvalita a spokojnosť zákazníka v cestovnom ruchu. Bratislava: Wolters Kluwer, ISBN 987-80-8168-350-3.
COOPER, Chris a Colin Michael HALL. 2016. Contemporary Tourism: An International Approach. 3rd edition. Oxford: Goodfellow Publishers. ISBN 978-1-910158-59-3.
Williams, C. et al., 2016. Service Quality in Leisure, Events, Tourism and Sport. 2nd edition. Wallingford: CABI Publishing. ISBN 978-1–780645-45-2.
PROQUEST. 2020 Databáze článků ProQuest [online]. Ann Arbor, MI, USA: ProQuest. Dostupné z http://knihovna.tul.cz
Konzultant: Ing. Jitka Suchánková
Přílohy volně vložené
Nejsou
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Průběh obhajoby je zveřejněn pouze přihlášenému uživateli.