Tato bakalářská práce je zaměřena na vyhodnocení úspěšnosti komunikační strategie
vybrané společnosti. Úspešnost bude posuzována podle analyzování jednotlivých prvků komunikačního mixu, které společnost využívá a toho, jakým způsobem spotřebitelé vnímají danou značku. Popsáno bude jakým způsobem jsou firmy schopné prostřednictvím marketingové komunikace ovlivňovat spotřebitelské chování. Pozornost bude věnována zejména moderním trendům v oblasti marketingové komunikace. u vybrané společnosti bude také popsán vývoj značky od vzniku založení.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is focused on evaluating the success of the communication strategy of a selected company. Success will be assessed according to the analysis of the individual elements of the communication mix that the company uses and how consumers perceive the brand. It will be described how companies are able to influence consumer behavior through marketing communication. Attention will be paid especially to modern trends in the field of marketing communication. The development of the brand since the establishment of the company will also be described for the selected company.
Klíčová slova
Brand, komunikační mix, komunikační strategie, marketingová komunikace, podnik
Klíčová slova v angličtině
Brand, communication mix, communication strategy, company, marketing communication
Rozsah průvodní práce
49 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce je zaměřena na vyhodnocení úspěšnosti komunikační strategie
vybrané společnosti. Úspešnost bude posuzována podle analyzování jednotlivých prvků komunikačního mixu, které společnost využívá a toho, jakým způsobem spotřebitelé vnímají danou značku. Popsáno bude jakým způsobem jsou firmy schopné prostřednictvím marketingové komunikace ovlivňovat spotřebitelské chování. Pozornost bude věnována zejména moderním trendům v oblasti marketingové komunikace. u vybrané společnosti bude také popsán vývoj značky od vzniku založení.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is focused on evaluating the success of the communication strategy of a selected company. Success will be assessed according to the analysis of the individual elements of the communication mix that the company uses and how consumers perceive the brand. It will be described how companies are able to influence consumer behavior through marketing communication. Attention will be paid especially to modern trends in the field of marketing communication. The development of the brand since the establishment of the company will also be described for the selected company.
Klíčová slova
Brand, komunikační mix, komunikační strategie, marketingová komunikace, podnik
Klíčová slova v angličtině
Brand, communication mix, communication strategy, company, marketing communication
Zásady pro vypracování
Teoretické vymezení pojmů z oblasti marketingové komunikace.
Vývoj strategie značky Kofola ČeskoSlovensko a.s..
Vyhodnocení současné marketingové komunikace vybrané firmy.
Vyhodnocení brandingu vybrané firmy.
Podněty pro doplnění komunikační strategie společnosti Kofola ČeskoSlovensko a.s..
Zásady pro vypracování
Teoretické vymezení pojmů z oblasti marketingové komunikace.
Vývoj strategie značky Kofola ČeskoSlovensko a.s..
Vyhodnocení současné marketingové komunikace vybrané firmy.
Vyhodnocení brandingu vybrané firmy.
Podněty pro doplnění komunikační strategie společnosti Kofola ČeskoSlovensko a.s..
Seznam doporučené literatury
DĚDKOVÁ, Jaroslava, 2020. Inovativní marketing jako zdroj konkurenceschopnosti. Liberec:Technická univerzita v Liberci, ISBN 978-80-7494-522-9.
KARLÍČEK, Miroslav, 2016. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2.,aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada Publishing, ISBN 978-80-247-5769-8.
KOSTELIJK, Erik a K. J. ALSEM, 2020. Brand positioning: connecting marketing strategy and communications. London: Routledge, Taylor & Francis Group. ISBN 978-0-367-25019-5.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER, 2013. Marketing management. [4. vyd.]. Praha: Grada Publishing, ISBN 978-80-247-4150-5.
PŘIKRYLOVÁ, Jana, 2019. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vydání. Praha: Grada Publishing, Expert. ISBN 978-80-271-0787-2.
Konzultant: Ing. Radana Macháčková, Marketing Director ve společnosti Bohemia Public Relation s.r.o.
Seznam doporučené literatury
DĚDKOVÁ, Jaroslava, 2020. Inovativní marketing jako zdroj konkurenceschopnosti. Liberec:Technická univerzita v Liberci, ISBN 978-80-7494-522-9.
KARLÍČEK, Miroslav, 2016. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2.,aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada Publishing, ISBN 978-80-247-5769-8.
KOSTELIJK, Erik a K. J. ALSEM, 2020. Brand positioning: connecting marketing strategy and communications. London: Routledge, Taylor & Francis Group. ISBN 978-0-367-25019-5.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER, 2013. Marketing management. [4. vyd.]. Praha: Grada Publishing, ISBN 978-80-247-4150-5.
PŘIKRYLOVÁ, Jana, 2019. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vydání. Praha: Grada Publishing, Expert. ISBN 978-80-271-0787-2.