Diplomová práce zkoumá možnosti, jak pomocí vybraných online marketingových nástrojů zvýšit návštěvnost firemního e-shopu. Práce je rozdělena do dvou hlavních části. V první části jsou představeny specifika online marketingu a jednotlivých online marketingových nástrojů využívaných ve vybrané firmě, jako je SEO, PPC Reklama, sociální sítě či e-mail marketing. V půlce práce je představen vybraný podnik, jeho historie i vize do budoucna. Po představení vybraného podniku jsou v praktické části práce analyzovány online marketingové nástrojů podniku. Na základě provedené analýzy jsou následně v poslední části práce navrhnuta a představena jednotlivá doporučení, které je možné ve firmě aplikovat pro zvýšení návštěvnosti e-shopu. Přínosem práce je nový pohled na využití online marketingových nástrojů ve vztahu k navýšení návštěvnosti e-shopu.
Anotace v angličtině
The diploma thesis examines and explores the possibilities how to increase the number of visits on company e-shop through specific online marketing tools. The thesis is divided into two main parts. The first part introduces the world of online marketing in order to pave the way for describing the specifics of online marketing tools used in the selected company, such as SEO, PPC advertisement, social networks or e-mail marketing. In the middle of the diploma thesis is described the examined company itself and his history and future outlook. Practice The practical part of the diploma thesis comes right after the company introduction and brings along the analysis of the online marketing tools used in the company. Based on the outcomes from realized analysis, individual recommendations to increase and enhance the number of visits are described and introduced. The main merit of this diploma thesis is an original and authentic look on the online marketing tools and its contribution to the number of visits increase on the e-shop.
Klíčová slova
Online marketing, e-shop SEO, PPC reklama, e-mail marketing, sociální sítě, STDC framework, Instagram, Facebook
Klíčová slova v angličtině
Online marketing, e-shop SEO, PPC advertising, e-mail marketing, social networks, STDC framework, Instagram, Facebook
Rozsah průvodní práce
111
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce zkoumá možnosti, jak pomocí vybraných online marketingových nástrojů zvýšit návštěvnost firemního e-shopu. Práce je rozdělena do dvou hlavních části. V první části jsou představeny specifika online marketingu a jednotlivých online marketingových nástrojů využívaných ve vybrané firmě, jako je SEO, PPC Reklama, sociální sítě či e-mail marketing. V půlce práce je představen vybraný podnik, jeho historie i vize do budoucna. Po představení vybraného podniku jsou v praktické části práce analyzovány online marketingové nástrojů podniku. Na základě provedené analýzy jsou následně v poslední části práce navrhnuta a představena jednotlivá doporučení, které je možné ve firmě aplikovat pro zvýšení návštěvnosti e-shopu. Přínosem práce je nový pohled na využití online marketingových nástrojů ve vztahu k navýšení návštěvnosti e-shopu.
Anotace v angličtině
The diploma thesis examines and explores the possibilities how to increase the number of visits on company e-shop through specific online marketing tools. The thesis is divided into two main parts. The first part introduces the world of online marketing in order to pave the way for describing the specifics of online marketing tools used in the selected company, such as SEO, PPC advertisement, social networks or e-mail marketing. In the middle of the diploma thesis is described the examined company itself and his history and future outlook. Practice The practical part of the diploma thesis comes right after the company introduction and brings along the analysis of the online marketing tools used in the company. Based on the outcomes from realized analysis, individual recommendations to increase and enhance the number of visits are described and introduced. The main merit of this diploma thesis is an original and authentic look on the online marketing tools and its contribution to the number of visits increase on the e-shop.
Klíčová slova
Online marketing, e-shop SEO, PPC reklama, e-mail marketing, sociální sítě, STDC framework, Instagram, Facebook
Klíčová slova v angličtině
Online marketing, e-shop SEO, PPC advertising, e-mail marketing, social networks, STDC framework, Instagram, Facebook
Zásady pro vypracování
Formulace cíle práce a výzkumných otázek.
Představení jednotlivých online marketingových nástrojů a kanálů využívaných v současnosti pro zvýšení míry návštěvnosti webu či e-shopu, konverze či dalších sledovaných parametrů.
Představení vybraného podniku.
Analýza online marketingových nástrojů používaných ve sledované firmě na základě sesbíraných dat a jejich vyhodnocení.
Doporučení na vylepšení jednotlivých nástrojů a závěry práce postavené na výsledcích analýzy.
Zásady pro vypracování
Formulace cíle práce a výzkumných otázek.
Představení jednotlivých online marketingových nástrojů a kanálů využívaných v současnosti pro zvýšení míry návštěvnosti webu či e-shopu, konverze či dalších sledovaných parametrů.
Představení vybraného podniku.
Analýza online marketingových nástrojů používaných ve sledované firmě na základě sesbíraných dat a jejich vyhodnocení.
Doporučení na vylepšení jednotlivých nástrojů a závěry práce postavené na výsledcích analýzy.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER, 2013. Marketing management. Praha: GRADA Publishing. ISBN: 978-80-247-4150-5.
KOTLER, Philip, 2021. Marketing 5.0: Technology for Humanity (English). New York: Wiley John + Sons. ISBN: 978-1119668510.
LOSEKOOT, Michelle a Eliška VYHNÁNKOVÁ, 2019. Jak na sítě: Ovládněte čtyři principy úspěchu na sociálních sítích. Brno: Jan Melvil Publishing. ISBN: 978-80-7555-084-2.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER, 2013. Marketing management. Praha: GRADA Publishing. ISBN: 978-80-247-4150-5.
KOTLER, Philip, 2021. Marketing 5.0: Technology for Humanity (English). New York: Wiley John + Sons. ISBN: 978-1119668510.
LOSEKOOT, Michelle a Eliška VYHNÁNKOVÁ, 2019. Jak na sítě: Ovládněte čtyři principy úspěchu na sociálních sítích. Brno: Jan Melvil Publishing. ISBN: 978-80-7555-084-2.