Diplomová práce se zabývá problematikou budování brand identity v oblasti kreativních služeb. V teoretické části jsou vymezeny poznatky o významu brand identity a definovány klíčové principy pro budování značky. Dále je věnován prostor detailnímu popisu procesů vytvoření úspěšné vizuální identity, která dokáže oslovit definovanou cílovou skupinu, zaujmout silnou pozici na trhu a tím tak získat konkurenční výhody. V praktické části jsou využity teoretické vědomosti, pravidla a principy, které se aplikují na kompletní redesign značky You'n'Me Hub. Prvním klíčovým krokem je vyhodnocení stávajícího stavu brandu. Díky analýzám, které umožnily získání potřebných dat je následně tvořeno logo, barevná paleta, webové rozhraní a kompletní návrh komunikační strategie. Finálním krokem práce je zhodnocení dopadů strategie a nastínění dalšího možného vývoje značky.
Anotace v angličtině
The master thesis deals with the issue of brand identity building in the field of creative services. In the theoretical part, we define the key terms related to the meaning of brand identity and key principles for building a brand. Followed by a detailed description of the processes of creating a successful visual identity appealing to the selection target group, take a strong position on the market and thus gain competitive advantages. In the practical part, theoretical knowledge, rules, and principles are applied to the complete redesign of the brand You'n'Me Hub. The first key step is to evaluate the current state of the brand. Thanks to a series of analyzes it was possible to obtain all the necessary data, from which a logo, color palette, a web page and a complete proposal for a communication strategy was created. The final step consists in the evaluation of the impact, strategy, and the outline of further possible development of the brand.
Klíčová slova
Branding, grafická identita, hodnota značky, komunikační strategie, logotvorba, webdesign
Klíčová slova v angličtině
Branding, brand equity, graphic identity, communication strategy, logo creation, web design
Rozsah průvodní práce
144 s.(232 574 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zabývá problematikou budování brand identity v oblasti kreativních služeb. V teoretické části jsou vymezeny poznatky o významu brand identity a definovány klíčové principy pro budování značky. Dále je věnován prostor detailnímu popisu procesů vytvoření úspěšné vizuální identity, která dokáže oslovit definovanou cílovou skupinu, zaujmout silnou pozici na trhu a tím tak získat konkurenční výhody. V praktické části jsou využity teoretické vědomosti, pravidla a principy, které se aplikují na kompletní redesign značky You'n'Me Hub. Prvním klíčovým krokem je vyhodnocení stávajícího stavu brandu. Díky analýzám, které umožnily získání potřebných dat je následně tvořeno logo, barevná paleta, webové rozhraní a kompletní návrh komunikační strategie. Finálním krokem práce je zhodnocení dopadů strategie a nastínění dalšího možného vývoje značky.
Anotace v angličtině
The master thesis deals with the issue of brand identity building in the field of creative services. In the theoretical part, we define the key terms related to the meaning of brand identity and key principles for building a brand. Followed by a detailed description of the processes of creating a successful visual identity appealing to the selection target group, take a strong position on the market and thus gain competitive advantages. In the practical part, theoretical knowledge, rules, and principles are applied to the complete redesign of the brand You'n'Me Hub. The first key step is to evaluate the current state of the brand. Thanks to a series of analyzes it was possible to obtain all the necessary data, from which a logo, color palette, a web page and a complete proposal for a communication strategy was created. The final step consists in the evaluation of the impact, strategy, and the outline of further possible development of the brand.
Klíčová slova
Branding, grafická identita, hodnota značky, komunikační strategie, logotvorba, webdesign
Klíčová slova v angličtině
Branding, brand equity, graphic identity, communication strategy, logo creation, web design
Zásady pro vypracování
Definování klíčových principů pro budování značky
Vymezení procesů spojených s brandingem
Analýza a sumarizace současného stavu brandu
Návrh komunikační strategie značky
Zhodnocení dopadů strategie na vývoj vybraného brandu
Zásady pro vypracování
Definování klíčových principů pro budování značky
Vymezení procesů spojených s brandingem
Analýza a sumarizace současného stavu brandu
Návrh komunikační strategie značky
Zhodnocení dopadů strategie na vývoj vybraného brandu
Seznam doporučené literatury
GODIN, Seth, 2018. This is marketing. ISBN 978-0-525-54279-7.
RIES, Eric a Petr SOMOGYI, 2019. Startup jako princip podnikání: jak dosáhnout dlouhodobého růstu v moderní firmě. ISBN 978-80-7261-573-5.
SERNOVITZ, Andy, Seth GODIN a Guy KAWASKAKI, 2015. Word of mouth marketing: how smart companies get people talking. Austin, Texas: PressBox Publishing. ISBN 978-0-9834290-3-6.
VYSEKALOVÁ, Jitka, Jiří MIKEŠ a Jan BINAR, 2020. Image a firemní identita. ISBN 978-80-271-2841-9.
SINEK, Simon, 2019. Start with why: how great leaders inspire everyone to take action. UK USA Canada Ireland Australia India New Zealand South Africa: Penguin Business. ISBN 978-0-241-95822-3.
Konzultant: Manina Pașcan - content creator v You'n'me Hub
Seznam doporučené literatury
GODIN, Seth, 2018. This is marketing. ISBN 978-0-525-54279-7.
RIES, Eric a Petr SOMOGYI, 2019. Startup jako princip podnikání: jak dosáhnout dlouhodobého růstu v moderní firmě. ISBN 978-80-7261-573-5.
SERNOVITZ, Andy, Seth GODIN a Guy KAWASKAKI, 2015. Word of mouth marketing: how smart companies get people talking. Austin, Texas: PressBox Publishing. ISBN 978-0-9834290-3-6.
VYSEKALOVÁ, Jitka, Jiří MIKEŠ a Jan BINAR, 2020. Image a firemní identita. ISBN 978-80-271-2841-9.
SINEK, Simon, 2019. Start with why: how great leaders inspire everyone to take action. UK USA Canada Ireland Australia India New Zealand South Africa: Penguin Business. ISBN 978-0-241-95822-3.