Diplomová práce s názvem "Efektivnost personalizované reklamy z hlediska dosahování firemních cílů" se zabývá posouzením efektivnosti personalizovaných reklam v inzertních PPC systémech podniku Pivovar Rohozec, a. s., vůči marketingovým cílům podniku. Hlavním online marketingovým cílem podniku je zvýšení návštěvnosti webu a s tím spojené budování povědomí o značce. V první části teoretická práce pojednává o online marketingu, jednotlivých nástrojích online reklamy a o personalizované reklamě v rámci internetu. V praktické části je představen podnik a byla provedena analýza návštěvnosti webových stránek. Následně byly pro posouzení efektivity provedeny analýzy a vyhodnocení jednotlivých inzertních účtů. Zároveň byly v rámci dalšího zkoumání efektivnosti personalizované reklamy implementovány a poté i vyhodnoceny dynamické reklamy ve vyhledávání. Poslední kapitola je věnována shrnutí a doporučení pro další personalizovanou inzerci v PPC reklamních systémech.
Anotace v angličtině
The diploma thesis entitled "The Effectiveness of Personalized Advertising in Achieving Business Goals" deals with the assessment of the effectiveness of personalized ads in the advertising PPC systems of the company Pivovar Rohozec, a. s., in relation to the company's marketing goals. The company's main online marketing goal is increasing website traffic and building brand awareness. In the first part, the theoretical work discusses online marketing, individual tools of online advertising, and personalized advertising within the Internet. In the practical part, the company is presented and an analysis of website traffic was carried out. Subsequently, analyses and evaluations of individual advertising accounts were carried out to assess effectiveness. At the same time, dynamic search ads were implemented and then evaluated to further investigate the effectiveness of personalized advertising. The last chapter is devoted to a summary and recommendations for further personalized advertising in PPC advertising systems.
Klíčová slova
Online marketing, personalizovaná reklama, online marketingové nástroje, Sklik, Google Ads, Pay Per Click reklama, Google Analytics
Klíčová slova v angličtině
Online Marketing, Personalized Advertising, Online Marketing Tools, Sklik, Google Ads, Pay Per Click advertising, Google Analytics
Rozsah průvodní práce
92
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce s názvem "Efektivnost personalizované reklamy z hlediska dosahování firemních cílů" se zabývá posouzením efektivnosti personalizovaných reklam v inzertních PPC systémech podniku Pivovar Rohozec, a. s., vůči marketingovým cílům podniku. Hlavním online marketingovým cílem podniku je zvýšení návštěvnosti webu a s tím spojené budování povědomí o značce. V první části teoretická práce pojednává o online marketingu, jednotlivých nástrojích online reklamy a o personalizované reklamě v rámci internetu. V praktické části je představen podnik a byla provedena analýza návštěvnosti webových stránek. Následně byly pro posouzení efektivity provedeny analýzy a vyhodnocení jednotlivých inzertních účtů. Zároveň byly v rámci dalšího zkoumání efektivnosti personalizované reklamy implementovány a poté i vyhodnoceny dynamické reklamy ve vyhledávání. Poslední kapitola je věnována shrnutí a doporučení pro další personalizovanou inzerci v PPC reklamních systémech.
Anotace v angličtině
The diploma thesis entitled "The Effectiveness of Personalized Advertising in Achieving Business Goals" deals with the assessment of the effectiveness of personalized ads in the advertising PPC systems of the company Pivovar Rohozec, a. s., in relation to the company's marketing goals. The company's main online marketing goal is increasing website traffic and building brand awareness. In the first part, the theoretical work discusses online marketing, individual tools of online advertising, and personalized advertising within the Internet. In the practical part, the company is presented and an analysis of website traffic was carried out. Subsequently, analyses and evaluations of individual advertising accounts were carried out to assess effectiveness. At the same time, dynamic search ads were implemented and then evaluated to further investigate the effectiveness of personalized advertising. The last chapter is devoted to a summary and recommendations for further personalized advertising in PPC advertising systems.
Klíčová slova
Online marketing, personalizovaná reklama, online marketingové nástroje, Sklik, Google Ads, Pay Per Click reklama, Google Analytics
Klíčová slova v angličtině
Online Marketing, Personalized Advertising, Online Marketing Tools, Sklik, Google Ads, Pay Per Click advertising, Google Analytics
Zásady pro vypracování
Principy sběru uživatelských dat v online prostředí.
Možnosti personalizace reklamy.
Zhodnocení stávajícího stavu placené propagace ve vybraném podniku.
Návrh a implementace strategie s využitím personalizované reklamy.
KARLÍČEK, Miroslav, 2016. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-5769-8.
KOTLER, Philip, Gary ARMSTRONG a Marc O. OPRESNIK, 2018. Principles of marketing. Harlow: Pearson. ISBN 978-1-292-22017-8.
PŘIKRYLOVÁ, Jana, 2019. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vydání. Praha: Grada Publishing. Expert (Grada). ISBN 978-80-271-0787-2.
DOMES, Martin, 2012. Sklik: jednoduše. Brno: Computer Press. Naučte se za víkend (Computer Press). ISBN 978-80-251-3760-4.
JANOUCH, Viktor, 2014. Internetový marketing. 2. vyd. V Brně: Computer Press. ISBN 978-80-251-4311-7.
STOKES, Richard, 2014. Ultimate guide to pay-per-click advertising. Second Edition. Irvine: Entrepreneur Press. ISBN 1599185342.
MARSHALL, Perry S., Bryan TODD a Mike RHODES, 2017. Ultimate guide to Google AdWords. Fifth edition. Irvine, California: Entrepreneur Media. ISBN 1599186128.
Konzultant: Ing. Michal Thoř - marketingový manažer v Pivovar Rohozec
Seznam doporučené literatury
KARLÍČEK, Miroslav, 2016. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-5769-8.
KOTLER, Philip, Gary ARMSTRONG a Marc O. OPRESNIK, 2018. Principles of marketing. Harlow: Pearson. ISBN 978-1-292-22017-8.
PŘIKRYLOVÁ, Jana, 2019. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vydání. Praha: Grada Publishing. Expert (Grada). ISBN 978-80-271-0787-2.
DOMES, Martin, 2012. Sklik: jednoduše. Brno: Computer Press. Naučte se za víkend (Computer Press). ISBN 978-80-251-3760-4.
JANOUCH, Viktor, 2014. Internetový marketing. 2. vyd. V Brně: Computer Press. ISBN 978-80-251-4311-7.
STOKES, Richard, 2014. Ultimate guide to pay-per-click advertising. Second Edition. Irvine: Entrepreneur Press. ISBN 1599185342.
MARSHALL, Perry S., Bryan TODD a Mike RHODES, 2017. Ultimate guide to Google AdWords. Fifth edition. Irvine, California: Entrepreneur Media. ISBN 1599186128.