Hlavním tématem diplomové práce je budování značky zaměstnavatele. Jejím cílem je nalézt vhodné nástroje pro budování značky zaměstnavatele, které mají zajistit konkurenceschopnost společnosti v daném odvětví. Práce je rozdělena na dvě hlavní části, teoretickou a praktickou. Teoretická část je zaměřena na základní teoretická východiska v návaznosti na budování značky zaměstnavatele. Objasňuje především pojem budování značky společnosti a další termíny s tím spojené, stručně vysvětluje, co je řízení lidských zdrojů a jaké jsou jeho základní činnosti. Praktická část je vytvářena ve spolupráci se společností Tristone SSC Liberec. Zabývá se dvěma hlavními oblastmi, interním a externím budováním značky zaměstnavatele. Externí budování značky zahrnuje tvorbu a správu sociálních sítí a webových stránek, interní budování značky obsahuje tvorbu Trainee programu ve zmíněné společnosti.
Anotace v angličtině
The main topic of the thesis is employer branding. Its aim is to find appropriate employer branding tools to ensure the company's competitiveness in the industry. The thesis is divided into 2 main parts, theoretical and practical. The theoretical part focuses on the basic theoretical background in relation to employer branding. It mainly explains the concept of employer branding and other related terms, briefly explains what human resource management is and what its basic activities are. The practical part is created in cooperation with Tristone SSC Liberec. It deals with two main areas, employer branding inwards and outwards. The external branding of the company includes the creation and management of social networks and websites, the internal branding of the company includes the creation of a Trainee programme in the mentioned company.
Klíčová slova
Řízení lidských zdrojů, budování značky zaměstnavatele, značka zaměstnavatele, Trainee program, webové stránky, sociální sítě
Klíčová slova v angličtině
Human resource management, employer branding, employer brand, Trainee programme, web page, social networks
Rozsah průvodní práce
83 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Hlavním tématem diplomové práce je budování značky zaměstnavatele. Jejím cílem je nalézt vhodné nástroje pro budování značky zaměstnavatele, které mají zajistit konkurenceschopnost společnosti v daném odvětví. Práce je rozdělena na dvě hlavní části, teoretickou a praktickou. Teoretická část je zaměřena na základní teoretická východiska v návaznosti na budování značky zaměstnavatele. Objasňuje především pojem budování značky společnosti a další termíny s tím spojené, stručně vysvětluje, co je řízení lidských zdrojů a jaké jsou jeho základní činnosti. Praktická část je vytvářena ve spolupráci se společností Tristone SSC Liberec. Zabývá se dvěma hlavními oblastmi, interním a externím budováním značky zaměstnavatele. Externí budování značky zahrnuje tvorbu a správu sociálních sítí a webových stránek, interní budování značky obsahuje tvorbu Trainee programu ve zmíněné společnosti.
Anotace v angličtině
The main topic of the thesis is employer branding. Its aim is to find appropriate employer branding tools to ensure the company's competitiveness in the industry. The thesis is divided into 2 main parts, theoretical and practical. The theoretical part focuses on the basic theoretical background in relation to employer branding. It mainly explains the concept of employer branding and other related terms, briefly explains what human resource management is and what its basic activities are. The practical part is created in cooperation with Tristone SSC Liberec. It deals with two main areas, employer branding inwards and outwards. The external branding of the company includes the creation and management of social networks and websites, the internal branding of the company includes the creation of a Trainee programme in the mentioned company.
Klíčová slova
Řízení lidských zdrojů, budování značky zaměstnavatele, značka zaměstnavatele, Trainee program, webové stránky, sociální sítě
Klíčová slova v angličtině
Human resource management, employer branding, employer brand, Trainee programme, web page, social networks
Zásady pro vypracování
Stanovení cílů v oblasti řízení lidských zdrojů a budování značky zaměstnavatele.
Teoretická východiska vybraných HR procesů ve vazbě na budování značky zaměstnavatele.
Charakteristika vybraného podniku a analýza vybraných HR procesů.
Sběr, vyhodnocení dat z průzkumů mezi zaměstnanci a návrhy pro zlepšení značky zaměstnavatele.
Ekonomické zhodnocení navrhovaných změn a formulace závěrů.
Zásady pro vypracování
Stanovení cílů v oblasti řízení lidských zdrojů a budování značky zaměstnavatele.
Teoretická východiska vybraných HR procesů ve vazbě na budování značky zaměstnavatele.
Charakteristika vybraného podniku a analýza vybraných HR procesů.
Sběr, vyhodnocení dat z průzkumů mezi zaměstnanci a návrhy pro zlepšení značky zaměstnavatele.
Ekonomické zhodnocení navrhovaných změn a formulace závěrů.
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG, Michael, 2021. Armstrong's Handbook of Strategic Human Resource Management: Improve Business Performance through Strategic People Management. 7. vydání. Velká Británie: Kogan Page. ISBN 978-1-78966-174-3.
HORVÁTHOVÁ, Petra, Jiří BLÁHA a Andrea ČOPÍKOVÁ, 2016. Řízení lidských zdrojů: nové trendy. Praha: Management Press.
MOSLEY, Richard, 2017. Employer branding. Hoboken: John Wiley. ISBN 978-1-119-07164-8.
RANA, Geeta, Shivani AGARWAL a Ravindra SHARMA, 2021. Employer Branding for Competitive Advantage. CRC Press. ISBN 978-0-367-65096-4.
WILTON, Nick, 2016. An Introduction to Human Resource Management. 3. vydání. Velká Británie: Sage Publications. ISBN 978-1-4739-1571-8.
PROQUEST, 2022. Databáze článků Pro Quest [online]. Ann Arbor, MI, USA: Pro Quest. [cit. 2022-09-30]. Dostupné z: http://knihovna.tul.cz/.
Konzultant: Mgr. Martina Astlová, HR Manager, Tristone Flowtech Group
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG, Michael, 2021. Armstrong's Handbook of Strategic Human Resource Management: Improve Business Performance through Strategic People Management. 7. vydání. Velká Británie: Kogan Page. ISBN 978-1-78966-174-3.
HORVÁTHOVÁ, Petra, Jiří BLÁHA a Andrea ČOPÍKOVÁ, 2016. Řízení lidských zdrojů: nové trendy. Praha: Management Press.
MOSLEY, Richard, 2017. Employer branding. Hoboken: John Wiley. ISBN 978-1-119-07164-8.
RANA, Geeta, Shivani AGARWAL a Ravindra SHARMA, 2021. Employer Branding for Competitive Advantage. CRC Press. ISBN 978-0-367-65096-4.
WILTON, Nick, 2016. An Introduction to Human Resource Management. 3. vydání. Velká Británie: Sage Publications. ISBN 978-1-4739-1571-8.
PROQUEST, 2022. Databáze článků Pro Quest [online]. Ann Arbor, MI, USA: Pro Quest. [cit. 2022-09-30]. Dostupné z: http://knihovna.tul.cz/.
Konzultant: Mgr. Martina Astlová, HR Manager, Tristone Flowtech Group
Přílohy volně vložené
0
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Průběh obhajoby je zveřejněn pouze přihlášenému uživateli.